Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

GT World Championship, pärjäsin ainakin hyvin ekassa kisassa CLK GTR:llä, voitto, mutta tokas kisas Motegin ympyrää niin erot tuli esille, sauberi meni aikas kovaa samaten pari muuta melkosta haipakkaa, ei tosta mersusta ole mihkään :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Britti Opel on Vauxhall, ja niillä on samat mallit. :) Tuo Vauxhal Calibra kisakikotin oli kuitenkin outo, koska Vauxhal ei ottanut sillä osaa minnekkään. Kaikki DTMät ja muut on Opelin nimen alla
Nimen omaan. vähän sama asia tuo RUF, suomessahan ne myydään nimellä: Porche ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Hah, tulipas turpaan. Ajattelin, että CLK GTR mese med 1019hp piisais ajamaan tossa Professional Eventsin viimisessä cupissa. Ja paskat, kyllä se kulkee, mutta kun pitäis saada kääntymään ja : ) Kumit on pakko olla kovat, että pääsee ilman varikkoa juuri ja juuri kisan läpi. Kun ei kompuutterikuskitkaan käy kuin ne letkan viimeiset varikolla.. :confused: no jooh, ei pääse niin ei pääse. Kokeillaan saada jostain muualta joku paremmin kääntyvä auto tohon skabaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tombad sanoi:
Hah, tulipas turpaan. Ajattelin, että CLK GTR mese med 1019hp piisais ajamaan tossa Professional Eventsin viimisessä cupissa. Ja paskat, kyllä se kulkee, mutta kun pitäis saada kääntymään ja : ) Kumit on pakko olla kovat, että pääsee ilman varikkoa juuri ja juuri kisan läpi. Kun ei kompuutterikuskitkaan käy kuin ne letkan viimeiset varikolla.. :confused: no jooh, ei pääse niin ei pääse. Kokeillaan saada jostain muualta joku paremmin kääntyvä auto tohon skabaan.
Minä ajoin medium/hard ja puoles välis piti tulla varikolle, AI tuli kierroksella 7 ja loput kierroksella 8 siis Tokyossa, siellä oli vielä helppo voittaa, mutta Motegissa ei yksinkertasesti pystyny, abandosin koko sarjan, täytyy ootella parempaa aerodynamiikkaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Nimen omaan. vähän sama asia tuo RUF, suomessahan ne myydään nimellä: Porche ;)

Eiii kyl sentäs :)

Vauxhall = Opel, eroa vain maskissa ja joissakin mallinimissä (Speedster = VX220). Edellisissä GT:issä oli vain Vauxhallit jos kielenä oli englanti. Jos kieleksi tökkäsi saksan oli myös Vauxhallit vaihtuneet Opeleihin. Nyt GT4:ssä tajusivat virheen ja englantilaisten autojen kaupasta löytyy Vauxhal, saksalaisten joukosta taas Opel. Siksi käytettyinä löytyy molempia.

Ja Rufin voit kyllä suomeenkin ostaa, kyse on Porschesta jota on hieman käsitelty. Samaa viritystä tekee mm. Gemballa ja 9ff nimiset firmat. Yksi Gemballa GTR 650 tms. Suomessa onkin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Nimen omaan. vähän sama asia tuo RUF, suomessahan ne myydään nimellä: Porche ;)

Ei edes lähellekkään. RUF on tuuneri, mutta myös valmistaa omia autojaan Porschen vekottimista. RUFin omat mallit ovat ihan oma merkkinsä, ja näillä on omat VINinsä. Eli Porsche lähettää aihiot RUFille, mutta RUF rakentaa ne.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Super eksoottisia autoja Porsche virityksinä:

Dauer (962 Le Mans)
Schuppan 962
DP 962
Koenig C62

Kaikki ovat Porsche 962 Le Mans/IMSA autoihin perustuvia. Dauer on katulaillinen Le Mans kilpuri. Itseasiassa jos ostat Dauerin (maksaa noin 2 miljuuna eeroa) saat autosi kisa historian.

Pienenä lisäinfona: Bugatti, joka teki EB110 mallia, meni konkkaan ja Volkswagenhan osti lisenssit nimeen. Dauerilla on vielä muutama EB110 osina, joten jos haluaa aidon, uuden EB110 niin kannattaa tarkistaa että massia on noin milli, ennen Suomen veroja, ja sieltä voipi kyseisen koslan ostaa. :)

Normaaleja:

Gemballa
Lotec
RUF
Sportec
Strosek
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

foghorn sanoi:
Kerro toki lisää Porsche virityspajoja, mikäli niitä on ja mieleen tulee.

TechArt ja Sportec tuli pikaselauksella noiden lisäksi mieleen.

Tuon 9ff:n virittämä Porsche kiiti tässä äskettäin Nardon radalla vähän reilut 380 km/h, tehoa koneesta revittiin kai lähemmäs 900 hevosvoimaa. Mahtaa potkia pienemmissä nopeuksissa mukavasti.

