Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost of Yōtei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R2zapiN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Viimein sain rullattua tämän läpitte.
Mitä tästä nyt sanoa - on kuin hyvä pullo viiniä - kun alkaa pohja näkymään niin ei ole vieläkään kyllästynyt :)
Tarina oli koskettava vaikkakin kovasti perinteinen. Toiminta sulavaa ja sen verran haastavaa ettei 'one trick pony' tekniikalla oikein pärjää. Grafiikoista mainitsinkin jo aiemmin, PS5 Pron modet on kyllä näyttäviä.
En tunteja tuosta katsellut mutta vain muutama sivutehtävä jäi tekemättä niin veikkailisin että jossain 60h + . Tykkäsin erittäin paljon.
Audioksi asetin Japanin ja tänään testailin vähän Silent Hill F peliä niin tuli jonkinlainen japanin yliannostus niin jäi odottelemaan perempia päivä tuo :D Tulisi nyt vaan se GTV VI ni ois taas jenkkirymistelyä :D
Itse en ilkeä tätä kyllä ostaa tuohon PSN Storen 80 euron hintaan, vaikka kovasti peli kiinnostaakin. Onhan tässä nyt sinänsä tullut taas toki satoja euroja lykättyä joulun jälkeenkin peleihin ja pelitarvikkeisiin (erityisesti ohjaimiin), mutta todella iso periaatteellinen kynnys on kuitenkin itselleni siihen, että mitään pelejä enää ostaisin tuollaisiin suolaisiin 70-80 euron hintoihin. Ei tunnu kyllä Ghost of Yotei tulevan millään ilveellä aleisiin. Siis ainakaan digiversiona. Tiedän toki, että halvemmalla saisi jo fyysisenä versiona, mutta tällä hetkellä ei sinänsä nappaa enää ostaa fyysisiä pelejä lainkaan. Korkeintaan Switch 2:lle saatan vielä niin tehdä, mutta pleikkarille tai boxille en taida sitä enää käytännössä koskaan tehdä.

No, vielä on lisäri Ghost of Tsushimassakin pelaamatta loppuun, ja toki olisi Rise of the Ronin kesken, tai AC Shadows käytännössä kokonaan pelaamatta, joten kyllä sitä historiallista japanilaista menoa olisi pelattavissa muutenkin. Ja toki pitäisi jatkaa Henkan seikkailuita keskiajalla KCD 2 parissa. Alkaa kuitenkin häämöttää loppupuoli kyseisessä pelissä, jolloin minulla tulee aina viivyttely kuvioihin, ja alankin pelaamaan kesken jääneitä muita pelejä, jotta se huippuhyvä mieleinen peli ei ihan vielä loppuisi. Ihan kahjoa, tiedostan toki, mutta näin se minulla tuppaa menemään. :D

Ylös Bottom