Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Onko Nashvillen GM käynyt pelailemassa omia pelejään? Olen laittanut perjantaina yksityisviestiä hänelle, mutta vastausta ei ole kuulunut, eikä näköjään ole käynyt perjantai iltapäivän jälkeen täällä foorumillakaan. Onhan tässä vielä tietty pari iltaa aikaa pelata, mutta tänään ainakin minulla on menoa kymmeneen asti.

Tosiaan kaikki muut on pelattu paitsi tämä yksi st. lousia vastaan. Ei olla vaan satuttu samaan aikaan boxille. Parhaiten minut saa kiinni pistämällä viestiä xbox livessä. Minulle sopii tänään klo 17-->

Calgarya kaipailtaisiin tänään illemmalla linjoille. Mulla on valitettavasti ohjelmaa suurin piirtein kasiin asti, mutta sen jälkeen pitäisi olla hyvin aikaa pelailulle, joten pusken sitten linjoille. Toivottavasti saadaan pelattua peli tuossa illalla. Simuloinnit on aina todella nihkeitä.

Eipä näkynyt Pensselisetää ja Ottawaa tänäänkään vielä linjoilla! :/

Ei olisi kiva jos peli tulee simuloiduksi, koska olen ollut viime viikon torstaista asti, kun tämä kakkos tickki ilmestyi niin joka päivä aktiivinen boxilla ja olen ollut valmis pelaamaan pelejä vaikka joka päivä. :P Sen sijaan Pensselisetää ei ole boxilla näkynyt sitten 24.9. Tässä tilanteessa olisi reilua, että saisi botteja vastaan pelata koska häviäminen simuloinnilla vain sen takia, että vastustajaa ei ole linjoilla näkynyt tuntuu epäreilulta. :P Ymmärrän toki jos on esim. reissussa tai lomaa tai yms. mutta Pensselisetä ei kuitenkaan Milesizdeadillekkaan ole mitään syitä ilmoitellut miksi ei pääsisi pelaamaan? Tietääkseni?

Noh, toivotaan, että huomenna eksyy boxille kaveri...

Ei ole viestiä näkynyt eikä kuulunut. Tänään on aikaa pelata vielä, mutta eihän tuo reilua ole vastustajia kohtaan jättää matsit viime tinkaan.

Jos pelit jää pelaamatta niin uutta geeämmää pukkaa, kokonaisen tickerin missaaminen menee humahtaen yli sen "sallitun" määrän.

Uudet osallistujat taisivat saada pelejä hyvin alle, onko jopa Calgary nyt vähän jäljessä enemmän?

No, huomisaamuna tehdään päätöksiä sitten, passiivisuus ei kyllä kannata koska aktiivisia pelaajia on live pullollaan. Ja näin alkuvaiheessa on parempi sellaisia etsiä kuin puolessavälissä runkosarjaa.

En ole vielä ehtinyt boxilla käydä kuin vain pyynnön heittämässä, ja mobiilisovelluksesta ei nää onko pelejä pelaamatta joten voisiko joku kertoa jos on detroitia vastaan pelaamatta ottelu. Ja eikös torstaina ala uusi ticker?

En ole vielä ehtinyt boxilla käydä kuin vain pyynnön heittämässä, ja mobiilisovelluksesta ei nää onko pelejä pelaamatta joten voisiko joku kertoa jos on detroitia vastaan pelaamatta ottelu. Ja eikös torstaina ala uusi ticker?

Appsissa my team->schedule, siellä tickerin pelit. Ja kyllä, huomisaamuna mennään eteenpäin.

Näät sovelluksesta seuraavasti, GM > my team > schedule, tuosta näät pelit mitä on, niissä missä ei ole maaleja merkattu on pelaamatta.

Tampalla olisi vielä Calgary ja Edmonton jäljellä. Olen tänään noin klo 18 eteenpäin päivystämässä livessä...

Möpiiliäppsin mukaan kaikki pelit on pelattu minun osaltani tällä tickerillä

Ottawalle uutta Gm:ää vaan. Jätkä ei ole ollut 9 pvään boxilla ja taitaa olla kaikki pelit kakkos tickkeristä pelaamatta.

Ottawalle uutta Gm:ää vaan. Jätkä ei ole ollut 9 pvään boxilla ja taitaa olla kaikki pelit kakkos tickkeristä pelaamatta.

Kyselyä laitettu jo seuraajalle, kakkosmies saa paikan aamulla jos ei kuulu mitään.

Alkaa pahalta näyttämään Ottawan gm:n kannalta. Pittsburghilla on tickerin pelit muuten pelattu, mutta kaksi peliä Ottawaa vastaan on jäljellä, kun kaveriin ei saa mitään kautta yhteyttä.

