Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God Of War: Ragnarök

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Netissä pyörii huhuja, että DLC:tä olisi tulossa. 60 % valmiina ja julkaisu ensi vuonna. Voi olla huuhaata, mutta olisi kyllä mieluisa yllätys, jos pitää paikkansa.
 
Netissä pyörii huhuja, että DLC:tä olisi tulossa. 60 % valmiina ja julkaisu ensi vuonna. Voi olla huuhaata, mutta olisi kyllä mieluisa yllätys, jos pitää paikkansa.
Hmm ihan kiinnostava huhu, mistähän DLC olisi? Itse peli oli kyllä loistava PAITSI tarinan osalta. Järkyttävä pannukakku koko stoori. Toisaalta jo edellisen GOWin tarina oli mielestäni yksi yliarvostetuimpia nykypelien tarinoita.
 
Hmm ihan kiinnostava huhu, mistähän DLC olisi? Itse peli oli kyllä loistava PAITSI tarinan osalta. Järkyttävä pannukakku koko stoori. Toisaalta jo edellisen GOWin tarina oli mielestäni yksi yliarvostetuimpia nykypelien tarinoita.
No ei se tarina nyt niiiin huono ollut :D

Onhan tuossa mistä hämmentää esim. Lokin teinivuodet, Thorin perhekuviot, Sindri & Brok, Kratoksen eläkepäivät jne.

Mielestäni edellinenkään osa ei saanut DLC joten olen vähän skeptinen tämän suhteen, mutta otan ilolla vastaan
 
No ei se tarina nyt niiiin huono ollut :D

Onhan tuossa mistä hämmentää esim. Lokin teinivuodet, Thorin perhekuviot, Sindri & Brok, Kratoksen eläkepäivät jne.

Mielestäni edellinenkään osa ei saanut DLC joten olen vähän skeptinen tämän suhteen, mutta otan ilolla vastaan
No oli se aika onneton esitys :D

Jep kyllähän tuolta löytyy hahmoja, paikkoja yms mihin dlc:n sijoittaa. Itsekin kyllä aika skeptinen, enkä usko ennen kuin virallisesti julkistetaan.
 
Sindriin voisi tämä
DLC keskittyä: Kratos ja Freya lähtevät etsimään Sindriä, pelastavat pinteestä ja tiimi on taas yhdessä <3

Sindrin viha pelin lopussa mursi sydämeni
 
Ite veikkaan kun peli loppui siihen kun.

BOY jatkoi matkaansa mihii lie, nii se dlc vois sit olla että se BOY seikkailee yksinää jossain?
 
Saas nähdä, että tuleeko tämä tuonne PS+ Extra/Premium valikoimaan jossakin vaiheessa, jos ei niin, sitten täytyy ostaa. Tuli pelattua se kolmen tunnin trial ja tykkäsin, niin pakko tämä on joskus pelata kokonaan.
 
Heh, pakko ottaa vähän sanoja takaisin tuossa kun aiemmin menin haukkumaan pelin tarinan maanrakoon.

Tuli siis platinoitua vuoden 2018 god of war tuossa pari viikkoa sitten ja tämä siihen perään, ja täytyy sanoa että tarina toimi PALJON paremmin kuin edellisellä kerralla. Asiaan voi toki vaikuttaa kovastikin se että viimeksi ragnarokin pelatessani, oli edellisosasta kulunut jo useita vuosia, joten hahmojen väliset suhteet ja ennen kaikkea kratoksen kehityskaari oli päässyt unohtumaan pääpiirteitä lukuunottamatta.

Oli miten oli, nautin tarinasta tällä kertaa aika paljonkin. Olihan tässä jotain puutteita edelleen mm. itse ragnarokin jäädessä vähän vaisuksi huipennukseksi ja kratoksen itsensä turhan passiivinen rooli tapahtumien kulussa. Ymmärrän toki mitä tällä haettiin mutta silti lopputuloksessa oli vähän hiottavaa.

Mutta anyways, toivottavasti saadaan lisäsisältöä DLC muodossa, nyt itselläkin on siihen herännyt kiinnostus.
 
Ei pelkästään Chris Tuomarin hauska letkautus siitä että hänen puheensa oli pidempi kuin MW3 kampanja. Nyt myös pelin DLC pilailee CoD kustannuksella. Valhalla joka on ilmainen DLC kestää 5-10h joka on enemmän kuin MW3 kampanja. Jos menee lähemmäs 10h se on pidempi kuin minkään CoD kampanja. :D

Huom. tämä on ilmainen laajennus.

 
Viitisen tuntia itsellä taulussa tätä ja kyllä maistuu! Tarinassa on järkeä ja roguelike-genre selittyy mainiosti sen kautta. Jotenkin uusissa GoWeissa tarina on aina mennyt pelimekaanikan edelle itsellä, mutta nyt mekaniikat on pääosassa ja piruvie niitä arvostaa enemmän nyt. Myöskin roguelike-genre "neitsyys" meni tässä, ja ei se niin kamalaa olekkaan > tarvittiin vain itselle tuttu ja turvallinen IP siihen tutustumiseen
 
Ylös Bottom