Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Bone sanoi:Olen taas jumissa. Tälläkertaa kohdassa jossa pitää viedä kaksi kilpeä seinässä olevaan kuvaan. Hain ensimmäisen kilven alhaalla olevasta tunnelistosta mutta tämän jälkeen en pääse pelissä eteenpäin.
Hyvä homma...Oliver sanoi:God of War valkokankaalle 28.07.2005
Universal Pictures on hankkinut elokuvaoikeudet PlayStation 2:n yllätyshittipeliin God of War. Elokuvan käsikirjoittajaa tai ohjaajaa ei ole vielä nimetty, mutta tuottajina toimivat Charles Roven (Batman Begins, Bulletproof Monk) ja Alex Gartner (Kiukun parempi puoli (The Upside of Anger), Barbershop 2).
Itse taas melkein toivoisin että rooliin palkataan joku tuntemattomampi järkäle, jolla kuitenkin olisi tarvittavaa karismaa, ettei käy niinkuin Constantinessa... Ainakin Vin Diesel on liian "pehmeä" Kratokseksi, ellei opi yhtäkkiä näyttelemään.Sultan sanoi:Hyvä homma...
Kratosta pitäisi näytellä The Rock tai Vin diesel,Voisin ainakin kuvitella että molemmat miehet olisit todella hyviä tässä roolissa
Saabas sanoi:Onko joku oikeesti päässyt God Moden läpi? Mulle tuli tänään seina vastaan loppupomon kanssa.
Kun ensimmäistä kertaa taistelee Aresta vastaan se on ihan peace of cake, mutta unimaailmassa tulee seinä vastaan. pärjään vielä hyvin kun on taijkaa käytettävissä, mutta kun se on loppu niin kyllä perhe, tai joko Kratos tuppaa kuolemaan hyvin pikaseen. Muuten God Modessa ei loppujen lopuksi jälkeenpäin summattuna mitään kovin ylitse pääsemätöntä ollut, paitsi nyt tämä loppu.
Thingy sanoi:VOI KERPELE!!!Nyt paloi käämi oikein huolella tossa stanan Road to Hades'in vtun pyörivissä tukeissa. Tappaa kyllä aivan totaalisesti ainakin meikäläiseltä kaiken peli-ilon tällaiset turhauttavat hypi-pompi-varo-kieri-homostelut. Varsinkin tämä kyseinen kohta saa sapen kiehumaan mm. tuon lukitun kamerakulman ansiosta, jolloin umpikujasta palatessa joutuu kulkemaan ruudulla alaspäin ja usein miten sokkona.
Pitäisi tähänkin peliin saada kolme erilaista vaikeus "aluetta": combat, platform ja puzzle; jolloin voisin kytkeä tuon platformer vaikeuden kokonaan pois ja vaikka puzzlet ja muun toiminnan vaikeimmalle.
Omalla kohdalla laski arvosana pelissa 9,5 korkeintaan 8.