Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Eikö muille tule sormet kipeäksi, jos tätä pelaa padilla? Mulla on Prologueta pelatessa kaasu ja jarru liipaisin näppäimissä, eikä mene kauaa kun alkaa keskisormia särkemään. Meinaa ratti olla pakollinen, jos kokopelin ostan, muuten ei tule pelailusta mitään.
Kai sulla on tällaiset?
PS3-trigger-mod.jpg

Nuo kyllä lähtee väkivaltaisesti pelaamalla irti kesken sessioiden, muija on tuohon erikoistunut..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Eikö muille tule sormet kipeäksi, jos tätä pelaa padilla? Mulla on Prologueta pelatessa kaasu ja jarru liipaisin näppäimissä, eikä mene kauaa kun alkaa keskisormia särkemään.

Kun gt4 ilmestyi minulla oli parin päivän jälkeen peukalossa vesikello... :eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Eikö muille tule sormet kipeäksi, jos tätä pelaa padilla? Mulla on Prologueta pelatessa kaasu ja jarru liipaisin näppäimissä, eikä mene kauaa kun alkaa keskisormia särkemään. Meinaa ratti olla pakollinen, jos kokopelin ostan, muuten ei tule pelailusta mitään.

Etusormilla on imho parempi nykii niitä olkanäppäimiä, mut toki kannattaa ratti hommata :)

En myöskään usko että GT5 tulee tänä vuonna. Veikkaan helmikuuta :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Eikö muille tule sormet kipeäksi, jos tätä pelaa padilla? Mulla on Prologueta pelatessa kaasu ja jarru liipaisin näppäimissä, eikä mene kauaa kun alkaa keskisormia särkemään. Meinaa ratti olla pakollinen, jos kokopelin ostan, muuten ei tule pelailusta mitään.

Siirryin Gran Turismo 3:n aikoihin käyttämään oikeaa tattia kaasuun ja jarruun. Pitkissä sessioissa vähentää sormien turtumista kivasti. Syynä muutokseen taisi aikanaan olla paineentunnistavat napit ja niihin liittyvä "onko kaasu nyt varmasti pohjassa"-vainoharhaisuus :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Siirryin Gran Turismo 3:n aikoihin käyttämään oikeaa tattia kaasuun ja jarruun. Pitkissä sessioissa vähentää sormien turtumista kivasti. Syynä muutokseen taisi aikanaan olla paineentunnistavat napit ja niihin liittyvä "onko kaasu nyt varmasti pohjassa"-vainoharhaisuus :)

Tuota taktiikkaa tuli aikoinaan käytettyä, mutta Prologuen loppukisoissa piti siirtyä liipaisimiin, kun en enää pärjännyt. Tateilla ajamisesta tulee rauhallisempaa, mutta varsinkin niitä erittäin turhia yhden kierroksen kisoja ei millään voita rauhallisesti ajamalla vaan ne on pakko runnoa läpi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Ymmärränkö mie nyt täysin väärin jotain vai tuleeko peliin jotain muutamia autoja ja sit ne sadat muut pystyy ostamaan jos haluaa?:eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Ymmärränkö mie nyt täysin väärin jotain vai tuleeko peliin jotain muutamia autoja ja sit ne sadat muut pystyy ostamaan jos haluaa?:eek:
Kaikki pelilevyllä olevat noin 1 000 autoa ovat ostettavissa pelin omilla krediiteillä, eli oikeaa rahaa ei tarvitse käyttää.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Ja kukakohan tossa kuvassa on ja mitä se esittää? ja ettei vaa ois joku demoversio jota testaa suljetun ovien takana tai jotai... mulle toi kuva ei ainaka sano mitää :confused:
En minä tiedä. Joku vähän tunnetumpi/seuratumpi henkilö joka eilen illalla oli upannu tuon kuvan, ja kuvatekstinä jotain tyyliin "GT5 in all its deliciousness!!!". Liekö trolli tai joku, herättää jonkinlaisia lohduttavia ajatuksia joihin nojata näinä vaikeina aikoina. :)

edit: No, kun nyt tarkemmin miettii niin toi voisi olla joku messubuildi tai vastaava, kun sillä on tuossa jo avattuna noinkin monta kallista autoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Tämä viimeisin gif kyllä kertoo miksi pelin julkaisussa kestää :) Ei tuolla tahdilla paria miljoonaa kopiota kestä kauan tehdä..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Ja kukakohan tossa kuvassa on ja mitä se esittää

Kyseessä on britanniassa hyvin tunnettu Jason Bradbury, joka juontaa Discoverylläkin nähtävää Vempaimet(Gadgets) ohjelmaa. Luultavasti juuri tuon kautta, tai BBC:n muiden poikien Hammond,Clarkson,May, kautta saatu versio.

En oikein usko, että tuon tason tv-julkkis munaisi itseään niin pahasti tekemällä twitteriin jonkun feikkikuvan. Voihan tuo olla jokin yhteistyökumppaneille lähetetty esiversio, joka on tuota edellistä painoversiota.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Tämä viimeisin gif kyllä kertoo miksi pelin julkaisussa kestää :) Ei tuolla tahdilla paria miljoonaa kopiota kestä kauan tehdä..

Äkkiä laskettuna tuolla vauhdilla kestäisi painaa 2,5 miljoonaa lättyä reilut parikymmentä päivää.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Eikö muille tule sormet kipeäksi, jos tätä pelaa padilla? Mulla on Prologueta pelatessa kaasu ja jarru liipaisin näppäimissä, eikä mene kauaa kun alkaa keskisormia särkemään. Meinaa ratti olla pakollinen, jos kokopelin ostan, muuten ei tule pelailusta mitään.

Ei tule kipeäksi, vaikka padilla pelaan ja joudun pelaamaan.Mutta silti ohjain saisi olla isompi ( tehty pikku lapsille ).
Mulla kaasu R2 ja jarru L2 ja vaihteet oikeassa tatissa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Jätkät jätkät.. Nuo ps3 liipasimet on niin surkeat vielä senkin jälkeen jos niitä parantelee lisäpalikoilla, että siirtäkää ne kaasu ja jarru vaan suosiolla tateille. Boxilla padilla on liipaisimista hyvä ajaa, pleikalla ei. Oikeasti, tatille vaan niin on paljon kivempi ajella.
 
Ylös Bottom