Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Doctor Pepper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Pelilevy ei minusta ole mikään laite, joten siinä mielessä laitteita koskevat takuu- ja virhevastuukäytännöt eivät sitä koske. On kuitenkin totta, että pelilevyn kaltaisen tuotteen pitäisi kestää useita (kymmeniä) vuosia ihan normaalia käyttöä ja säilytystä.

Minusta tällaisessa tapauksessa vastuu kuuluu kuitenkin pelin julkaisijalle, ei GameStopille.

Moi,

Samaa mieltä, pelilevyä ei helposti laitteeksi miellä. Kuluttajansuojalaki 20.1.1978/38 on kuitenkin eri mieltä. Kuluttajansuojalaki ilmeisesti voittaa sen, mitä joku yksityishenkilö mieltää vierhevastuun piiriin.

" 3 § (5.1.1994/16)

Kulutushyödykkeellä tarkoitetaan tässä laissa tavaroita, palveluksia sekä muita hyödykkeitä ja etuuksia, joita tarjotaan luonnollisille henkilöille tai joita tällaiset henkilöt olennaisessa määrässä hankkivat yksityistä talouttaan varten." (FINLEX).

Lisäksi: Jos mulla sattuisikin hajoamaan pleikkarista blue ray asema, niin olisinko velvollinen ottamaan yhteyttä; blue ray aseman valmistajaan, sonyyn, maahantuojaan, vai jälleenmyyjäliikkeeseen joka pleikkarin minulle on myynyt??
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Lisäksi: Jos mulla sattuisikin hajoamaan pleikkarista blue ray asema, niin olisinko velvollinen ottamaan yhteyttä; blue ray aseman valmistajaan, sonyyn, maahantuojaan, vai jälleenmyyjäliikkeeseen joka pleikkarin minulle on myynyt??
Takuuaikana ensisijaisesti jälleenmyyjäliikkeeseen, mutta takuun päättymisen jälkeen maahantuojaan.

Pelilevyllä ei ole tiettävästi takuuaikaa, joten saman logiikan perusteella yhteydenotot suuntautuisivat maahantuojaan. Electronic Artsin tapauksessa taitavat itse olla oma maahantuojansa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Takuuaikana ensisijaisesti jälleenmyyjäliikkeeseen, mutta takuun päättymisen jälkeen maahantuojaan.

Pelilevyllä ei ole tiettävästi takuuaikaa, joten saman logiikan perusteella yhteydenotot suuntautuisivat maahantuojaan. Electronic Artsin tapauksessa taitavat itse olla oma maahantuojansa.

-ja tässä pelilevy casessa maahantuoja on GameStop. Maahantuojaan on siis otettu yhteyttä. Tosin paikallisliikkeen tasolla, koska GameStopilta ei löydy yhteystietoja ns. pääkonttoriin. Palasimme siis lähtöruutuun.

Edit: lisäys. Ainakin paikallisliikkeen mukaan GameStopilla on oma maahantuontinsa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

-ja tässä pelilevy casessa maahantuoja on GameStop. Maahantuojaan on siis otettu yhteyttä. Tosin paikallisliikkeen tasolla, koska GameStopilta ei löydy yhteystietoja ns. pääkonttoriin. Palasimme siis lähtöruutuun.
Sitten sitä suuremmalla syyllä kannattaa olla yhteydessä Electronic Artsiin. Julkaisijalle tai laitevalmistajalle se maahantuojakin loppupeleissä takuuvaihtoon menevät tuotteet lähettää.

Teknisiä ongelmia pelin kanssa?

Mikäli sinulla on teknisiä ongelmia pelisi kanssa, niin nopein tapa
etsiä ongelmiin ratkaisua on mennä osoitteeseen

www.suomi.ea.com/tekninentuki

EA Suomen puhelinpalvelu palvelee maanantaista perjantaihin klo
9-18.00 numerossa: 09 2319 4356
(Maksaa paikallisverkkomaksun. Tarkista tarkat kustannukset omalta
teleoperaattoriltasi.)