Janus nopeampi näköjään :)

Mutta pitää piikittää takas: Dauerin lisäksi tuon EB110 Bugattin perintö elää vielä Modenalaisessa B Engineering firmassa ja heidän Edonis superautossaan, joka on käytännössä suoraan EB110:n evoluutio. Muutoksia on toki tehty varsin rajusti.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Jeps. :) Tuota en tiennyt että Edonis on EB110 offshoot. Viimeksi kun kuuli, niin protoon oli Diablosta nyysitty alusta ja oma moottori (joka räjähteli koko ajan) tehty. Kun Top Gear teki pätkän Edoniksesta, niin Clarkson hajotti kaksi Edonista, ja kolmas oli testin jälkeen surkeassa kunnossa. :) Laatua.

Toisaalta, saihan Clarkson Koenigsegginkin hajotettua. :) (CCR on maailman nopein sarjatuotanto auto, Dauer 962 Le Mans on kuitenkin maailman nopein katuauto oikealla välityksellä)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

WoPe sanoi:
Minä ajoin medium/hard ja puoles välis piti tulla varikolle, AI tuli kierroksella 7 ja loput kierroksella 8 siis Tokyossa, siellä oli vielä helppo voittaa, mutta Motegissa ei yksinkertasesti pystyny, abandosin koko sarjan, täytyy ootella parempaa aerodynamiikkaa.

Sen mitä itse ajoin sitä cuppia toisella kerralla vähän enemmän (ekalla kerralla vaan haistelin menoa ja kävin sitten ostamassa ne kumit =)), niin vain 2 autoa kävi varikolla. Tokiossa tulin ihmeen kaupalla toiseksi puolen kierroksen erolla kolmanteen.. ja ensimmäiseen. Ensimmäisenä meni joku nimihirviö joka kantoi Gran Turismon nimeä osana nimeään.
Ovaaliradalla olin taktisesti viimeinen, kun en sitten kirveelläkään mennyt varikolle ja renkaat oli loppu jo pari kiekkaa ennen maalia, toisena edelleen siinä vaiheessa "Gran Turismoa" perässä kierroksen ja toiset ihan imussa. Kun kumit loppu niin mentiin kahva edellä keskellä suoraa -> viimeinen. Sitten palo hihat, abandon ja tänne avautumaan :D

Tossa toi mun suojatti nyt tahkoaa 1000milesiä ansiokkaasti.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Uskaltaakohan tota b-specciä jättää yöks päälle ajaa Nüriä? Ei siin muuta vikaa ole että miten se AI ajaa varikolle? Sitten kun bensa loppuu? Kertokaa kokemuksia vaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Nouttis sanoi:
Uskaltaakohan tota b-specciä jättää yöks päälle ajaa Nüriä? Ei siin muuta vikaa ole että miten se AI ajaa varikolle? Sitten kun bensa loppuu? Kertokaa kokemuksia vaan.

Kyllä se osaa. Suunnilleen. Joskus se saattaa missata varikon, mutta Nyrre 24hssa tulee sen verran surkeata koslaa vastaan, ja jos alla on CLK GTR niin mahdoton sen on sitä hävitä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Nouttis sanoi:
Uskaltaakohan tota b-specciä jättää yöks päälle ajaa Nüriä? Ei siin muuta vikaa ole että miten se AI ajaa varikolle? Sitten kun bensa loppuu? Kertokaa kokemuksia vaan.

Kyllä ne kumit on vaihtokunnossa taajempaa kuin bensa loppu.
Automaagisesti se osaa tulla vaihtamaan kuluneet kumit varikolle ja bensaa se saa samalla tankin aina täyteen :)

Itte ajattelin jättää sen kruisimaan yöksi.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Juu on mulla CLK-GTR kiertämässä rataa. No syytän sit sua Janus huomenna jos b-spec kuski on kämmänny :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Joo ja se kiskasee pitille heti ku rankaat rupee punottaan tai bensa lähestyy loppuaan. ;)
Ite oon jättäny monet kerrat
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Huomasin muuten, että tautapeilistä ei näy ns "suojatieviivoja" onko muilla myöskin samaa vikaa vikaa :(
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Jostain sattui silmiin että autovalikoimiin kuuluisi Citroen BX GTI :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tombad sanoi:
Sen mitä itse ajoin sitä cuppia toisella kerralla vähän enemmän (ekalla kerralla vaan haistelin menoa ja kävin sitten ostamassa ne kumit =)), niin vain 2 autoa kävi varikolla. Tokiossa tulin ihmeen kaupalla toiseksi puolen kierroksen erolla kolmanteen.. ja ensimmäiseen. Ensimmäisenä meni joku nimihirviö joka kantoi Gran Turismon nimeä osana nimeään.
Ovaaliradalla olin taktisesti viimeinen, kun en sitten kirveelläkään mennyt varikolle ja renkaat oli loppu jo pari kiekkaa ennen maalia, toisena edelleen siinä vaiheessa "Gran Turismoa" perässä kierroksen ja toiset ihan imussa. Kun kumit loppu niin mentiin kahva edellä keskellä suoraa -> viimeinen. Sitten palo hihat, abandon ja tänne avautumaan :D

Tossa toi mun suojatti nyt tahkoaa 1000milesiä ansiokkaasti.
Haha, sulla meni toi ovaali täysin samalla tavalla ku mulla, ajattelin että ainut tapa voi olla että ei käy varikolla, hinkkasin jopa vähän laitaa mutta siis takarenkaat punasella ei yksinkertasesti pääse tolla eteenpäin, edes suoralla :D
 
Ylös Bottom