Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vinkki ihan kelpoinen, mutta KonsoliFINillä on jo toimiva yhteistyösopimus toisen tahon kanssa. Lisäksi tuskin käyttäjät enää lisää haluaisivat bannereita ja ruudulle lävähtäviä mainoksia. Eikös näitä ollut nykyäänkin jo liikaa? Bonuksena vielä nämä mahdolliset oikeustoimet Gamestopin suuntaan aktiivisten jäsentemme toimesta...pian ollaan koko sivusto nurin, kun tuemme mainossopimuksin tätä asiakkaiden rahoja euromittaisena riistävää jenkkimegakorporaatiota. Tätä kohtaloa emme halua kokea.Konsolifin Ry:n kannattaa varmaan kohta vaatia jonkunnäköistä rahallista palkkiota tästä toiminnasta. Mainostus maksaa (bannerit, splash screen...), nyt yritykselle annetaan oma privaattipalsta foorumille jossa mainostaa tuotteitaan.
Sai, mutta niitä tuli ainakin meille kaksi per konsoli. Eli todennäköisesti muillekin myymälille tuli korkeintaan saman verran. Näitä tarjottiin siis varausjärjestyksessä ennakkovarauksen tehneille ja 5€ lisähinnalla menivät aikalailla ihan listan alussa olleille kaikki.Saiko kukaan tuolta gamestopista sitä assasins 2 black editionia. Itse olisin sitä himoinnu, mutta ei onnistunu saamaan sitä. Valkoisen kyllä sit sain.
Paitsi että ehkä on sittenkin... Meidän pitää keskuudessamme nyt selvitellä tätä tilannetta, koska asia on kimurantimpi kuin aluksi kuvittelimmekaan. Tiedotamme lisää, kunhan yksityiskohdat on selvitetty.Niin kauan kuin tiedotteet ovat jäsenilleen hyödyllisiä ja kiinnostavia + jopa yhteisöllisiä kuten tässä tapauksessa (mm. käyttäjien kysymyksiin vastaillaan), ei ylläpidolla ole pienintäkään tarvetta estää nykyistä toimintakuviota.
Mahdoitko katsoa oikeaa ketjua? Lue erityisesti se eka viesti ihan alusta asti.En kyllä nyt löydä uudesta enkä vanhasta threadista tämän hetkistä kampanjaa enkä exlusion listaa?
En kyllä nyt löydä uudesta enkä vanhasta threadista tämän hetkistä kampanjaa enkä exlusion listaa?
Saiko kukaan tuolta gamestopista sitä assasins 2 black editionia. Itse olisin sitä himoinnu, mutta ei onnistunu saamaan sitä. Valkoisen kyllä sit sain.
Bonuksena vielä nämä mahdolliset oikeustoimet Gamestopin suuntaan aktiivisten jäsentemme toimesta...
Se oli semmoista kieli poskessa heitettyä hevosenleikkiä. Peace!Toivottavasti tämä ei ollut provo.
Se oli semmoista kieli poskessa heitettyä hevosenleikkiä. Peace!
Joops ei sentään tuommoisia harrastella. Pikkuisen piti nyt höpsäistä irrotellen, kun alkoi osa jutuista lipuilla sfäärisyyden tuolle puolen. Kaikki ok.Toivottavasti tämä ei ollut provo. Luulen että tarkoitit minua. Haluatko tahallasi ymmärtää viestini väärin? Ei kukaan ole mitään oikeustoimia suunnitellut.
Niin kauan kuin tiedotteet ovat jäsenilleen hyödyllisiä ja kiinnostavia + jopa yhteisöllisiä kuten tässä tapauksessa (mm. käyttäjien kysymyksiin vastaillaan), ei ylläpidolla ole pienintäkään tarvetta estää nykyistä toimintakuviota.
Juu tässä onkin isompi sopimustekninen asia kyseessä. Tarkistusta vaatii.Paitsi että ehkä on sittenkin... Meidän pitää keskuudessamme nyt selvitellä tätä tilannetta, koska asia on kimurantimpi kuin aluksi kuvittelimmekaan. Tiedotamme lisää, kunhan yksityiskohdat on selvitetty.
Saiko kukaan tuolta gamestopista sitä assasins 2 black editionia. Itse olisin sitä himoinnu, mutta ei onnistunu saamaan sitä. Valkoisen kyllä sit sain.
Satuin saamaan kun kysäisin tiskillä. Mitäs eroa nuossa Black ja White editioneissa sitten onkaan? Ja tosiaan Gamestopperille kiitoksia tiedotuksissa. Vaikka osaksi jäikin DVD kamppis hyödyntämättä, niin kuitenkin pari kassillista ehdin kuskaamaan pois. Sekin olisi jäänyt tekemättä ilman näitä ketjuja.
Blackissä on se nahkanen kirja + dvd ja 3 ladattavaa "kenttää" ja erillainen figuri kuin whitessa.
Whitessä on AC1(?) vaatetuksella oleva figuri ja 1 ladattava kenttä
Tänään on Lefti 2 julkaisupäivä, mutta ei ole minulle tullut gamestopista soittoa, että voisin tulla noutamaan???
Ot:
White:a tarjosivat gamestopista 5€ lisähintaan (otin).
Nyt jäi vaivaamaan että mitä tuo Black:in dvd sisältää?