PS. Onko pelilevysi toimivuutta kokeiltu muissa PS3-järjestelmissä? Voidaanko yksiselitteisesti osoittaa, että vika on nimenomaan levyssä eikä omassa konsolissasi? Entä miten pelin toimimattomuus ilmenee? Eikö PS3 tunnista sitä enää ollenkaan vai saatko esim. jonkin virhekoodin?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

^Juu, kyllä. Viimekädessähän vialliset tuotteet menevät takaisin niiden alkuperään. GameStop kehoittaa kuitenkin ottamaan heihin yhteyttä asioimalla kivijalkaliikkeessä. Enköhän minä jostakin löydä perinteisen postiosoitteen jollekin aluevastaavalle.

Paikallinen liikehän ei suostunut ottamaan reklamaatiota vastaan.

Helpommalla varmaankin selviäisin asioimalla suoraan EA:n kanssa, mutta kuitenkin, GameStop toivoo asioimistaan heidän kanssaan. Ja kaiken lisäksi, onhan tämä reklamaation hyvin edennyt hoito, tai siis GameStopin puolelta hoitamattomuus, saanut jo hiukan koomisia piirteitä. Jatketaan siis asian eteenpäin viemistä.


Olen kokeillut käynnistää pelin kahdella eri pleikkarilla. Slimmi malli antaa virhekoodiksi 80010514. Vanhempi fatti pleikka ei taas tunnista levyä ollenkaan. Tosin, ei tunnistanut aina tämä slimmi mallikaan. Lapin GameStop ei suostunut kokeilemaan levyä pleikassaan. Perusteluna oli, että "ei tässä nyt ole sellaista pleikkaria".
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Sorry tuplapostaus,

mutta nyt on tapahtunut jotakin niin kummallisen uskomatonta, että pakko hehkuttaa.

Tämä huonon onnen peli toimii jälleen! Ainakin se lähti päälle kun laitoin levyn koneeseen. Sinänsä pelottavaa, että se ei viikonloppuna toiminut kahdessa eri pleikkarissa. Nyt kun laitoin pelin tähän samaiseen slimiin, jossa peli ei viimeviikolla toiminut, niin peli päättikin toimia nyt!!

Jotakin vikaa pelilevyssä kai kuitenkin on, en vaan tiedä mitä. En puhdistanut sitä epäonnistuneen reklamaatioyritykseni jälkeen enkä mitään. Kuljetin peliä vaan autossa sellaiset 100 km, ja peli toimii. It's a miricul.

Pelottaa vaan, että koska tämä päättää sitten lopullisesti hajota, koska GameStopista ei ainakaan apua heru ilman vapaaehtoisen vakuutuksen ostoa. Vielä enemmän pelottaa se, että olen luullut kauppaa ihan hyväksi kaupaksi ja olen ennakkotilannut pelikin sieltä.

Viime viikkoisen hämmingin johdosta en TODELLAKAAN luota GameStoppiin. Ihmeellinen käsitys liikkeellä on kyllä asiakaspalvelusta ja reklamaatioista. Yleisellä tasolla olisi kyllä hyvä, että GameStopin mielivaltaan tulisi joku tolkku. Moraalia toiminnasta ainakin on turha hakea. Tämä pieni episodi sen ainakin viimeistään osoitti.

