Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Ajatin 9h kisan yhellä kuskilla ja voitto tuli 156:lla kierroksella.Sit ajatin samalla tavalla uudestaan,mut ku katsoin välillä kisaa,oli kuskini varikolla ja 31kierrosta jäljessä.Oottelin,ett milloin palais radalle,mut ei odotteluni aikana(10min) palannut radalle.Kisan loputtua kuski oli 57 kierroksella hävinnyt.Varikkostrategia on 0 prosenttia.Sit sama kisa 4 kuskin ajamana voitti tuli 144kierroksen erolla.Olikohan jokin bugi tai liian väsyny ajelemaa yksin?Eix 24h kisoja oo jotkut ajattunu yhellä kuskilla ja hyvin ovat jaksaneet.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Mitäköhän mahto tapahtua äsken Indy500 kisassa. Kuski tais olla kierroksella 107 ja laskeskelin, että reilun tunnin kestäis kisa vielä. Sitten kun kävin katsomassa onko kisa jo päättynyt niin olikin kierros 70, vaikka kisan olisi pitänyt olla lopuillaan tai loppunut.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Kohta alkaa riittämään, joskin loppukin alkaa jo häämöttää. Huomisaamuna pitäs olla b-spec leveli "JO" 35, jonka jälkeen pääsis hieromaan 24h kisaa siihen asti, että level olis sen 40, jolloin pääsee taas ajamaan viimeisen b-spec -kisan. Yllättävän vähällä grindaamisella selviää tuosta 33 - 35 hyppäyksestä, ei tarvitse ku ehkä 5 - 6 kertaa ajaa tuo 9h kisa. Oon jo tippunu laskuista, välillä pitäny jo konsoliakin sammutella, ettei ylirasitu :D

Tuo 35 - 40 hyppäys kieltämättä vähän hirvittää... Krediittejäkään tuskin tulee kovin kaksisesti noista 24h kisoista, mikäli on verrattavissa näihin muihin endurance-kisoihin. No, kerran se kirpaisee ja sit se on ohi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Tänään kilahti B-Spec levelille 40. Kieltämättä tuskastuttavaa grindaamista tuo lvl35->40 väli. Niitä 24h kisoja ei viitsi aivan jatkuvasti ajaa, kun sitten pleikkari on jatkuvasti varattuna. Useammin tuli ajettua kaksi 9h kisaa päivässä, niin jäi vielä viitisen tuntia aikaa omaankin pelaamiseen.
Vielä pitäisi löytää sopiva väli jolloin B-kuskit voisi ajella sen viimeisen 24h Nyrren.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

aika iisiltä tuntuu toi 35-40 välikin, pleikkari kun surraa yötäpäivä 24h sarthea niin oon jo huomenaamulla levelillä 39.Tosi nopeesti kyllä menny 35:sta lähtien.Seuraava projekti sitten A-spec joka on jämähtäny tasolle 35
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

aika iisiltä tuntuu toi 35-40 välikin, pleikkari kun surraa yötäpäivä 24h sarthea niin oon jo huomenaamulla levelillä 39.
Helppoahan se on, sitä tuskin kukaan kieltää, mutta helvetin tylsää. Ja välillä olisi ihan kiva itsekin pelata eikä vain kierrättää B-kuskeja radalla kahta viikkoa kellon ympäri.
Tuo lvl39->40 kestää sekin vähintään sen 3vrk.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Tylsää ja typerää se on, sitä ei kiistäminen.oon jättäny nyt noi online -pelit viikonlopuille ja viikot pelkästään pyörittelen b:llä 24h sarthea.Sitten kun alkaa a-spekkulin grindausurakat, niin voipi jossain vaiheessa menettää toivonsa: veikkaan että väli 35-40 tuntuu pitkähköltä..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Mikäs neuvoks kun ei noi mun nuubit kuskit osaa klassikko autoja ajaa. amateur seriesistä kummastakaan classic car cupista ei toivoakaan saada kultaa, kun taas digital polyphony cup meni helpolla kultaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Noilla B-kuskeilla on joku ihmeellinen pakkomielle ajaa aina täysillä toisen auton perään.24h Sarthessa huomaa hyvin, kun jokaisen auton perä on kasassa ja oma X2010 keula ihan musta:cool: oon aina välillä seurannu tota ajoa, niin aina vaan täysillä toisen perään ajoa liekö sit joku bugi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Noilla B-kuskeilla on joku ihmeellinen pakkomielle ajaa aina täysillä toisen auton perään.24h Sarthessa huomaa hyvin, kun jokaisen auton perä on kasassa ja oma X2010 keula ihan musta:cool: oon aina välillä seurannu tota ajoa, niin aina vaan täysillä toisen perään ajoa liekö sit joku bugi.

