Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Doctor Pepper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

No niin, tällä ei nähtävästi ole mitään tekemistä VETin kanssa, vaan nyt taitaa olla kyse jostain sisäisistä linjauksista. Asiaa olisi kohtuullisen turha viedä eteenpäin jos ongelma olisi lainsäädöllinen (VET).

Mutta joku syy niille sisäisille linjauksille varmaankin on, ja ylläoleva on edelleen alimmat vedonlyöntikertoimet omaava arvaus kunnes joku keksii paremman.

Kuten Gamestopper sanoi, katsotaan jos ja kun uutta tietoa tulee. Tämänhetkinen tilanne on lose-lose kaikille osapuolille, kun se voisi helposti olla win-win (VET-ongelman ratkaisu on tarrat ja pelien laadun tai määrän kontrollointiin ratkaisu on exclusion listit).

On muuten hienoa kuulla että palautetta viedään eteenpäin ja kuunnellaan. Iso käsi Gamestopperille tästä. Asiakastyytyväisyyden ja oman bisneksen eteen voi tehdä niin hemmetin paljon tällaisilla suht pienillä asioilla ettei uskokaan. Ottaisin tolla asenteella olevan kaverin itellekin duuniin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

HUOMIO UNCHARTED 2:N ENNAKKOVARANNEET TAI ENNAKKOVARAUSTA SUUNNITTELEVAT

Mitä helkattia Gamestopper tekee täällä tähän aikaan perjantaina? Palkatonta työtä?

Helvetti, lisää palkkaa Gamestopperille! Vähennetään muiden GS myyjien palkkoja ja annetaan Gamestopperille lisää.

GameStopin Suomen johtajan sähköpostiosoitetta vaan tiskiin, niin sama viesti lähtee sinne.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

ODST-ennakkotilaajien kannattaa mennä kyselemään konsoliskinejä paikallisesta Stopistaan. Turussakin niitä on, mutta haettavissa sanoivat heti, etteivät ole ehtineet soittaa, vaikken asiaa kysynytkään. Ei kannata siis soittoa odottaa vaan toimia itse.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Hyvä että toi UC2-asia varmistui. Miettinytkin tota että tuleeko tavis vai erikoisversio.

Onko sattumalta varmistunut myös niiden nettisivuillanne luvattujen pelin mukana tulevien "bonusten" tilanne? Jotain peliin ladattavaa käyttistä, kultaisia aseita, jotain extraa?

Ois vaan hyvä tietää, ko heti Ke-aamuna olen kärppänä vaanimassa Itäkeskuksen liikkeessä. :D
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Onko joku muuten testannut sellaista, että käy GS:ssä ostamassa käytetyn pelin ja tarjoaa sen heit powertrade tai ennakkovaraukseen toisen oman pelin kanssa?

Minulla olisi yksi turha peli täällä ja haluaisin euron ennakkovarausetuna uuden pelin, mutta jos ostan käytetyn pelin samasta kaupasta samalle alustalle joka ei ole exclusion listalla, hyväksyvätkö ne nämä kaksi peliä tarjoukseen?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Onko joku muuten testannut sellaista, että käy GS:ssä ostamassa käytetyn pelin ja tarjoaa sen heit powertrade tai ennakkovaraukseen toisen oman pelin kanssa?

Minulla olisi yksi turha peli täällä ja haluaisin euron ennakkovarausetuna uuden pelin, mutta jos ostan käytetyn pelin samasta kaupasta samalle alustalle joka ei ole exclusion listalla, hyväksyvätkö ne nämä kaksi peliä tarjoukseen?
Vastaavassa tapauksessa on ollut hyvän tavan mukaista pitää edes päivän-pari tauko siinä GS:stä ostetun pelin takaisinviennissä.

Kait joku myyjä on joskus suoraankin ottanut vastaan, mutta itse kun kerran asiasta kysyin, niin vastaus oli ettei onnistu.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

HUOMIO UNCHARTED 2:N ENNAKKOVARANNEET TAI ENNAKKOVARAUSTA SUUNNITTELEVAT

Uncharted 2 julkaistaan ensi viikon keskiviikkona, lokakuun 14. päivä. Kuten ennakkoon annettiin ymmärtää, riittää Collectors Editionia melkoisesti ja ihan aluksi jopa enemmän kuin perusversiota. GameStopin eri liikkeet ovat mitä suurimmalla todennäköisyydellä saaneet tänään perjantaina tietää tarkat määrät, kuinka monta Collectors Editionia kullekin liikkeelle saapuu.