Mikähän tuotevirhe tässä mun pelissä voi olla? Eikö peli vain toimi, tai ole toimimatta??
öö
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Mikähän tuotevirhe tässä mun pelissä voi olla? Eikö peli vain toimi, tai ole toimimatta??
Hyvin vaikea keksiä tapahtuneelle mitään järkevää selitystä. Yksi epätodennäköinen (mutta realistinen) vaihtoehto on, että kummankin Pleikkarisi BD-lukupää on hajoamassa, ja sen vuoksi eivät pelin kanssa suostuneet yhteistyöhön. (Ensimmäiset ennusmerkit kun nimenomaan ovat tuo 80010514-virhekoodi ja vaikeudet tunnistaa levyä alkuunkaan.)
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Viime viikkoisen hämmingin johdosta en TODELLAKAAN luota GameStoppiin. Ihmeellinen käsitys liikkeellä on kyllä asiakaspalvelusta ja reklamaatioista. Yleisellä tasolla olisi kyllä hyvä, että GameStopin mielivaltaan tulisi joku tolkku. Moraalia toiminnasta ainakin on turha hakea. Tämä pieni episodi sen ainakin viimeistään osoitti.
Kaikista helpoin tapa saada mielivallalle stoppi on asioida muualla. Toimii, testattu juttu.
On varsin naurettavaa, että yritys ei ota reklamaatioita vastaan missään muodossa koko maassa, ja jos jonkun myymäläpäällikköä (joka levittelee käsiään, kun mitään ei voida sanoa) isomman herran kanssa haluasi keskustella asioista niin joutuu anelemaan yhteystietoja. Normaalisti yrityksillä on omat kanavansa yhteydenottoja varten, eikä tämmöinen pelleily ole tarpeellista.

Xbugs taisi muuten joskus laittaa gamestopin yhteystietoja foorumille, sieltä vaan etsimään ja reklamoimaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Heittäkääpä arviota mihin hintaan saisin NHL 11 boxille kun vien nämä pelit vaihdossa:

Far Cry 2
Fallout 3
GTA IV
Burnout: Paradise
Mirror's Edge
Bioshock
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Heittäkääpä arviota mihin hintaan saisin NHL 11 boxille kun vien nämä pelit vaihdossa:

Far Cry 2 Vähän
Fallout 3 Vähän
GTA IV Vähän
Burnout: Paradise Vähän
Mirror's Edge Todella vähän
Bioshock Todella vähän

Vähän = Alle 10€
Todella vähän = Alle 5€

Pelkkää arvausta. :)
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Xbugs taisi muuten joskus laittaa gamestopin yhteystietoja foorumille, sieltä vaan etsimään ja reklamoimaan.
Niistä osoitteista on turha odottaa vastauksia, kyseinen aluepäällikkö kun ei ole vuoteen firmassa työskennellyt.

Yleinen palaute-/kyselykanava olisi kyllä hyvä, mutta sen toivon kaikkien ymmärtävän, minkä takia nykyisiä yhteystietoja (esimerkiksi aluepäälliköiden tai päätoimiston puhelinnumerot ja mailisosoitteet) ei jaeta. Kaikki varmasti ymmärtävät, minkälainen sekasotku siitä seuraisi, kun nämä periaatteessa firmansisäiset yhteystiedot alkaisivat levitä ympäri nettiä ja pian maililaatikko olisi täynnä mitä omituisimpia viestejä ja puhelin pirisisi jatkuvasti. Koitapa siinä sitten normaaleita päiväduunejasi hoitaa.

Mitä tulee tähän levynvaihtotapaukseen, en ole koskaan törmännyt yhteenkään toiseen tapaukseen, jossa joku olisi vaatinut meiltä 5kk vanhan levyn vaihtamista toiseen ja haukkunut koko ketjun pataluhdaksi, koska näin ei tehdä. Omalla kohdallani ymmärrys ei valitettavasti veny tämän ajatusmallin ymmärtämiseen, mutta eipä siitä sen enempää. Kukin tavallaan.

-Aki / GameStop Asematunneli
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Mitä tulee tähän levynvaihtotapaukseen, en ole koskaan törmännyt yhteenkään toiseen tapaukseen, jossa joku olisi vaatinut meiltä 5kk vanhan levyn vaihtamista toiseen ja haukkunut koko ketjun pataluhdaksi, koska näin ei tehdä. Omalla kohdallani ymmärrys ei valitettavasti veny tämän ajatusmallin ymmärtämiseen, mutta eipä siitä sen enempää. Kukin tavallaan.

