Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
ns. helium.äänet. aika paljon voi mikki vääristää noita puheita. luulin että itse kuulostan melkein normaalilta niin aikamoista ininää sain aikaiseksi liven kauttaJeppu nr1 sanoi:Pelin livemätcheissä ei taida usein kuulua 11-12 vuotiaan höpinöitä? (If you know what I mean?) En usko että kauhean moni sen ikäinen pelaa tätä peliä?..
Banjoe sanoi:Paras Third Person räiskintä ikinä...Hyvänä kakkosena tulee Lsot Planet.
Enemän pidän kyllä FPS peleistä mutta tosiaan nämä ovat poikkeuksellisesti olleet mahti pelejä.
Jeppu nr1 sanoi:Pelin livemätcheissä ei taida usein kuulua 11-12 vuotiaan höpinöitä? (If you know what I mean?) En usko että kauhean moni sen ikäinen pelaa tätä peliä?..
Haha. "Press b to use chainsaw and then kill that locust!!1" - "Ooookayyy mom." Dsamuel6 sanoi:Gekadoksen kanssa pelatessa Gearsia tuli kerran vastaan 5v Ameriikan poika joka opetteli videopelejä äitinsä avustuksella...only in America
samuel6 sanoi:Gekadoksen kanssa pelatessa Gearsia tuli kerran vastaan 5v Ameriikan poika joka opetteli videopelejä äitinsä avustuksella...only in America
Banjoe sanoi:Ihan samanlailla suoemssakin...se vaan ettei suomessa ole lapsilla vielä tuota Liveä niin usein niin pelaavat yksinpelejä.
Ollaan vain tuossa Liven yleistymisessä jäljessä.
Että turhaan taas työnnettiin "only in America" kommenttia.
samuel6 sanoi:Oletko ihan tosissasi? Moniko suomalainen täysjärkinen äiti katselee vierestä kun oma 5v poika vetelee örkkejä moottorisahalla palasiksi? Itse en ainakaan tunne ensimmäistäkään.
Pakko sanoo tähän teidän väliin, että en itse ainakaan nähnyt 5 v yhtään K18 leffaa. :OBanjoe sanoi:Nyt täytyy kysyä oletko sinä tosissasi?
Varmasti suhteutettuna yhtä moni suomessa tekee niin se kun nyt vain on peliä.
Suomessa on vähän sama homa että lapsia suojellaan kyllä seksiltä leffoissa ja peleissä.
Tosin kyllähän lapset siis seksiä näkee mutta eivät vanhempiensa kanssa niitä katso/pelaa.
Samapa homma se oli jo omassa lapsuudessa että kyllä ne kaikenmaailman K18 silpomis leffat nähtiin.
Jeppu nr1 sanoi:Pakko sanoo tähän teidän väliin, että en itse ainakaan nähnyt 5 v yhtään K18 leffaa. :O
samuel6 sanoi:niin korvatillikkaa olisi vanhemmilta tippunut sen verran että pää särkisi vielä tänäkin päivänä.
Yleensäkin että pidät normaalina ja hyväksyttävänä sitä että 5-6 vuotias lapsi pelaisi Gears of waria tai katselisi kauhuleffoja, kertoo sinusta ihan riittävästi. Mutta jätetään aihe tähän ja pelataan enemmän.
Banjoe sanoi:Kertoo myös sinun vanhemmistasi jos tuollaisesta syystä olisivat noin kovaa pahoinpidelleet että pysyvät vammat jääneet