Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God Of War kokemukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaxberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: God Of War kokemukset

Olen taas jumissa. Tälläkertaa kohdassa jossa pitää viedä kaksi kilpeä seinässä olevaan kuvaan. Hain ensimmäisen kilven alhaalla olevasta tunnelistosta mutta tämän jälkeen en pääse pelissä eteenpäin.

Bone sanoi:
Olen taas jumissa. Tälläkertaa kohdassa jossa pitää viedä kaksi kilpeä seinässä olevaan kuvaan. Hain ensimmäisen kilven alhaalla olevasta tunnelistosta mutta tämän jälkeen en pääse pelissä eteenpäin.
Siinä huoneessa, jossa on keskellä painonappi ja "takka" pyörähtää kun siitä painat.
Raahaa se laatikko siihen takan eteen ja potkaiset sen siihen napin päälle ja samantien kierähdät taaksepäin sinne takan sisään.

Eilen sain viimeinkin aloitettua God moden ja kylläpäs joutui rankalla kädellä muuttamaan pelityyliään. Meduusastakaan en meinannut selvitä millään ilveellä. Pelistä saa kyllä uskomattoman paljon enemmän irti God:lla, suosittelen jokaisella joka ei ole vielä God modella peliä pelannut.

eilen sain God Of War.. :D kyllä on loistava peli. resident evil4 ja gow on vuoden parhaimmat pelit :D ;)

Nyt sain minäkin pelattua GoW:in läpi. On kyllä mahtava peli, parhaimpia mitä olen koskaan pelannut. God modeakin tuli jo jonkin verran aloiteltua mutta taitaapa olla liian ylivoimainen minulle.

NewsFlash

God of War valkokankaalle 28.07.2005

Universal Pictures on hankkinut elokuvaoikeudet PlayStation 2:n yllätyshittipeliin God of War. Elokuvan käsikirjoittajaa tai ohjaajaa ei ole vielä nimetty, mutta tuottajina toimivat Charles Roven (Batman Begins, Bulletproof Monk) ja Alex Gartner (Kiukun parempi puoli (The Upside of Anger), Barbershop 2).

Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
God of War valkokankaalle 28.07.2005

Universal Pictures on hankkinut elokuvaoikeudet PlayStation 2:n yllätyshittipeliin God of War. Elokuvan käsikirjoittajaa tai ohjaajaa ei ole vielä nimetty, mutta tuottajina toimivat Charles Roven (Batman Begins, Bulletproof Monk) ja Alex Gartner (Kiukun parempi puoli (The Upside of Anger), Barbershop 2).
Hyvä homma...
Kratosta pitäisi näytellä The Rock tai Vin diesel,Voisin ainakin kuvitella että molemmat miehet olisit todella hyviä tässä roolissa

Vastaus: NewsFlash

Sultan sanoi:
Hyvä homma...
Kratosta pitäisi näytellä The Rock tai Vin diesel,Voisin ainakin kuvitella että molemmat miehet olisit todella hyviä tässä roolissa
Itse taas melkein toivoisin että rooliin palkataan joku tuntemattomampi järkäle, jolla kuitenkin olisi tarvittavaa karismaa, ettei käy niinkuin Constantinessa... Ainakin Vin Diesel on liian "pehmeä" Kratokseksi, ellei opi yhtäkkiä näyttelemään.
Yksi vaihtoehto voisi olla Snatchista ja Transporterista tuttu Jason Statham, tosin pienen massankasvatus kuurin jälkeen.

ainiin, hieno peli juu!

Tänään pelin käsiini sain ja pitää kyllä sanoa että on hupaisa peli.

Eilen tuli postissa ja nyt about 2 tuntia on tullut hakattua.

Ruusuja hyvästä taistelusysteemistä, jota osaa vaikka kädetön käyttää, mutta joka vaatii hieman myös taitoa sitä hallitakseen. Purppuraa ei ole säästelty, joka on hyvä juttu ja lopetusliikeet ovat erittäin tyydyttäviä aina kahtia repimisiä myöten. Grafiikka on hyvää, muttei ainakaan vielä mitään niin erikoista kuin olin arvosteluista saanut ymmärtää. Viholliset ja isommat karjut ovat tosin erittäin tyylikkäitä.

