nothing
Active Member
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)
Jos firmaa ei kiinnosta hyvä asiakaspalvelu, niin eipä siihen asiakkaat millään pysty vaikuttamaan. Ainoa millä voi äänestää on lompakollaan ja sitä olen tehnyt jatkuvasti (meinaan varaustarjouksilla). En ole GS mitään muuta hommannut kuin ennakkovaraustarjouksia.
Harmittamaan jäi kun hyllyssä olisi ollut ainakin muovikassillinen DVD leffoja jotka piti tämän viikon aikana kuskata vaihtoon, mutta tosiaan eipä GS varmaan hirveästi hetkauta vaikka jättäisin ennakkovaraus kamppaniat hyödyntämättä?
Sitä mieltä olen, että Gamestopin tiedotus ja asiakaspalvelu on ala-arvoista, samoin mainonta. Nyt Gamestopper on ottanut infoajan roolin, ok. Tuntuu, että monet tämänkin foorumin käyttäjät ovat jääneet ja haluavat jäädä tähän staattiseen tilaan, jossa "Gamestop nyt vain tekee näin, Gamestopper on vain epävirallinen tiedottaja, älä lue ketjua" jne. Jos hommaa haluaa viedä asiakaspalvelultaan oikeaan suuntaan niin nykytilanteeseen ei tule jäädä sillä se ei ole kestävä, vaan on puututtava oleellisiin epäkohtiin jotta jotain kehitystä ja asiakastyytyväisyyttä saataisiin _oikeasti_ aikaan.
Jos firmaa ei kiinnosta hyvä asiakaspalvelu, niin eipä siihen asiakkaat millään pysty vaikuttamaan. Ainoa millä voi äänestää on lompakollaan ja sitä olen tehnyt jatkuvasti (meinaan varaustarjouksilla). En ole GS mitään muuta hommannut kuin ennakkovaraustarjouksia.
Harmittamaan jäi kun hyllyssä olisi ollut ainakin muovikassillinen DVD leffoja jotka piti tämän viikon aikana kuskata vaihtoon, mutta tosiaan eipä GS varmaan hirveästi hetkauta vaikka jättäisin ennakkovaraus kamppaniat hyödyntämättä?