Kiitos, ihan kiva tietää mutta en ennen keskiviikkoa jaksa käydä kyselemässä saati soittaa mutta eipä haittaa jos ne lähtee alta pois kun normi version pitäisi olla taattu. Mutta joo kudokset propsit ja sun muut Stopperille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Vastaavassa tapauksessa on ollut hyvän tavan mukaista pitää edes päivän-pari tauko siinä GS:stä ostetun pelin takaisinviennissä.

Kait joku myyjä on joskus suoraankin ottanut vastaan, mutta itse kun kerran asiasta kysyin, niin vastaus oli ettei onnistu.

Juu, kuten stammy sanoi eli odota seuraavaan päivään ainakin ennen kuin yrität. Ainakin täällä päin myyjä huomasi aikeeni (mikä ei nyt ollut kauhean vaikeata arvatakkaan kyselyjeni jälkeen) mutta totesi että tule huomenna käymään ja ei se sen kummempaa ollut vaikka myyjä totesi hymy suussa että mennään siveliäisyyden rajoilla.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Mario & Luigi: Bowser's Inside Story, onko tuohon peliin mitään vaihtotarjouksia teillä?
Onko sitä sinne asematunneliin tulossa joskus viikolla?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Mario & Luigi: Bowser's Inside Story, onko tuohon peliin mitään vaihtotarjouksia teillä?
Vahvasti veikkaisin, että jos vaihtotarjous olis, niin se ois kirjattu tohon newsletteriin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Nyt kun nuo punapalloiset ei käy niin suosittelen cdon.comin valikoimaa. 3 kpl 9,95€ peliä kun lisää ostoskoriin, muuttuu hinta 7,65€ kpl.


PEGI-ikärajamerkinnöillä olevia pelejä ovat mm. Turning Point: Fall of Liberty, Lost, Clive Barker's Jericho, Quake Wars Enemy Territory, Fuzion Frenzy 2, Jumper, Dark Sector, Kengo Zero, Beijing Olympics, WWE Smackdown vs RAW 2007 Classics. Nämä olen itse tilannut ja voin vahvistaa, että käyvät vaihtoon.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Nyt kun nuo punapalloiset ei käy niin suosittelen cdon.comin valikoimaa..,
Josko nämä ulkoiset pelinhankintatipit voitaisiin tehdä jatkossa suoraan omiin tarjousketjuihinsa. Vaihtoaktiivit osaavat kyllä PEGI-kiekkonsa bongailla sieltä tai muualta ja tämän ketjun anti säilyisi puhtaasti Gamestopiin liittyville asioille.

PS. Oma henkilökohtainen otanta: Eikähän tuo haitaksi noin muutenkaan olisi, kun Gamestopper käy täällä vapaaehtoisesti (hänen rakentamaansa ja päivittämäänsä topicciin) vastailemassa ja uusimmat GS-ilmoitukset meidän kaikkien iloksi tekemässä, että pelinhankintavinkit jonkun muun liikkeen antimista suoritettaisiin omissa ketjuissaan. Kuulostaisi ainakin omaan korvaan suht tasapuoliselta ja herrasmiesmäiseltä järjestelyltä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Vaihtoaktiivit osaavat kyllä PEGI-kiekkonsa bongailla sieltä tai muualta ja tämän ketjun anti säilyisi puhtaasti Gamestopiin liittyville asioille..

Tämän vuoksi juuri listasin pelejä, osa cdonissa myytävistä peleistä on kuvasta poiketen juuri noita brittiläisillä ikärajoilla varustettuja. Ainakaan en huomannut tilatessani. Oletin että kaikki olisivat PEGI-merkinnällä. Tosin silloin ei vielä tätä jupakkaa ollut.

-------
CDONin pelitarjonta (pegeillä tai briteillä) ei liity Gamestopiin millään tavalla. Tämän vuoksi mainitsin, että ko. tipit voi tehdä omiin tarjousketjuihinsa. - Corca
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Onhan tuo kieltämättä hieman kornia, että tässä ketjussa ilmoitellaan halpoja pelien hankkimiskanavia jotta niitä voisi sitten käyttää suoraan GS tarjouksiin. Varsinkin kun samalla saattaa olla edistämässä sitä, että GS jossain vaiheessa muuttaa tuota loistavaa 2 peliä + 1€ tarjoustaan mikä samalla tietenkin vaikuttaa myös ihan "normaaleja" vaihtoja tekeviin ihmisiin..

