Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]
Ei tuo nyt itsestäni ollenkaan pahalta näytä, ainoastaan nuo puskurit näyttää joissain kuvissa hölmöitä, kun ne ovat vain hieman rutistuneet, mutta nousseet lähes konepellin päälle. Ja tämä ei edelleenkään ole lopullinen vauriomallinus, toki kovin paljon muutoksia tuohon ei varmaan pystytä tekemään, eikä minun puolestani tarvitsisikaan.
Nuo Pelaajalehden kommentit kyllä ihmetyttää. Aina vaan valitetaan kaikesta mahdollisesta, ja jos joku ei "täytä GT:n standardeja", niin sitten se on automaattisesti paskaa ja poistettava pelistä, ja "nyt se peli taas myöhästyy, Gran Turismo Forever hahahha xDXD!"
Minkähän takia se peli on näin pitkään ollut kehityksessä? Koska PD kuuntelee. Toki tämä viimeisin viivästys saattoi johtua Sonyn 3d ja Move painostuksesta, mutta se ei ole pointtina. Ne pelit tehdään meille faneille, pelaajille, kaikkien näiden ominaisuuksien seassa joku typerältä näyttävä puskuri ei meinaa mitään. Ja mekaaninen damage, se on nyt varmistettu, mutta tosiasiassa porukka vain huutaa sitä sokeana, mutta poistaa heti sen käytöstä, kun se auto ei GT:ssä pysykään niin hyvin tiellä kuin Burnoutissa. GT on oikeastaan aivan väärällä alustalla PS3:lla, koska pleikkarin nykyinen pelaajakunta ei ilmeisesti arvosta juuri mitään. Ehkä Polyphonyn pitäisi fixata oma GTstation-pelilaite, jolle pelinsä tekisi.
Edit. Ja jos halutaan verrata (halutaan kuitenkin) GT5:ttä ja Forzaa, niin tuo vauriomallinnus ei ainakaan häviä Forzan vastaavalle. Olen iloisesti yllättynyt.