Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hmm ihan kiinnostava huhu, mistähän DLC olisi? Itse peli oli kyllä loistava PAITSI tarinan osalta. Järkyttävä pannukakku koko stoori. Toisaalta jo edellisen GOWin tarina oli mielestäni yksi yliarvostetuimpia nykypelien tarinoita.Netissä pyörii huhuja, että DLC:tä olisi tulossa. 60 % valmiina ja julkaisu ensi vuonna. Voi olla huuhaata, mutta olisi kyllä mieluisa yllätys, jos pitää paikkansa.
No ei se tarina nyt niiiin huono ollutHmm ihan kiinnostava huhu, mistähän DLC olisi? Itse peli oli kyllä loistava PAITSI tarinan osalta. Järkyttävä pannukakku koko stoori. Toisaalta jo edellisen GOWin tarina oli mielestäni yksi yliarvostetuimpia nykypelien tarinoita.
No oli se aika onneton esitysNo ei se tarina nyt niiiin huono ollut
Onhan tuossa mistä hämmentää esim. Lokin teinivuodet, Thorin perhekuviot, Sindri & Brok, Kratoksen eläkepäivät jne.
Mielestäni edellinenkään osa ei saanut DLC joten olen vähän skeptinen tämän suhteen, mutta otan ilolla vastaan
Todnäk näin ja ehkäIte veikkaan kun peli loppui siihen kun.
BOY jatkoi matkaansa mihii lie, nii se dlc vois sit olla että se BOY seikkailee yksinää jossain?
Itseäni lainaten oletteko löytäneet tämän Storesta? Omalla haulla ei löydySe ois kuulkaas poooooiiijjjaaat ja tytöt tänään aika pakata kimpsut ja kampsut ja lähteä näyttämään että Valhallakin nöyrtyy kirveen edessä
Julkaistaan vasta iltapäivällä klo 19 Suomen aikaa.Itseäni lainaten oletteko löytäneet tämän Storesta? Omalla haulla ei löydy