forza
Active Member
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)
Olen täysin sama mieltä.
Gamestopin ongelma on se, että jotkut tarjoukset ovat niin hyviä, kun taas juuri ilmestynet pelit maksavat yleensä 70 € tai 65 €? Siis vähän rajaaaaa. Itse ostankin pelit sieltä mistä saa kaikista halvimmalla Onko täällä joku joka ostaa pelejä gamestopissa tolla hinnalla?
Kuten juuri todettiin, että asiakas ostaa sieltä mistä halvimmalla saa, teki sitten kauppiais mitä teki
Bisnesmaailmassa on vain niin, että asiakas ostaa sieltä mistä halvimmalla saa. Sääliostoksia ei tunneta, sellaisia että "kiittää" esim. Gamestoppia ja ostaa sieltä 70e uuden pelin. Sellaista on ihan turha odottaa.
Itse ainakin ostan sieltä, missä on minulle paras tarjous/hinta. Uskollisuus rahaa tekeviä liikkeitä kohtaan on mielestäni typerää, uskollisuus kuuluu jonnekin muualle.
Kyllä kauppias saa päättää mitä tekee, mutta se ei asiakasvirran kannalta ole aina se paras vaihtoehto.
Gamestop on ollut hyvä liike, mutta jotkut perusasiat, kuten lupaukset ja niiden pitäminen, asiakastyytyväisyys ovat ihan retuperällä. Minulla ei ainakaan tätä firmaa tule ikävä.
Olen täysin sama mieltä.
Gamestopin ongelma on se, että jotkut tarjoukset ovat niin hyviä, kun taas juuri ilmestynet pelit maksavat yleensä 70 € tai 65 €? Siis vähän rajaaaaa. Itse ostankin pelit sieltä mistä saa kaikista halvimmalla Onko täällä joku joka ostaa pelejä gamestopissa tolla hinnalla?
Kuten juuri todettiin, että asiakas ostaa sieltä mistä halvimmalla saa, teki sitten kauppiais mitä teki