Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost of Yōtei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R2zapiN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Nyt sain itse jatkettua Tsushima ykköstä piiiitkän tauon jälkeen, ja olen nyt kyllä ihmetellyt, että miten ihmeessä jäi kesken näin hiton hyvä peli?!?

No ehkä just sen takia koska jatkoit piiiiitkän tauon jälkeen? :D siitä se ihmetys tulee että miksi jäi kesken. Itel jäi kans ykkönen kesken ja jatkoin piiiiitkän tauon jälkeen ps5.lla jonka päivitin siihen directors mikälie editioniin missä viel oli se dlc mukana niin kyllähän se peli alkoi maistuu. Mutta se jäi kesken juuri sen takia ku iski tylsyys joka on tavallaan oma vika kun liian pitkään "fiilistelin" ja menin niiden kettujen ym perässä kun mulla tapana tehää kaikki mahollinen ennen sitä päätarinaa.

Sit kun peliä jatkoin niin keskityinkin enemmän tarinaan ja ne sivukerättävät ym oli jo tehty tai ainakin lähes kaikki niin ei ehtinyt iskee sitä ähkyä uudelleen. Tän kakkosen kohalla mitä tuskin tulee tapahtumaan olis tarkoitus keskittyä tarinaan, mutta koska olen completionist ja platinaa lähen aina yrittää peleissä missä se on suhteellisen helppoa niin jään kuitenkin juoksee näiden kettujen perään.

No ehkä just sen takia koska jatkoit piiiiitkän tauon jälkeen? :D siitä se ihmetys tulee että miksi jäi kesken. Itel jäi kans ykkönen kesken ja jatkoin piiiiitkän tauon jälkeen ps5.lla jonka päivitin siihen directors mikälie editioniin missä viel oli se dlc mukana niin kyllähän se peli alkoi maistuu. Mutta se jäi kesken juuri sen takia ku iski tylsyys joka on tavallaan oma vika kun liian pitkään "fiilistelin" ja menin niiden kettujen ym perässä kun mulla tapana tehää kaikki mahollinen ennen sitä päätarinaa.

Sit kun peliä jatkoin niin keskityinkin enemmän tarinaan ja ne sivukerättävät ym oli jo tehty tai ainakin lähes kaikki niin ei ehtinyt iskee sitä ähkyä uudelleen. Tän kakkosen kohalla mitä tuskin tulee tapahtumaan olis tarkoitus keskittyä tarinaan, mutta koska olen completionist ja platinaa lähen aina yrittää peleissä missä se on suhteellisen helppoa niin jään kuitenkin juoksee näiden kettujen perään.
Mulla oli juuri tismalleen tuo, eli oli takana pitkä tauko kun jäi aikanaan kesken, sitten aloin pelaamaan ja vedin läpi. Loppupuolella alkoi taas ähky iskemään ja paloin niin pahasti loppuun etten tätä jatko-osaa taida hankkia. Peli voi olla hyvä, en siitä ala kenenkään kanssa kinastelemaan, mutta omaan silmään ei vain tässä ole mitään minkä vuoksi alkaisin pelaamaan. Liikaa tuntuu olevan sitä sama mitä ykkösessä, ainakin näin kun tuota on seuraillut.

Ei siinä, joilleki maistuu ja toisille ei.

Tällee 40h ja tarinaa vasta murto-osan pelanneena, ihmeen hyvin on tekijät saanu edes jotain vaihtelua oikeestaan kaikkeen, jopa antasin pisteet siitä, ku vaikee tuohon on kauheesti uutta tuoda jos pitää pelin samassa hengessä. Yllättävän hyvin maistunu, jotenki kaiken tekemisen rytmitys toimii hyvin ja lisäks vielä se oma tekeminen "tee mitä haluat" siihen päälle.

Ylös Bottom