Risuja kamerasta. Siis automaattiset kulmat toimivat pelin kannalta, mutta ärsyttää kun sitä ei voi itse pyörittää ihaillakseen pelimaailmaa. Peli on myös todella lineaarinen, mutta onneksi kenttäsuunnittelu tuo vapauden illuusiota ja mukana on hieman Jak-sajran tyylistä suuremman paikan tuntua, jossa korkealla ollessa katsoo alas ja hymähtää; hei, minähän olen käynyt tuolla alhaalla. Kummastusta aiheutti tosin Kratoksen vallankumoukselliset polvet, jotka eivät petä vaikka hyppäät korkealta paikalta ihan alas.

Joo. Peli on erittäin addiktiivinen ja mikäpä sen parempaa. Pelin parista ei ihan heti pois lähdetäkkään ja pelattavuus toimii loistavasti. Myös kamera teki minuun vaikutuksen, sillä en olisi uskonut, kuika hyvin se toimii. Mutta pelin pituutta on pakko moittia. Se on siis aivan liian lyhyt. Varsinkin kun itse peli on tälläinen kultakimpale, jolloin pelaamisesta ei saa tarpeekseen. Mutta ainakin peli pysyy "uuden" tuntuisena loppuun asti.
Mutta tälläisiä pelejä vain lisää...

Onko joku oikeesti päässyt God Moden läpi? Mulle tuli tänään seina vastaan loppupomon kanssa.

Kun ensimmäistä kertaa taistelee Aresta vastaan se on ihan peace of cake, mutta unimaailmassa tulee seinä vastaan. pärjään vielä hyvin kun on taijkaa käytettävissä, mutta kun se on loppu niin kyllä perhe, tai joko Kratos tuppaa kuolemaan hyvin pikaseen. Muuten God Modessa ei loppujen lopuksi jälkeenpäin summattuna mitään kovin ylitse pääsemätöntä ollut, paitsi nyt tämä loppu.

Onpa muuten saatanan vaikea loppuvastus minun tasoiselleni pelaajalle.

Edit: Onpa muuten hieno loppu.

Saabas sanoi:
Onko joku oikeesti päässyt God Moden läpi? Mulle tuli tänään seina vastaan loppupomon kanssa.

Kun ensimmäistä kertaa taistelee Aresta vastaan se on ihan peace of cake, mutta unimaailmassa tulee seinä vastaan. pärjään vielä hyvin kun on taijkaa käytettävissä, mutta kun se on loppu niin kyllä perhe, tai joko Kratos tuppaa kuolemaan hyvin pikaseen. Muuten God Modessa ei loppujen lopuksi jälkeenpäin summattuna mitään kovin ylitse pääsemätöntä ollut, paitsi nyt tämä loppu.

Täsmälleen samassa kohdassa olen jumissa, ja aikamoinen kynnys on yrittää uudestaan, se on vaan niin perkeleen vaikea.

oon jumis siin kohtaa ku pitäs ottaa se toinen kaulaketju ku etin sitä pandoran lipasta.ei energia riitä meneen sitä kohtaa ku niin typpeij hyökkää päälle.onks tähän peliin cheatti mil sais täkyt energiat ?

Viimeksi muokannut moderaattori:

VOI KERPELE!!! :mad: Nyt paloi käämi oikein huolella tossa stanan Road to Hades'in vtun pyörivissä tukeissa. Tappaa kyllä aivan totaalisesti ainakin meikäläiseltä kaiken peli-ilon tällaiset turhauttavat hypi-pompi-varo-kieri-homostelut. Varsinkin tämä kyseinen kohta saa sapen kiehumaan mm. tuon lukitun kamerakulman ansiosta, jolloin umpikujasta palatessa joutuu kulkemaan ruudulla alaspäin ja usein miten sokkona.

Pitäisi tähänkin peliin saada kolme erilaista vaikeus "aluetta": combat, platform ja puzzle; jolloin voisin kytkeä tuon platformer vaikeuden kokonaan pois ja vaikka puzzlet ja muun toiminnan vaikeimmalle.