-Aki / GameStop Asematunneli

Joo, tuskin kovin moni muukaan ymmärtää tuota, meinaa ei ny millään pelillä ole 5kuukauden palautusoikeutta...
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

En (laiskuuttani) jaksanut alkaa kelailemaan 95 sivua viestejä, joten kysyn vain suoraan. Eli onko missään Gamestop-kaupoissa myynnissä PS3:lle tarkoitettuja ratteja. Kiinnostaisi osto, koska lahjakortilla sen verran kertynyt pätäkkää, että kunnon ratin hankinta olisi mahdollinen.

Jos jossain liikkeissä myydään, olisiko mahdollista listata ne myymälät, jotka myyvät. Viime gamestopissa käymisestä jonkun verran aikaa, mutta silloin ei ainakaan tainnut ratteja löytyä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Gamestopista kun tilaa ennakkoon Assassin’s Creed Brotherhoodin niin saa koodin 4. Lokakuuta alkavaan Assassin’s Creed Brotherhood Multiplayer betaan.


Assassin's Creed Brotherhood Beta Details | Facebook
Jaahas. Näitä koodeja on siis muille annettu Gamestopeista vai?

Tuossa loppuviikosta laitoin vaimon asialle joka kävi viemässä pari vanhaa vaihdossa sekä varaamassa tuon Assassin's Creedin. Luin juuri tämän ja mitään varmistin äsken, mitään koodeja ei oltu annettu saati sellaisista puhuttu yhtään mitään.

Eipä tosin ole ensimmäinen kerta että mitään ei saa jollei itse lopuksi kysy. Nyt ei tosin "kuriiria" oltu ohjeistettu tämmöisen varalta. :rolleyes:

Ei tuo koodi mulle mikään oleellinen juttu ole - 50/50 tulisiko edes kokeiltua - mutta ihmetyttää miksi niitä pitää siellä hautoa jos on mainoksissa luvattu.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

mutta ihmetyttää miksi niitä pitää siellä hautoa jos on mainoksissa luvattu.

No kieltämättä kuulostaa omituiselta, koodi pitäisi antaa kyllä automaattisesti. Tai ottaa sähköposti/puhelinnumero talteen ja lähettää se vähintään perässä. Kannattaa soitella ja kysellä ihan mielenkiinnostakin, jos viitsii. Ja jos tuollaisia diilejä tehdään, pitäisi jokainen myyjä saattaa ajantasalle.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Yleinen palaute-/kyselykanava olisi kyllä hyvä, mutta sen toivon kaikkien ymmärtävän, minkä takia nykyisiä yhteystietoja (esimerkiksi aluepäälliköiden tai päätoimiston puhelinnumerot ja mailisosoitteet) ei jaeta.

Mitä tulee tähän levynvaihtotapaukseen, en ole koskaan törmännyt yhteenkään toiseen tapaukseen, jossa joku olisi vaatinut meiltä 5kk vanhan levyn vaihtamista toiseen ja haukkunut koko ketjun pataluhdaksi, koska näin ei tehdä. Omalla kohdallani ymmärrys ei valitettavasti veny tämän ajatusmallin ymmärtämiseen, mutta eipä siitä sen enempää. Kukin tavallaan.

-Aki / GameStop Asematunneli


Joo, tuskin kovin moni muukaan ymmärtää tuota, meinaa ei ny millään pelillä ole 5kuukauden palautusoikeutta...


Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että 70 euron arvoinen tuote tulisi hyvin käytettynä kestää pidempään kuin 4-5 kuukautta. Tästä on hieman vaikea kiistellä.

” Jos virhe ilmenee
kuuden kuukauden kuluessa tavaran
luovutuksesta, virheen oletetaan olleen
tavarassa jo luovutushetkellä ja
kuuluvan myyjän vastuulle.”(LÄHDE:Kulutajaoikeuden linjauksia)

Ja olisiko se aivan mahdoton tehtävä Suomen laajuiselle ketjulle perustaa jotakin palautekanavaa. esim. muotoa ”info@kauppaliike.pääte”

On ymmärrettävää että kaikkien ymmärrys ei tähän veny. Kukin tavallaan. Itselläni on hieman vaikea ymmärtää sitä, että tuotteen virhe on aina lähtökohtaisesti asiakkaan vika. Samoin on vaikea ymmärtää tämä yrityksen yhteystietojen ja vastuuhenkilöiden puuttuminen.

