Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eli hommahan menee niin että kyllä niitä saa myydä niihin pitäisi vaan tulostaa esim. pegin sivulta viralliset laput päälle!
Eiköhän tuo ikäraja juttu ole aika pitkälle vain GS tapa yrittää rajoittaa UK pelien trokaamista. Tai näin ainakin kovasti epäilen.
Varmaan senkin takia, mutta kampin clash ohlsonissakaan ei saatu myydä pelejä kun oli "väärät ikäraja merkit" sanottiin minulla kun kysyin Clash ohlsonissa että onko teillä konsolipelejä.
Näinhän siinä usein käy, kun ei työntekijöille kerrota syitä päätöksiin. Harmillista sinänsä että myyjien pitää väkisin näitä spekulaatioitaan myös asiakkaille jakaa.Tuntuu kyllä enemmän siltä, että myyjille on nyt vain käynyt käsky ylemmiltä tahoilta ilman sen parempia selityksiä. Kärvistelevät ja keksivät sitten omasta takaa syitä tälle uudelle vaihtopolitiikalle.
Soitinpa samantien Jyväskylän Gamestopiin tämän tarkistaakseni, eivätkä kyllä ota pelkkiä pelilevyjä vastaan ilman koteloa. Eivät ainakaan näihin euron kampanjatarjouksiin.Kertokaa ihmeessä, jos kyseessä on taas vain jokin paikallinen erikoisuus, mutta Jyväskylän GameStop ainakin on ottanut pelejä vastaan vaihdossa myös ilman koteloa.
Soitinpa samantien Jyväskylän Gamestopiin tämän tarkistaakseni, eivätkä kyllä ota pelkkiä pelilevyjä vastaan ilman koteloa. Eivät ainakaan näihin euron kampanjatarjouksiin.
Itse en ymmärrä jengin poraamista. Kai se kauppias saa itse päättää millä ehdoilla tekee kauppaa?!?
Itse en ymmärrä jengin poraamista. Kai se kauppias saa itse päättää millä ehdoilla tekee kauppaa?!?
Jos tiedotuksessa ja tiedotustavassa on häikkää, niin se liittyy sitten palveluun. Jos palvelu on kökköä, niin ainahan voi rahansa kantaa johonkin toiseen kauppaan. Ostakaa ne pelit Anttilasta, Cittarista tai Prismasta esim. (uudet n. 70 eur/kpl)
Tilanteet muuttuu bisnesmaailmassa aina välillä. Sellaista se on.
Loistavaa että meillä on tällainen pelikauppa kun Gamestop. Toivottavasti kaikki myös joskus ostelevat sieltä täyshintaisia pelejä ja vaihtopelejä. Ihme narinaa kun ei nyt kaikki 5 eurolla tilatut (UK, ASIA etc.) pelit käykään 70 euron pelin vaihtariksi.....
Itselläni ei ole mitään kytköksiä kyseiseen puljuun, mutta olen tyytyväinen asiakas.
Saattaisi se teikäläistäkin hieman korpea, jos olisit matkannut vaikkapa 100km sinne lähi-Siwaan ostamaan maitoa. Vasta kassalla sitten selviäisi, että eihän Siwa ota vastaan muita kuin suomalaisia eurokolikoita ja sulla on perhana taskussa vain saksalaisia. Kotona kyllä viimeksi olit Siwan sivuilta tarkistanut maidonosto-ohjeet, eikä siellä mainittu mitään rajoituksia minkä maan eurokolikoita pitäisi käyttää. Toki sinulla on mahdollisuus käydä Forexissa vaihtamassa ne kolikot, mutta se taas tuo sinulle lisäkuluja ja lisää vaivaa. Kaiken lisäksi Siwa vielä antaisi vaihtorahana saksalaisia kolikoita, vaikkei ota niitä itse vastaan.Itse en ymmärrä jengin poraamista. Kai se kauppias saa itse päättää millä ehdoilla tekee kauppaa?!?
Jos tiedotuksessa ja tiedotustavassa on häikkää, niin se liittyy sitten palveluun. Jos palvelu on kökköä, niin ainahan voi rahansa kantaa johonkin toiseen kauppaan. Ostakaa ne pelit Anttilasta, Cittarista tai Prismasta esim. (uudet n. 70 eur/kpl)