Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Replay:ta varmaan tarkoitat? Paina start näppäintä jo poistu sitä kautta.

No joo minä pelasin tuolla vanhalla Logitechin Momo force feedback ratilla jota ei ole tuettu kaikkien näppäinten osalta eli juurikin tuo start painike puuttuu enkä saa sitä valittua mistään.
Pääasia kuitenkin että saa pelata ratilla niin on tuo ajo tuntuma paras.
Kiitos vastauksesta .
Ihme sinänsä että tunnistaa edes tuota rattia kun ostin aikoinaan tietokoneelle.:confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

No joo minä pelasin tuolla vanhalla Logitechin Momo force feedback ratilla jota ei ole tuettu kaikkien näppäinten osalta eli juurikin tuo start painike puuttuu enkä saa sitä valittua mistään.
Pääasia kuitenkin että saa pelata ratilla niin on tuo ajo tuntuma paras.
Kiitos vastauksesta .
Ihme sinänsä että tunnistaa edes tuota rattia kun ostin aikoinaan tietokoneelle.:confused:

Kai sentään padin omistat myös? Sillähän tuo sujuu.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ekö tässä pelissä oo suomen kieltä???
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Mitä ovat nämä kyseiset A-class eventit. pitäis saada toi quick tunen.
 
Bonus race no. 2 kisoissa on tullut "no limit" autojenvirittämisen osalta, eikö niissä kisoissa ennen ollut tietyt rajat laitettu autolle painon ja tehojen suhteen?
Sent from my X10i using Tapatalk
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Täytyy kyl todeta et osui ja uppos!:D

Joo täysin samat pointit ottivat esiin jotka muakin häiritsevät. Jotenkin ärsyttää että 7 vuotta ollaan pelailtu taskubiljardia keskittymällä sitten ilmeisesti epäoleellisiin asioihin. Ei yllätä että Yamauchin perfektionismin takia peli tulee kärsimään tietyillä osa-alueilla. Ja pointiksi kelpaa tosiaan tuo minkä nuo juontajat sanovatkin että Forza3 kehitettiin reilussa 2 vuodessa ja siinä ei esiinny minkäänlaisia helppoja lastentauteja. Mutta tästäkin huolimatta on todella nautittavaa lasketella Nordschleifea omalla Audi R8:lla kuunnellen omaa musaa. Ja tietenkin ratilla pelaten.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Mikä mahtaa olla vikana kun omaa musiikkia ei saa soimaan kuin yhden kisan ajaksi ja seuraavassa kisassa tuleekin sitten jo pelin alkuperäistä musiikkia?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Mikä mahtaa olla vikana kun omaa musiikkia ei saa soimaan kuin yhden kisan ajaksi ja seuraavassa kisassa tuleekin sitten jo pelin alkuperäistä musiikki?

Sun täytyy tehä oma soittolista sieltä pleikkari musiikeista, niin ite sain toimimaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

GTPlanetilla joku jo laskikin nuo eli
GT4 oli 522 A-Spec skabaa 80 lisenssi ajoa joilla oli merkitystä
GT5 127 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) A-Spec kisaa 60 lisenssi ajoa joilla ei mitään väliä
Olenko yksin kun ajattelen että tuo on aivan järjetön tilasto?
Miten voi olla noin???
Ei ihme että jengi joutuu grindaamaan. Vai onko jonku mielestä ihan törkeen hienoa lähteä viidettä tuhannetta kertaa tykittämään ovaalia helpon rahan perässä?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Jåå, oon samaa mieltä, huonompi tää peli on, ku mitä nelonen oli :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ei ihme että jengi joutuu grindaamaan. Vai onko jonku mielestä ihan törkeen hienoa lähteä viidettä tuhannetta kertaa tykittämään ovaalia helpon rahan perässä?

Ei kai kukaan rahan takia grindaa, sitä on kyllä riittänyt koko ajan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Bonus race no. 2 kisoissa on tullut "no limit" autojenvirittämisen osalta, eikö niissä kisoissa ennen ollut tietyt rajat laitettu autolle painon ja tehojen suhteen?
Sent from my X10i using Tapatalk

Jep, oikeassa olet. Huomasin itse ihan saman, elikkä noita on selkeesti helpotettu kun saa virittää vapaasti koslan noihin kisoihin.

