Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
God of War will have a variety of difficulty settings designed to appeal to all different tastes. At the extreme ends of the spectrum, there’ll be a Story Mode for beginners who just want to experience the narrative, while character action veterans will be able to pick a hard option that has its own save file and can’t be changed. Most importantly, this completely retunes the campaign.
“We did a ton of stuff to make it a genuine challenge, not a cynical increase,” creative director Cory Barlog told Rolling Stone about the toughest tier. “Enemies are all changed up. We changed the attack patterns of things; it’s hugely different.”
Oh boy. Tuleva GoW kuulostaa aina vain lupaavammalta.
"Level design is hub based, mentioned influence of Bloodborne with meaningful shortcuts and levels that wrap around on to each other. Details about side quests and how they need to reward the exploration, for example one that ends in a ring that when equipped will change play style.
- ResetEra"
Onko tämän pelin idea nyt sitten open world action rpg, vai mihin tämä on niinkuin lokeroitu?
Hiljainen kevät ja uusi pelattava kiinnostaisi, mutta ne GoWin alkuperäiset button smash hack n slash ideat ei oikein ole omaan makuun.
Tuo se taitaa olla nykyään melko hyvä titteli pelille kun Hack and slash on käytännössä kadonnut kokonaan.
Mutta siis ihan oikean oikea open world, eikä kentästä toiseen siirtyvä seikkailu? Jos näin yhdistettynä tosiaan rpg-mekaniikoihin, hahmon levelöintiin jne., niin tässähän voisi olla potentiaalinen rahareikä kesän odotukseen.