Kyllä muistetaan, että kyseessä on gamestopin myyjä, jonka harrastuksena on kirjoitella foorumille edustamansa liikkeen asioita.
Minun mielestäni kyseessä on selvä mainostaminen/myyntityö, joka on onnistuttu verhoamaan hienosti asiakasläheiseksi palveluksi. Tarjouksista ja muista eduista ilmoitellaan, mutta minkäänlaista vastuuta ei oteta. Kysyn vaan, että mitä mieltä olisit, jos mainonnan tulevaisuus ylipäätänsä oli vastaavanlaista? Laitetaan asiakkaiden joukkoon myyjä, joka toimii epävirallisesti, harrastuspohjalta, ja sitten kun tulee ongelmia niin vetäydytään pois. Gamestopperin rooli on mielestäni myyntiäedistävä sivustahuutelija. On hänen omaa syytänsä että on ottanut tällaisen tiedottajan roolin, joka ei mielestäni hänelle kuulu ja jota ei pitäisi ottaa.
Minun mielestäni koko ketjun voisi laittaa kiinni. Nyt tilanne on se, että Gamestopista valuu tänne Gamestopperin kautta tietoa ja ilmoituksia/mainoksia/peruutuksia, mutta mitään vastapainoa ei oikeasti saada: asiakastyytyväisyyttä ei Gamestopperille saisi ilmaista vaan suoraan liikkeelle. Minun mielestäni jos tällaiseen tiedottamishommaan ryhtyy, niin saa kyllä tehdä sen likaisenkin puolen, eli ottaa negatiivisa kommentteja vastaan, eikä kerätä pelkkiä rusinoita pullan päältä.