Ehkä x2010 on noille tolloille liian tehokas/vaikea ajettava.:D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

On kyl niin turhauttavaa kattoo oman kuskin ajoo ku ei se osaa vaihteit vaihtaa, painaa kaasuu, mennä ohi vaik olis metri tolkul edes olevan molemmin puolin tilaa. Sama fiilis katelles noide "ajoa" ku opettais sokealle lukemista.

Ja erittäin outoa et lvl 0 kuski näyttäis menevän voittoon kisan jossa lvl 20 kuski tuli 8. sama auto ja samat kilkkeet.

:edit: spinnas viimises mutkassa ja tuli toiseks :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Ite ajoin sen amatöörisarjan ihan klassikkokilpurilla, mutta tuosta Historic cupista ei oikein tule mitään. Deep Forestille helppo kulta Toyota 7'lla, mutta tuossa Monacossa paras sijoitus on ollut toinen 0,6 sekunnin erolla. Kyl se tiskikone menee lujaa siel :(
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Eilen sain lopultakin päätökseen tuon monta yötä kestäneen B-Spec grindaamisen ja kaikki Beginner seriesistä Enduranceen on kullattu.

Nürbugring 24h -kisan jälkeen tosin ihmetytti että minkä takia siitä saa yli 3,7milj. Exp., vaikka pisteitä ei enää edes kerry.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Kaikki sun bobit ei varmaan oo level 40 niin niille kait niitä kertyy.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Nyt alko v*tuttaan. Olin ajattanu bobilla tuota formula sarjaa ja turnauksen voitto oli jo varmistettu ennen vikaa kisaa. Noh siinä laitoin koneen lataamaan sitä vikaa rataa ja siihen se jämähti. Monen tunnin ajattamiset hukkaan :mad: Sais olla jotkut tallennus jutut noiden kisojen välissä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Ensinnäkin tietyisssä kisoissa (Esim: Monacon kisa vanhoilla kilpureilla) siinä ei menetä muuta kuin hermot. Itselläni usein yrittää ohitusta siinä viimeisessä mutkassa tai shikaanissa ja vetää kaiteeseen. Sitten tyyppi on keskellä tietä ja alkaa peruttelemaan pois tieltä että muut pääsee ohi.:mad:
Autona olen käyttänyt sitä toyotaa.

Toiseksi tuo grindailu on hyvin tyhmää kun joskus haluais itsekkin ajaa kisoja eikä odottaa tietokonetta.:mad:

Vielä kolmanneksi tuo kuski on usein sellainen että se ajaa nopeammalla autolla toisen perään tai jää hidastelemaan suosiolla taakse.:mad:

Loppujen lopuksi ihan kiva lisä peliin.:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Mä en kyllä enää puutu koko b-speciin. Eihän tossa oikeesti oo mitään järkeä! Pleikkari huutaa hoosiannaa yötä päivää. Mielummin pelaan itse.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Mä en kyllä enää puutu koko b-speciin. Eihän tossa oikeesti oo mitään järkeä! Pleikkari huutaa hoosiannaa yötä päivää. Mielummin pelaan itse.
Helpompaa toi Bspekki on kuin A, vai meinasitko oikeesti ajella 9tunnin saati 24tunnin kisat ihan itse? :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

Helpompaa toi Bspekki on kuin A, vai meinasitko oikeesti ajella 9tunnin saati 24tunnin kisat ihan itse? :D

Joo, yllättävän helppoa on ollut, varsinkin aina silloin, kun ei ole kalustoa rajattu. Ja kyllä tuo kuskien levelien nousukin on helpottanut urakkaa huomattavasti. Alkupään kisoissa joutu vähän itsekin panostamaan hommaan enemmän, mutta nykyään tulee oheislaitteet sammuteltua samantien kun saa pelin käyntiin.

9 tunnin kisan ehkä jaksais itse vielä ajella, mutta nuo 24h kisat jäävät kyllä tod. näk. aika pitkäks aikaa ajamatta. Pitäs käytännössä kolmena iltana peräkkäin ajaa 8h pätkiä, ettei tarviis kovin montaa päivää pitää pleikkaa käynnissä.

Konsolinkäyttöä muuhun tuo tietty rajoittaa, mutta saapahan tussaroitua kaikkea muuta harrastetta kun ei pysty br-leffoja yms. kattelemaan. Pitäs olla vissiin kaks pleikkaria... :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - B-Spec-keskustelu

On varmaan puitu jo läpi täällä mutta miten ihmeessä tuon kuskin saa voittamaan tuon indyn Like a wind-kisan? Jumaliste palaa käämi kun se jarruttaa aina suoran päässä niin että jää junnaamaan hitaampien perään eikä lopulta pääse niistäkään ohi. Prkle! :mad:
 
Ylös Bottom