Itse kanssa nappasin tämän hiljattain peluuseen ja kyllähän tämä on sitä samaa tasavahvaa suorittamista kuin edellinen osa (jonka pelaamisesta on kai muutama vuosi). Ja tästä olen ihan samaa mieltä, että taistelu on jotenkin ihan sysipaskaa: parryamisen ajoitusta en yksinkertaisesti pysty hahmottamaan lainkaan ja vihollisilla tuntuu muutenkin olevan sellaisia iskuja, jotka periaatteessa pitäisi pystyä torjumaan mutta käytännössä ei ja sitten rutosti iskuja, joita ei voi syystä tai toisesta torjua eikä oikeastaan edes väistää.
Pakko vetää helpoimmalla vaikeustasolla, kun muuten hajoaisi pää. Ja silläkin osa berserker-tappeluista on tuskaa.
Muuten tykkään kovasti.
Helpoimmalla mäkin pelasin ja sitten oli vielä se valinnainen miniboss checkpoint käytössä ja väistökin niin, että yks painallus tekee heti kierähdyksen.
Tänään tuli tehtyä kaikki loput hommat ja Gna tappelu oli vieläkin pahempi mitä se berserker kuningas, mutta onneks se laskettiin minipomoksi toisin kuin berserkerit joten siinä oli extra checkpoint sillä muuten se olis varmaan jäänyt voittamatta vaikka kamatkin oli 9 tasolla joka on maksimi ja kokeilin eri buildejakin.
Tuo pommittaa eri hyökkäyksiä kovaa tahtia ja välillä näytti lähtevän puolet kestävyydestä parin iskun seurauksena.
Juu "git gud" ja silleen, mutta mä kaipasin tuossa jo jotain stellar blade tason ketteryyttä liikkumiseen, mutta sensijaan meillä on kankea Kratos jota ohjataan fps pelin kontrolleilla.
Henki lähti vielä sen checkpontin jälkeenkin neljä vai viis kertaa vaikka sillä oli enää puolet kestävyydestä jäljellä.
Ei mun mielestä nyt ihan vastaa "give me story" vaikeustason kuvausta tuollainen ellei se sitten tarkoita, että se todellakin antaa sulle tarinan kerrottavaksi siitä kuinka otit turpaan
Nyt on kuitenkin kaikki alueet 100% tehty ja platina taskussa. Aikaa meni melkein 56 tuntia.
Sitä valhalla lisäriä en kyllä kokeile kun en muutenkaan ole roguelite mekaniikan ystävä ja jos tuon haluaa pelata ns. läpi niin sitten siinä pitää vetästä neljä onnistunutta runia.
Tuostahan sais palkinnoksi klassisen Kratos skinin mitä voi sitten käyttää new game+ moodissa, mutta en mä ala tuon takia pilaamaan hyviä fiiliksiä.