Alkaa pahalta näyttämään Ottawan gm:n kannalta. Pittsburghilla on tickerin pelit muuten pelattu, mutta kaksi peliä Ottawaa vastaan on jäljellä, kun kaveriin ei saa mitään kautta yhteyttä.

Joo, ikävää että tulee muutama simumatsi tähän alkuun, mutta eiköhän se tästä ala rullaamaan eteenpäin...seuraava veijari jonosta innokkaasti hyväksyi paikan jo, eli ensi tickeristä eteenpäin pitäisi pelit sujua

Ei ole Calgary myöskään ollut linjoilla lähipäivinä, toivottavasti aktivoituu tänään.

Kyselyä laitettu jo seuraajalle, kakkosmies saa paikan aamulla jos ei kuulu mitään.

Täällä nyt ei ole tällaisesta "hätäilystä" perustettu, mutta nyt olisi kyllä jo perusteltua toimia suunniteltua nopeammin. Jos siellä on aktiivinen kaveri odottamassa vuoroa ja edellinen GM ei käy kahteen viikkoon Livessä niin minkä takia odotellaan, että sieltä ilmestyttäisiin vielä loppumetreillä pelaamaan? Simulointi on lähtökohtaisesti typerää jos se voitaisiin yksinkertaisesti kiertää. Jokainen meistä, jotka on viime torstaista asti nyt vaikka esim. Ottawaa tai Calgarya linjoille odotellut pomppii varmasti ilosta huomenna aamulla lukiessaan että oma ykkössentteri on simuloidessa loukkaantunut 20 matsiksi..

Että mitäs jos nyt joustettaisiin ja laitettaisiin aikarajaksi, että vaikka tänään 20.30 pitää olla epäaktiivisesta GM:stä jotain kuulunut. Mikäli ei kuulu niin uusi GM laittaa samantien liittymispyynnön ja on jo ysin pintaan pelaamassa. Siinä ehtii aktiivinen kaveri kyllä pariin tuntiin pelata tickin suuurimmalta osin pois. Mutta miten vaan, voidaanhan simuloitujen pelien määrä maksimoida heti alkuun :)

Tickin 2 pelit pelattu

1. Winnipeg Jets
2. Buffalo Sabres
3. Chicago Blackhawks
4. San Jose Sharks
5. Philadelphia Flyers
6. Colorado Avalance
7. Boston Bruins
8. Phoenix Coyotes
9.Carolina Hurricanes
10. Minnesota Wild
11. Anaheim Ducks
12. Florida Panthers
13. Ny Islanders
14. Columbus Blue Jackets
15. Montreal Canadiens

Vissiin välissä oli joitakin, jotka ei oo tälle listalle laittanu, mutta laittakoon itse itsensä.

7 peliä pelattuna, 3 voittoa, 2 häviötä ja 2 rankkarikisahäviötä. Tosi hyviä pelejä on ollu jokanen, vaikka välillä tuli pataan oikein kunnolla. Tickin erikoisuutena Bostonia vastaan ensin 9-3 -voitto ja sitten 6-2 tappio :) Hianoo, että on saatu liiga rullaan.

Pensselisetään yhteydenpito on ollu hankalaa viime päivinä, vaikka kyselty kyllä on monta kertaa. Noh, uutta mänitseriä kehiin ja toivotaan, että on aktiivinen setämies.

Mutta miten vaan, voidaanhan simuloitujen pelien määrä maksimoida heti alkuun :)

Sarkasmi on aina hyvä tapa lopettaa postaus.

Onhan tässä hätyytelty porukkaa ihan urakalla, täytyy myöntää että kun on keskittynyt noiden tyhjien paikkojen täyttämiseen niin on kahden jantterin epäaktiivisuus jäänyt suuremmitta huomioitta. Etenkin Calgaryn kohdalla kun itse pelasin häntä vastaan heti tickerin alussa.

Mutta, näin tämä nyt meni. En ole konsolilla kuin vasta myöhään illalla todnäk, jos pääsen aiemmin niin uusi gm pääsee kyllä astumaan saappaisiinsa.

Jatkossa saa toki laittaa privaakin aktiivisuudesta, jos en vaikka ole ehtinyt kaikkien liigalaisten Live-aktiivisuutta tarkkailemaan suurennuslasin kanssa (minäkin osasin :) ).

Mites sellainen vaihtoehto että jengi pistää päälle sen, että voi pelata matseja konetta vastaan, mikäli on sellainen tilanne että ei pääse koneen ääreen pelaamaan deadlinen alla ja jotain pelejä puuttuu?

Kyllähän toi aika mälsältä tuntuu kun simuloinniksi näyttää menevän tuo yksi matsi.

Ottawan GM rooli siirtyi juuri minulle, joten boksille vaan haastamaan ketkä on paikalla.

Ylös Bottom