Kiitos Timppa osallistumisestasi keskusteluun. Se toi huomattavasti lisäarvoa.Kirjoitan nyt seuraavan kappaleen oikein hitaasti, että ehtisit lukea, sekä kaiken lisäksi ehtisit ymmärtää mitä se tarkoittaa.

Tuotevirheisen pelilevyn tapauksessa on yritetty vaihtaa pelilevyä uuteen, tai korjauttaa virheellinen levy. Levyä ei ole pyritty palauttamaan, esim. rahat takaisin periaatteella. <--Jos edellinen ei auennut, niin copy-pastea tämä lause paperille, ja vie se vaikka tulkillesi. Pyydä häntä kääntämään kappale saksaksi. -jos vaikka silloin ymmärtäisit lauseet paremmin siellä sohvalla missä oletkaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Sen enempää aiempaa kommentoimatta, annetaan omat 2 senttiä. Ei täysin vertailukelpoinen tapaus, mutta mukava kokemus kuitenkin.

"Anttila ja Nintendo eli Kuinka reklamointi hoidetaan oikeaoppisesti

Ostin harvinaisen Wii pelin Anttilan alelaarista, avattuani paketin huomasin pelilevyssä pieniä naarmuja ja peli ei toiminut. Anttila olisi antanut rahat heti takaisin (Oikein!), mutta harvinaisen pelin ollessa kyseessä ja koska olin jo tämän pelin saanut todella halpaan hintaan muutenkin, päätin olla suoraan yhteydessä Nintendon pelituen edustajaan Suomessa (Amo Oy) jos saisin vaikka toimivan kappaleen kyseistä nimikettä. Laitoin rikkinäisen pelin heille postissa ostokuitteineen, he testasivat ja totesivat pelin rikkinäiseksi. Kun tätä harvinaista nimikettä ei enää ollut heilläkään varastossa, kysyivät jos haluaisin uudemman jatko-osan tilalle. Kävihän se ja peli tippui postissa ja kaikki tämä alle viikossa."

Summa summarum, en käyttäisi aikaa GameStopin kanssa riitelyyn, he eivät tule tässä asiassa vastaan kuten ovat osoittaneet. "10 päivää mennyt umpeen, ei heidän ongelmansa, kädet pystyyn". Vinkkinä asiakaspalvelusta GS:lle, asiakkaat kannattaa ainakin yrittää saada tyytyväiseksi jollain tavalla, esim antamalla julkaisijan yhteystiedot jolle viedä ongelmaa eteenpäin, ymmärtämällä, että tapaus on heille valitettava tai vaikka antamalla jotain pientä kompensaatiota vaivannäöstä (gasp!), niin ei tule sitten porukat liikkeeseen tai foorumeille heti vihaisena valittamaan, ihan tulevaisuutta ajatellen :) Noissa vastauksissa oli ehkä vähän sellaista "read-my-lips, 10 päivää, ei ole enää meidän ongelma miten saat hyvityksen meidän myymistä tuotteista, onnea vaan tulevaisuudessa ja thank you, come again"

Itse pidän esim tätä GameProtection takuuta täysin turhakkeena koska jos alle vuoden vanha peli on oikeasti viallinen (ei naarmutettu oman koiran toimesta etc), niin kyllä se pitää (-isi) aina saada vaihdettua uuteen kappaleeseen tai rahat takaisin, jos ei myyjän toimesta, niin sitten julkaisijan. Joten uskon, että kyllä Electronic Arts tulee tässä asiassa vastaan. Tai sitten ei. Odotan innolla lopputulosta.

