Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nimen omaan. vähän sama asia tuo RUF, suomessahan ne myydään nimellä: PorcheJanus sanoi:Britti Opel on Vauxhall, ja niillä on samat mallit. Tuo Vauxhal Calibra kisakikotin oli kuitenkin outo, koska Vauxhal ei ottanut sillä osaa minnekkään. Kaikki DTMät ja muut on Opelin nimen alla
Minä ajoin medium/hard ja puoles välis piti tulla varikolle, AI tuli kierroksella 7 ja loput kierroksella 8 siis Tokyossa, siellä oli vielä helppo voittaa, mutta Motegissa ei yksinkertasesti pystyny, abandosin koko sarjan, täytyy ootella parempaa aerodynamiikkaa.Tombad sanoi:Hah, tulipas turpaan. Ajattelin, että CLK GTR mese med 1019hp piisais ajamaan tossa Professional Eventsin viimisessä cupissa. Ja paskat, kyllä se kulkee, mutta kun pitäis saada kääntymään ja : ) Kumit on pakko olla kovat, että pääsee ilman varikkoa juuri ja juuri kisan läpi. Kun ei kompuutterikuskitkaan käy kuin ne letkan viimeiset varikolla.. no jooh, ei pääse niin ei pääse. Kokeillaan saada jostain muualta joku paremmin kääntyvä auto tohon skabaan.
divi sanoi:Nimen omaan. vähän sama asia tuo RUF, suomessahan ne myydään nimellä: Porche
divi sanoi:Nimen omaan. vähän sama asia tuo RUF, suomessahan ne myydään nimellä: Porche
Kerro toki lisää Porsche virityspajoja, mikäli niitä on ja mieleen tulee.Lastsoul sanoi:Samaa viritystä tekee mm. Gemballa ja 9ff nimiset firmat.
foghorn sanoi:Kerro toki lisää Porsche virityspajoja, mikäli niitä on ja mieleen tulee.
WoPe sanoi:Minä ajoin medium/hard ja puoles välis piti tulla varikolle, AI tuli kierroksella 7 ja loput kierroksella 8 siis Tokyossa, siellä oli vielä helppo voittaa, mutta Motegissa ei yksinkertasesti pystyny, abandosin koko sarjan, täytyy ootella parempaa aerodynamiikkaa.
Nouttis sanoi:Uskaltaakohan tota b-specciä jättää yöks päälle ajaa Nüriä? Ei siin muuta vikaa ole että miten se AI ajaa varikolle? Sitten kun bensa loppuu? Kertokaa kokemuksia vaan.
Nouttis sanoi:Uskaltaakohan tota b-specciä jättää yöks päälle ajaa Nüriä? Ei siin muuta vikaa ole että miten se AI ajaa varikolle? Sitten kun bensa loppuu? Kertokaa kokemuksia vaan.
Haha, sulla meni toi ovaali täysin samalla tavalla ku mulla, ajattelin että ainut tapa voi olla että ei käy varikolla, hinkkasin jopa vähän laitaa mutta siis takarenkaat punasella ei yksinkertasesti pääse tolla eteenpäin, edes suorallaTombad sanoi:Sen mitä itse ajoin sitä cuppia toisella kerralla vähän enemmän (ekalla kerralla vaan haistelin menoa ja kävin sitten ostamassa ne kumit =)), niin vain 2 autoa kävi varikolla. Tokiossa tulin ihmeen kaupalla toiseksi puolen kierroksen erolla kolmanteen.. ja ensimmäiseen. Ensimmäisenä meni joku nimihirviö joka kantoi Gran Turismon nimeä osana nimeään.
Ovaaliradalla olin taktisesti viimeinen, kun en sitten kirveelläkään mennyt varikolle ja renkaat oli loppu jo pari kiekkaa ennen maalia, toisena edelleen siinä vaiheessa "Gran Turismoa" perässä kierroksen ja toiset ihan imussa. Kun kumit loppu niin mentiin kahva edellä keskellä suoraa -> viimeinen. Sitten palo hihat, abandon ja tänne avautumaan
Tossa toi mun suojatti nyt tahkoaa 1000milesiä ansiokkaasti.