Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gotham Knights

Ei tämä nyt ihan disaster ole, 15h takana ja ihan hyvin maistunut. Vähän alkaa olemaan toistoa jos/kun pelaa useammalla hahmolla niin joutuu grindaamaan samoja juttuja. Mutta päätarina ollut ihan jees tähän asti. Kaksi kaatumista käynyt XSX:llä. Kokonaisuutena toistaiseksi sellainen perus 7/10 peli Arkham-fanille, suorituskyky pätsiä kaipaisin mutta turha varmaan sen suhteen hengitystä pidätellä.
 
Ei tämä nyt ihan disaster ole, 15h takana ja ihan hyvin maistunut. Vähän alkaa olemaan toistoa jos/kun pelaa useammalla hahmolla niin joutuu grindaamaan samoja juttuja. Mutta päätarina ollut ihan jees tähän asti. Kaksi kaatumista käynyt XSX:llä. Kokonaisuutena toistaiseksi sellainen perus 7/10 peli Arkham-fanille, suorituskyky pätsiä kaipaisin mutta turha varmaan sen suhteen hengitystä pidätellä.
Kiinnostaisi kuulla kommenttia taistelusysteemistä (löytyykö monipuolisuutta, eroa hahmojen kesken vai samaa kombottamista koko ajan), ruudunpäivityksestä, tehtävien monipuolisuudesta jne. Nuo arvostelut puhunut melko karua kieltä, terminä voisi kuvata Batshit :D
 
Kiinnostaisi kuulla kommenttia taistelusysteemistä (löytyykö monipuolisuutta, eroa hahmojen kesken vai samaa kombottamista koko ajan), ruudunpäivityksestä, tehtävien monipuolisuudesta jne. Nuo arvostelut puhunut melko karua kieltä, terminä voisi kuvata Batshit :D
No taistelu ja grafiikka minusta eniten saanut moitteita, ja ihan aiheesta. Alkuunhan taistelu on kaikilla kohtuu samanlaista, hyvin simppeliä, mutta kykyjen kasvaessa ainakin minä olen tehnyt sankareista erityylisiä taistelijoita. Mutta ei taistelu kyllä kovin monimutkaista ole, paria nappia +erikoisliikkeitä. Tehtävät minusta aika samanlaisia kuin edellisessä Arkham-pelissä, paljon pieksemistä ja välillä jotain etsivähommia ja puzzleja. Sivutehtäviä olen tehnyt paljon, ja niissä alkaa kyllä toistoa tulla vastaan.
 
Kolmisen tuntia pelasin eilen ja jos saavat edes vakaan 30fps, niin olen tyytyväinen.

Ei tämä huonolta peliltä vaikuttanut, mutta suorituskyky häiritsee hieman.

Aika paljon lukenut jengin kokemuksia että peli on paljon parempi kuin jotkut arvostelut antaa ymmärtää. Ei mikään mestariteos mutta viigtyvät sen parissa ja tykkäävät. Itselläkin sormi syyhyäis mut ei vielä viitsi.
 
Kolmisen tuntia pelasin eilen ja jos saavat edes vakaan 30fps, niin olen tyytyväinen.

Ei tämä huonolta peliltä vaikuttanut, mutta suorituskyky häiritsee hieman.
Suorituskyky on sellainen selkeä heti näkyvä juttu, mutta kerroppa kun pidemmälle pääset, että kuinka paljon tässä on grindaamista, "pakollisia" sivutehtäviä ja muuta sellaista GaaS -peleistä tuttua täytettä. Sitäkin kun jossain arvosteluissa kritisoitiin. Vaikka peli onkin jossain vaiheessa kehitystä muuttunut täydeksi yksinpeliksi, niin ilmeisesti GaaSin juuret näkyvät - ainakin vähän.
 
Alex tehnyt mielenkiintoisen videon PC versiosta ja vertaa sitä PS5 versioon. Hänen mielipiteensä on se että 60 fps modi konsoleilla ei ole mahdollista tässä pelissä prosessori pullonkaulan takia.

 
Tiivistettynä pelissä on tehty tyhmiä teknisiä ratkaisuja, joiden vuoksi suorituskyky kärsii. Oudoin kaikista on ehkä konsoleilla pakotettu Ray Tracing. Vaikka asetuksia väännettäisiin alaspäin, peli on hyvin prosessorivetoinen eikä nykyisten konsolien prosessoriteho riitä tasaiseen 60 fps:n tasoon. Peli ei pyöri hyvin millään kokoonpanolla johtuen huonosta koodauksesta ja sitä on varmaan aika vaikea korjata päivityksillä.
 
Mä en ymmärrä mikä idea täs pelis on olla GAAS elementtejä vaikka tämä ei ole GAAS peli?
 
Mä en ymmärrä mikä idea täs pelis on olla GAAS elementtejä vaikka tämä ei ole GAAS peli?
Sepä se. Ei mitään ideaa, mutta kun vissiin oltiin aluksi tekemässä GAAS peliä. Sitten huomattiin millainen mahalasku Marvel Avengers oli, niin tehtiinkin puhdas yksinpeli. Valitettavasti GAAS pelin kehitystyö ilmeisesti näkyy lopullisessa tuotteessa.
 
Nii siinä varmaa kävi että gaas peliä tehtiin, sit päätettii ettei tehäkkää mut kaikki gaas elementit jäi ku ei niitä enää jaksettu/pystytty/huvittanut muuttaa kun kehitys oli jo tarpeeks pitkällä. Voisin melkein lyödä vetoo että tästä olis tullut menestys jos tässä olisi puhtaasti otettu mallia arkham pelistä taisteluineen ym. Edelleen peli houkuttais juuri sen takia että olen arhkam pelien suuri fani vaikkei tämä arhkam peli olekaan mut kuitenkin sinnepäin. Paril kybäl lähtee varmasti kokeiluun joskus.
 
Ylös Bottom