Joo, ja se palaute@gamestop.fi olisi aika hieno keksintö, sellainen on vain niin vaikea tehdä ja ylläpitää, mutta ehkä joskus kaukaisessa tulevaisuudessa :D
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Jos minä nyt oikein tuon Akimanin viestin ymmärsin, niin GameStop-palautekanavan perustamisen ongelma tässä kai on se, että GameStopilla ei ole Suomessa minkäänlaista eri myymälöiden itsenäisiä myymäläpäälliköitä ylempää organisaatiota. Eli GS-ketjun pitäisi joko palkata joku ihminen Suomeen kokopäiväiseksi Suomen palautekanavan hoitajaksi tai hommata sinne Ruotsin "pääkonttoriin" joku Suomea osaava tuota pestiä hoitamaan. Ei tuollaista koko maan palautteet kattavaa hommaa voi noin vain esimerkiksi tuupata jonkin sattumanvaraisen liikkeen myymäläpäällikölle lisäduuniksi.

Itse en ole pelialalla, mutta valkokaulustyöläisenä (eli konttorirottana) voin vakuuttaa että isossa organisaatiossa ei mitään (saatikka tuollaista) ihan helpolla polkaista käyntiin. Pelkkä talonsisäinen byrokratia, että tuohon saataisiin tarpeeksi korkealta organisaatiosta lupa, olisi luultavasti massiivinen.

Lisäksi asiakkaille pitäisi vielä saada taottua kaaliin, että kyseinen palautekanava ei taatusti olisi tarkoitettu ainakaan "löytyykö liikkestänne X peliä Y käytettynä?" -tiedusteluille. Vaan ennemmin yleisille tiedusteluille/kommenteille tai vaikeammille asioille, joita ei jostain syystä pysty hoitamaan paikallisen myymälän kanssa. Jos palautekanava olisi tarkoitettu ihan millaisille asioille vaan, niin lyön risat sukkani vetoa, että kanavan hoitaja saisi soitella joka myymälään muutaman kymmenen kertaa päivässä, jotain palautteeseen liittyvää kysyäkseen.

Ainut hyvä tapa miten homma lienee voisi toimia olisi se, että joka myymälällä olisi oma sähköposti-palautekanava, jota myymälän henkilökunta hoitaisi ja vaikeat asiat, joihin ei itse osata tai natsat ei riitä vastata, sitten vaikka välitettäisiin soittopyyntöinä sinne kuuluisaan pääkonttoriin.

Eri asia on sitten se, että halutaanko myymälöiden henkilökunnan kuormitusta lisätä tälläisellä. Voi hyvin olla että ei ja/tai sen ei katsota olevan aiheuttamansa lisätyön/byrokratian arvoista.

My two cents täältä näppiksen ja konttorituolin välistä.

P.S. En siis yritä mitenkään GS puolustella. Itse en kusekkaan kyseisen liikeyrityksen suuntaan. :cool:
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kyllä ne palautekanavat hoituvat paljon isommissakin yrityksissä, eikä yhden sähköpostiosoitteen ylläpitäminen ja käsitteleminen ole mikään mahdoton homma yhdelle tai kahdelle ihmiselle. Paljon isompiakin puljuja pyöritetään kourallisella asiakaspalvelijoita. Tässä tapauksessahan pointti on varmasti se, ettei tyytymätön asiakas voi antaa palautetta mihinkään -> myymälän edustaja on aina oikeassa -> asiakas voi pelkästään puida nyrkkiä taskussa jos kokee kokeneensa vääryyttä. GS:lle moinen järjestely on helpompaa ja halvempaa. Jälkimarkkinointi on aivan turhaa kun rahastettavaa ukkoa syöksyy ovista ja ikkunoista "halpojen" tarjousten perässä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Oisko mitään arviota paljon saa rahaa jos tuo vaihdossa PS3 pelejä:

NHL10
Red Dead Redemption
LittleBigPlanet
Saints Row 2
Mirror's Edge
Guitar Hero Metallica

ajatus olis saada se PlayStation Move starttipakki.
 
Ylös Bottom