Eiköhän jokainen niitä etsivä löydä ne muutenkin. Edes jostain muusta ketjusta kuin tästä. Ja kiitokset tosiaan GemaStopperille, jos on noita kehitysehdotuksia eteenpäin ohjaillut.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Taas jonninlaista syyllistämistä havaittavissa henkilöitä kohtaan, jotka vievät "halpoja" pelejä GS:n vaihtotarjouksiin. Mitä sitten on tämä "normaali" ja "hyväksyttävä" vaihtotarjouksien käyttäminen? Ostetaan aina pelit GameStopista 69 eurolla ja viedään ne sitten pian taas vaihtoon, jotta saataisiin se yksi uusi peli tilalle? Minun matematiikallani tämä aiheuttaa sen, että jossain vaiheessa sulta loppuu ne vaihtopelit. Mitäs sitten tehdään?

Pointteja:

-Haluan pitää hyviä pelejä hyllyssäni. En halua viedä niitä vaihtoon. Haluan silti käyttää vaihtotarjouksia.
-Vaihtotarjouksissa tarjotaan sellainen määrä hyviä pelejä (nytkin joku 5 peliä tilauksessa ja lisää tulee), että melkoinen fagiiri saa olla, että kaapista löytyisi riittävä määrä vaihtopelejä näitä kaikkia varten

Ratkaisu:

-Ostan pelit vaihtotarjouksia varten. Jos ostaa pelit vaihtotarjouksia varten, niin totta kai etsii niitä kaikista halvimpia vaihtoehtoja
-GS on ihan itse kampanjaehtonsa määritellyt ja pyörittänyt näitä kampanjoita jo useamman vuoden. GameStopper itse on maininnut että luultavasti "sekä asiakkaat että GS hyötyvät vaihtotarjouksista". Mistä te tiedätte ettei GS tee voittoa vaikka veisit kuinka halvalla hankitun vaihtopelin sinne? Hehän voivat hinnoitella sen miten haluavat uudestaan ja tehdä mitä lie taikatemppuja. En minä tiedä eikä minun tarvitsekaan.

Vaihtotarjousten hyväksikäytöltä on poistettava hyväksikäytön maine!
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Stammylla hyviä pointteja.

Semmonen hyvä puoli on omalla kohdalla tullut että rohkeammin tulee ostettua pelejä noin yleisesti kun tietää että sen voi kätevästi laittaa kiertoon. Aika monta yllättävää helmeä (ite pidän, arvostelu ei) ja selvää pettymystä ("miten tää on voinut saada kaikkialla hyviä arvosteluita??") tullu vastaan jotka olis jääneet arvoitukseksi muuten. GS:lle kiitos tästä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Taas jonninlaista syyllistämistä havaittavissa henkilöitä kohtaan, jotka vievät "halpoja" pelejä GS:n vaihtotarjouksiin....

Turha sitä on mistään narinasta välittää, jos pelit täyttää kaikki ehdot mitä gs on itse laatinut. Itse ainakin vien tarjouskamaa sisään niinkauan kuin säännöt sen sallii.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

No joo, se nyt vain oli oma mielipiteeni. Jokainenhan toki tekee ihan kuten parhaaksi näkee, ei minulla sitä vastaan sinänsä mitään ole. Toivottavasti tarjoukset jatkuvat tulevaisuudessakin ja itsen uskon näin olevankin, muuten kadonnee aika suuri osa asiakkaista.

Itselläni vain ei tulisi mieleen ohjailla porukkaa täällä ostamaan joitain tiettyjä pelejä ja viemään ne vaihtotarjouksessa. Se ainakin edesauttaisi sitä, että samat edulliset ( <£5) brittipelit kelpaisivat vaihtotuotteina pidempäänkin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Itselläni vain ei tulisi mieleen ohjailla porukkaa täällä ostamaan joitain tiettyjä pelejä ja viemään ne vaihtotarjouksessa. Se ainakin edesauttaisi sitä, että samat edulliset ( <£5) brittipelit kelpaisivat vaihtotuotteina pidempäänkin.
Tämä on hyvin totta. Jos ei halua nähdä jostain erityisen halvalla löytämiään pelejä ensi kuukauden exclusion listissä, niin ehkä kannattaa pitää asia vaan omana tietonaan. :rolleyes:

Toisaalta em. CDON tarjoukset ovat olleet voimassa jo kuukausia eikä nimiä ole sieltä exclusion listaan liiemmin pamahtanut.

Tiiä sitten mitä tästä ajatella.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Kuinka iso haitta se on, jos 2 peliä 1 euro tarjouksella varatusta pelistä on kuitti hukassa?
 
Ylös Bottom