Omalla kohdalla laski arvosana pelissa 9,5 korkeintaan 8.

Thingy sanoi:
VOI KERPELE!!! :mad: Nyt paloi käämi oikein huolella tossa stanan Road to Hades'in vtun pyörivissä tukeissa. Tappaa kyllä aivan totaalisesti ainakin meikäläiseltä kaiken peli-ilon tällaiset turhauttavat hypi-pompi-varo-kieri-homostelut. Varsinkin tämä kyseinen kohta saa sapen kiehumaan mm. tuon lukitun kamerakulman ansiosta, jolloin umpikujasta palatessa joutuu kulkemaan ruudulla alaspäin ja usein miten sokkona.

Pitäisi tähänkin peliin saada kolme erilaista vaikeus "aluetta": combat, platform ja puzzle; jolloin voisin kytkeä tuon platformer vaikeuden kokonaan pois ja vaikka puzzlet ja muun toiminnan vaikeimmalle.

Omalla kohdalla laski arvosana pelissa 9,5 korkeintaan 8.

Minullakin tuossa kohdassa meni hermot monesti. Pitää vaan ajoittaa ne liikkeet ja hyppiä välillä sitä paalua pitkin.

PS: Tiesithän että niitä paaluja on kaksi mitä pitää kiivetä?

En ole vielä siinä kiipeämiskohdassa, vaan siinä edellisessä. Tämä on juuri yksi syistä minkä takia olen aina inhonnut kaikkia platformer pelejä... :mad:

Itse pääsin tuon manalan about tunnissa ja kyllähän minullekin meinasi hieman harmaita hiuksia tulla. Tiesin kyllä arvosteluista, että pelissä nähdään se paska osio muuten onnistuneessa kokonaisuudessa, mutta kyllähän tuo osoittautui jopa luuloja pahemmaksi. Ne kielekehypyt vielä menee ja ensimmäiset tukit, mutta kuvakulman ollessa huono ja liikuttaessa ruutua päin nuo tukit menevät aivan sietämättömiksi. Ja tietysti yksi osuma ja tiput.

Idioottimaisin osio on silti se pyörivä ja korkea pylväs, jossa niitä piikkejä pitää väistellä kiiveten. Voi armias, kun hermot mainasi mennä tiputtua aivan ylhäältä sinne viimein ja viimein melkein päästyäni. Kieltämättä tekijätiimin tyylitaju on pettänyt pahasti persoonattoman kenttäsuunnittelun kera aivan loppumetreillä ja sekös jo harmittaa. En silti missään nimessä tekisi noin suurta pistealennusta. Kyllä sen kohdan pystyy menemään vähän hammasta kiristäen. Tulee mieleen ensimmäinen Jak & Daxter, jonka loppu melkein pilasi muuten onnistuneen kokonaisuuden. Korkeita paikkoja, persoonatonta tasosuunnittelua ja äkkikuolemapaikkoja. Ei hyvä.

Plussaa tosin hienosta manalan lopusta. Se haudankaivajajuttu- ja idea oli hyvä.

Toinen särö manalan lisäksi - joskin hiema pienempi - oli Pandoran lipas, joka oli täyttä huuhaata ja sisällöltään pettymys. Sen avaamisen liittyvät tunteet ovat jotain itkun ja ihmetyksen väliltä...
sillä "jumalan tappoon tarvittava ase" ei minusta ole kasvupilleri, joka kasvattaa ihmisen suuremmaksi. Olisi voinut keksiä jotain oikeasti kekseliästä ja konkreettista. Lisäksi ollessa saman kokoinen Areksen kanssa ei äijä enää vaikuta kovin mahtavalta. Gamefaqsissa yhtä äijää lainatakseni: "Let me be the first to say this: PANDORA'S BOX IS PURE HORSESHIT! IS THAT ALL IT CAN DO!?"

Ne manalan kiipeily-osuudet olivat kieltämättä vaikeampia kuin muu peli, siis normalilla, mutta God-modella ne olivat vain leppoisaa vaihtelua. Itse en edes laske kyseisestä osuudesta pisteitä.

Ylös Bottom