Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God Of War - Pohjoista mytologiaa

Vastaus: God Of War

Täälläkin kuvakulma hieman mietityttää. Aikaisemmat osat ovat kuitenkin luottaneet varsin nopeatempoiseen kolmannen persoonan toimintaan, jossa on syytä nähdä ympärilleen. Uusi kuvakulma supistaa näkökenttää aika tavalla.

Olen tykännyt aikaisemmista osista, mutta juuri kuvakulman takia tämä ei innosta niin paljon. Hyvä ja viimeistelty peli sieltä on varmasti tulossa, mutta toivottavasti kameran takia ei tarvitse tehdä kompromisseja esim. vihollisten määrässä tai toiminnan jaksotuksessa.
 
Vastaus: God Of War

Itse taas en jaksanut aikasempia, liikaa mitälie näppäin hakuu komboja ja ylivauhdikasta kimpoilemista..uus näyttää luontevalta kolmannen persoonan seikkailulta jossa myös sopivaa mätkintää.
 
Vastaus: God Of War

Vihjaileva traileri tästä viikinki-teemaisesta tulevasta God of Warista.

 
Viimeksi muokattu:
Pelin julkaisuahan on huhuiltu aika piankin joten saa nähdä. Odotukset tämän suhteen on korkealla mutta pelko siitä että se on liian erillainen eikä tunnu enään GoW peliltä on myös olemassa.
 
Itsellä odotukset siihen suuntaan, josko tämän myötä maailmalla heräisi kasvaa kiinnostus pohjoista kohtaan. Onhan tuota jo pohjustettu television Viikinkeillä.

Kun eeppisyys on tutulla tasolla, ei väliä vaikka muutoin olisi muutoksia ilmassa.

Edellisellä kerralla tähän tapaan:
 
Viimeksi muokattu:
Ite odotan nyt ekana sen julkasupäivän tietooni.

Ettei kaikki isot nimet Crew 2, Spiderman, tämä ja Bravo Team tule samaan läjään tyyliin 2 viikon sisällä.

Kaikki olis kyllä ostoslistalla...
 
Meinasin tuossa jo ostaa/tilata sen keräily version mutta sitten tajusin ettei pelistä vielä oikein tiedetä mitään. o_O
 
Kyllä minä ainakin trailereiden perusteella melko paljon tiedän ja sarjan jokaista osaa pelanneena olen varma että sieltä on Kunnon God of war mättöä tulossa vähän eri kamerakulmasta.
 
Meinasin tuossa jo ostaa/tilata sen keräily version mutta sitten tajusin ettei pelistä vielä oikein tiedetä mitään. o_O
Lainaan nyt itseäni tänään nyt sitten tilasin tuon keräilyversion VPDeeltä. :) Sattuu sille viikolle kun koulussa on PeliJamit eli saattaa viikonloppu mennä kokonaan ohi... Mutta on tää sen arvosta.

God of War on mulle se pelisarja miks mä ylipäänsä pelaan tällä konsolilla. ;)
 
Olihan tämä ennakkotilattava, niin hyvältä vaikuttaa..Odottavan aika on pitkä..Vielä reilu kuukausi odotettava..Onneksi Far cry 5 tulee jo tässä kuussa sentään =)
 
Toivottavasti nähtäis paljasta naispintaa myös tässä:cool: Mutta pelikuva näyttää huikealta. Ostoon menee varmasti. Siihen asti mennään vielä kesken olevalla AC Originillä ja Far Cry 5:lla.
 
Täälläpäin tuo vuotanut ~9 minuutin pelivideo ei oikein iskenyt. Eniten tässä mietityttää Kratos Jr. ja ylipäätään tarjoaako kylmä Pohjola kiinnostavat puitteet uudelle GoW:lle. Jos tarina saa kehuja, niin peli lähtee ostoon, mutta muutoin aika tulee käytettyä muiden pelien parissa.
 
Ylös Bottom