Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)
Eikä sovi unohtaa sitä, että sillä auton kuljettajalla on myös aika vissi vaikutus siihen tehoalueen ylläpitämiseen. Jos on korkeakierroksinen puhallin, ajetaan sillä autolla käyttäen korkeita kierroksia, eikä dieselmäisillä 1400rpm-kierroksilla paineta jokaista kurvia. Kyllä ne autot yleensä kertovat äänellä ja kiihtyvyydellään sen, milloin osutaan parhaimpaan vääntö/tehoalueeseen, ja sitä ainakin pätevämpi kuski ymmärtää myöskin ylläpitää ajaessaan.
Eikä sovi unohtaa sitä, että sillä auton kuljettajalla on myös aika vissi vaikutus siihen tehoalueen ylläpitämiseen. Jos on korkeakierroksinen puhallin, ajetaan sillä autolla käyttäen korkeita kierroksia, eikä dieselmäisillä 1400rpm-kierroksilla paineta jokaista kurvia. Kyllä ne autot yleensä kertovat äänellä ja kiihtyvyydellään sen, milloin osutaan parhaimpaan vääntö/tehoalueeseen, ja sitä ainakin pätevämpi kuski ymmärtää myöskin ylläpitää ajaessaan.