Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

NeoGAFfissa eräs käyttäjä selittää mitä oikeastaan demottiin. Eli ei varmaan kannata vetää hirveästi johtopäätöksiä valmiista tuotteesta.
The demo is very limited, 2:50 time limit and you can only damage the car you're driving
Lisäksi paljon p:n jauhantaa siitä, miten vanha demo oikeastaan olikaan. Kukaan ei tiedä, josko Tokiossa sitten selviää enemmän.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Listasta unohtu näköjään raiteita pitkin kulkevä tekoäly. Ei voi kuin ihmetellä, miten tämmöseen ikuisuusprojektiin ollaa tekoäly napattu jostai vuosikymmenen takaa.

Gran Turismo 5 Gameplay Video Shows Environmental Details

Neljän minuutin ja kymmenen sekunnin kohalta saa hyvän käsityksen tekoälyn toiminnasta.

GT 5 on kyllä aivan uskomattoman näköinen peli ja peli saatu näyttämään aivan uskomatton realistiselta, mutta eikös realistiseen peliin kuuluisi VÄHÄN enemmän lommoja autoon, jos törmää seinään. Aika harvoin enää WRC-autoista ovet lähtevät repsottamaan siihen verrattuna, miten usein etupuskuri on kasassa. Olin kyllä odottanut vähän parempaa tuohon osa-alueelle kun pelin aitoutta hehkutettu aika h*lvetin pitkään... Totta on kyllä (mitä joku sanoi jo aikaisemminkin) että ei niitä lommoja näe kun ajaa siitä kuljetajan kuvakulmasta, mutta kyllähän siitäkin näkisi kun vaikka konepelti lähtee irti. Kaipaisin vähän WRC3 meininkiä, aika vanha peli, mutta siinä tuli lommoja ja lähti konepellit sun muut, ja oli se heti paljon mukavempi ajaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Onko tälle jo virallista julkaisupäivää?

Peli näyttää videoiden perusteella todella hyvältä ja toivotaan että tuo vauriomallinnus on lopullisessa pelissä toteutettu kunnolla. Ei mitään 200km/h seinään ja oho,vähän puskuri repsottaa....
Ja toivottavasti se penalty systeemi on nakattu mäkeen tai jos se on jäljellä,niin että sitä olisi parannettu.
Kun muistaakseni se toimi GT4:ssä niin että AI-kuski kun täräytti pelaajaa päin,niin pelaaja sai sen aikasakon ja AI-kuski vaan jatkoi matkaansa ilman mitään penaltya.

GT3&4 puhki pelanneena,tämä on kyllä pakko hankinta. :)


Edit: Ok, ok ja vielä kerran ok. :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Häpeälistalle joutuneet julkaisupäiväspekuloinnit löytyvätkin sitten täältä: GT5 Release Date - GTP Forums

Lähteitä on monenmoisia, joten jos kaverin serkun äitipuoli tästä ilmoitti, voi kyseinen löytyä jo tuolta... kyllä se sieltä joskus putkahtaa ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Häpeälistalle joutuneet julkaisupäiväspekuloinnit löytyvätkin sitten täältä: GT5 Release Date - GTP Forums

Lähteitä on monenmoisia, joten jos kaverin serkun äitipuoli tästä ilmoitti, voi kyseinen löytyä jo tuolta... kyllä se sieltä joskus putkahtaa ;)
Mä oon kuullu muutamasta lähteestä että 27. marraskuuta ois se julkasupäivä, mulle se tällä hetkellä on ainakin se varmin, toivotaan nyt että edes tämän vuoden puolella tulee..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Mä oon kuullu muutamasta lähteestä että 27. marraskuuta ois se julkasupäivä, mulle se tällä hetkellä on ainakin se varmin, toivotaan nyt että edes tämän vuoden puolella tulee..
Mä olen kuullut, että menisi ensi vuodelle. Kuulin myös, että Elvis elää.

Eli kaikkea ei pidä uskoa. Ylipäätään kaikki nuo "luotettavat julkaisupäivät" ovat parhaimmillaankin valistunutta arvailua. Digital Polyphonylla on poikkeuksellinen valta päättää GT5:n julkaisupäivä ihan itse, ja ennen kuin siltä suunnalta tulee virallinen ilmoitus, mihinkään muuhun ei kannata luottaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Kuulin myös, töissä, että julkaisu venyy kevättalveen. Hyvää kannattaa odottaa vaikka tuskattuttaa jo, kauonko tätä on jo odotettu "tosissaan"? 1,5vuotta? Loistava peli se varmasti tulee olemaan, proloa aloittaessakin äimistelin jo kaikkea, ainut miinus oli sitten kun onlinessä tahkottiin, siihen romuralliin kyllästy aika äkkiä ja peli jäi hyllyyn. Mitenkähän tuon prolon kanssa muuten on, hyötyykö siitä mitään kun gt5 ilmestyy vai kannattasko yrittää myydä jo nyt? poislukien credittien siirto prolosta gt5een jota en aio tehdä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Mitenkähän tuon prolon kanssa muuten on, hyötyykö siitä mitään kun gt5 ilmestyy vai kannattasko yrittää myydä jo nyt? poislukien credittien siirto prolosta gt5een jota en aio tehdä.
GT5P:n pelilevyn olemassaololla ei ole merkitystä GT5:n kannalta. Mahdolliset siirrot tapahtuvat GT5P:n tallennuksen kautta. Jos koet saaneesi Prolosta tarpeeksi, voit huoletta myydä sen pois.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Mitä tulee tohon ajo-kuvakulmaan, niin omasta mielestä toi sisäkamera on kaikkein epärealistisin.
2 rattia sun muuta. oon ite ajanu aina koppiautoja nosella, ja formuloita sisältä, vaikkakin siin on 2 rattia. itse ajatellu aina et oman kämpän ajo kabiini on cockpit ja telkku on tuulilasi :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Anteeksi nyt kaikille hiton prof. tyypeille.
miksi luulette että tehdään rata/kilpa osia jos kerran teidän f#¤%" nissanit kestää??
kai silloin ajettaisi "melkein vakiautoilla edes 1 kisa jos ne kestäisi edes 10min." miksi tuhlata 500000 euroa "oikeeseen kisa autoon", jos kerran vaiki auto kestäisi???

mutta mun kokemuksen mukaan vaki jarrut/nesteet ei todellakaan kesta rata ajoa!!!
alkaa nesteet kiehua 1 kierroksen jälkeen, ja jarrut alkaa häviämään.
vaki auton jarru levyt ei kestä rata ajoa. " todellista rata ajoa". esim. dot 4/5 alkaa melkein heti kiehumaan, ja jarrut häviää.... joo olen kyllä nähnyt miten "jengi" ajaa radalla!
mutta katsookaa vaikka jotan esim. haverinen radalla vakiautoilla/viritetyillä niin näette miten ne toimii. arvasin että jos osallistun tähän keskusteluun niin varmasti melkein kaikki on eri mieltä.
mutta niin se maailma makaa!!

Anteeksi moderaattorille väärästä aiheesta väärällä alueella. lopetan tämän tähän viestiin,
enkä osallistu enään tähän "realistiseen tosi miehen auton simuloituun mallinukseen".
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Gran Turismo 5 saapuu ennen joulua - Pelaajalehti.com

En nyt tiedä onko tuo 100% varmaa vai pelaajalehden spekulointia.

Kyllähän tuo vaikuttaa täysin spekuloinnilta. Viimeinen lausekin jo jotain kertoo "Polyphony Digitalin autopeli saapunee siis markkinoille ennen joulua."

Kuten TT-2k tuossa vähän aiemmin sanoi, niin varma tieto on tiedossa vain Digital Polyphonylla ja he eivät sitä ole vielä paljastaneet.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

En nyt tiedä onko tuo 100% varmaa vai pelaajalehden spekulointia.
Jos pelaajalehden juttu olis tämän päiväinen niin se ainakin olis jotain uutta
Tossa 19. päivän tienoilla heiteltiin päivä määriä mutta eivät tainneet löytää vahvistusta niille.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

miksi luulette että tehdään rata/kilpa osia jos kerran teidän f#¤%" nissanit kestää??...

Uskoisin että tuo lievä liioittelu (kierroksen jälkeen koko auto on paskana) ja muutenkin aika provoavasti kirjoittaminen tökkäsi monella, mutta siellä kaiken sen alla olet asian ytimessä. Jos tosissaan ruvetaan vetämään radalla vakio osilla, niin jarrut hukkuu, synkrot ottaa osumaa, pusliin tulee "hiukan" ylimääräistä välystä jne.


Nyt odottelen mielenkiinnolla mitä PD on keksinyt TGS:ään. Toivottavasti lyövät ällikällä siellä, muuten voin itsekin joutua liittymään "What on earth you have been doing for the last 5 years?" -klubiin. Ulkoisilla vaurioilla ei ole itselle oikeastaan väliä, toki olisivat kiva plussa, mutta tärkeämpää minusta olisi todelliset vauriot. Kun kilautat seinään sopivasta vauhdista niin kisa olisi siinä ja piste. Jokunen viikko vielä ja sitten ollaan viisaampia taas.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Kun kilautat seinään sopivasta vauhdista niin kisa olisi siinä ja piste. Jokunen viikko vielä ja sitten ollaan viisaampia taas.

Tätä mäkin hain, semmonen tuo sitä realistisuutta, sitten vaikka nuoremmille olisi omat säädöt joilla voi ajaa Veyronilla 350km/h seinään ja ei jää naarmuakaan, mutta olisihan se paljon hienompi pelata kun kerran lipsahtaa jarrutus pitkäks ja pamautat seinää nii kisa on siinä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Tossa muutama kolari testi videota eri nopeuksista seinään noista käy aika selväksi kuinka epärealistiasia pelien vauriot voi olla.
30km/t
YouTube - Peugeot 306 crash test (soccer fan version)

40km/t
YouTube - 40 km/h Crash-Test with Dummies

Jossain noilla nopeuksilla suoraan seinään törmätessä siis pitäis keskeytys tapahtua myös peleissä. Aika paha tolla 40 kilsan törmätyllä autolla olis enää jatkaa
30 kilsan törmäyksen jälkeen vois ehkä vielä jotenkin kulkea?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Toivoisin että peliin pääsis ainoastaan sen maan käyttäjä nimellä jonne konsoli rekisteröity.Sais tietoon miten esim. suomalaiset mukana.Ja oliko se Pelaajan ihminen eräänä joka ilmoitti että GT5n julkaisupäivä olis ilmoitettu äskösillä messuilla?Jos piti,mikä esti.Liika ennakkoon ilmottelu?

edit. Jaahas,4th Quarter.Olisko se sit 1.12
 
Ylös Bottom