Sellainen kätevä pikkujuttu oli myös jäänyt GT5:sta pois että autoille oli mahdollista tallentaa muistaakseni kolmet eri säädöt. Oli vaan hyödyllistä esim. ralliautoille erikseen katurata ja sorasäädöt (jousitus, maavara ym).
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Sellainen kätevä pikkujuttu oli myös jäänyt GT5:sta pois että autoille oli mahdollista tallentaa muistaakseni kolmet eri säädöt. Oli vaan hyödyllistä esim. ralliautoille erikseen katurata ja sorasäädöt (jousitus, maavara ym).

Toi on todella ärsyttävää kun onlinessa pelataan kisoja laidasta laitaan, juuri ollut Monza sen jälkeen kisa vaihtuu monacoksi, ja heti uudet säädöt. :(
 
Sain tänään kahdessa tunnissa levelistä 14--->21! Vedin vaan 6 seasonal event -kisaa enkä vetänyt mitään kahta kertaa putkeen. Sain lvl15 kohdalla kai expert a-specin auki, mut sain jonkun ajan päästä extremenkin avattua ilman, että pelasin yhtäkään expert-kisaa :D

Ps. Haluaako joku vaihtaa Jeff Gordon nascarin (500k) johonkin 350-500k maksavaan kilpa-autoon. (vaikkapa Lamborghini murcielago LP 670-4:seen (394 910 credittiä). Mun nascarissa on kans racing soft (36k) renkaat jotka on parhaimmat. Lisätkää kaveriks jos haluutte neuvotella :).
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ps. Haluaako joku vaihtaa Jeff Gordon nascarin (500k) johonkin 350-500k maksavaan kilpa-autoon. (vaikkapa Lamborghini murcielago LP 670-4:seen (394 910 credittiä). Mun nascarissa on kans racing soft (36k) renkaat jotka on parhaimmat. Lisätkää kaveriks jos haluutte neuvotella :).

Voisin vaihtaa vaikka Citroen C4 WRC:hen tai Lancia Stratos Rally Car '77. Myös kaikkea muutakin löytyy, yli 300 autoa tällä hetkellä.

PS. Tuolta löytyy muuten ihan oma osio auton vaihdoille.
http://www.konsolifin.net/bbs/yhtei...ismo-5-autojen-vaihdot-pelaajien-valilla.html
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Saako noita jouluna ilmestyneitä ilmaisia autoja vielä jostain?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Mitäs kettua?!?! Meikäläisen 477 heppaisessa Imprezassa on nyt jotain vikaa. Ostimpa auton uutena ja pistin "vähän" viripalikkaa kiinni ja tehoa on siis 477 heppaa. Auto kulki vielä eilen Nordschleifen takasuoralla nätisti rajoitinta vastaan 263-264 km/h, mutta tänään kun ajelin, niin kulkee enää 254 km/h ja pudottaa rajoittimelta 246 ja siitä taas 254 ja 246 jne. Tein GT Autossa Impulle öljyn vaihdon ja sen moottorin "kunnon palautuksen", mutta eipä auttanut.

Impulla on ajeltu 500 kilometriä kisaa noin aika tarkalleen. Onkos tää nyt merkki siitä, että peli päätti, että auto alkaa olla jo sen verran vanha, ettei kulje enää uuden veroisesti? :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

GTPlanetilla joku jo laskikin nuo eli
GT4 oli 522 A-Spec skabaa 80 lisenssi ajoa joilla oli merkitystä
GT5 127 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) A-Spec kisaa 60 lisenssi ajoa joilla ei mitään väliä
Olenko yksin kun ajattelen että tuo on aivan järjetön tilasto?
Miten voi olla noin???
Ei ihme että jengi joutuu grindaamaan. Vai onko jonku mielestä ihan törkeen hienoa lähteä viidettä tuhannetta kertaa tykittämään ovaalia helpon rahan perässä?

Kisojen määrää on aivan turha lähteä laskemaan, GT4 ei ollut minkäänlaista online-päivitystä tms, ja kyllä no one-make kisat oli pelkkiä fillereitä IMO. Ja sitä grindaamista oli heti alusta alkaen.
GT5:sen pelastus on nää seasonalit, toivotaan vaan että näitä jaksetaan tehdä vielä paljon ja kauan. T: A-Spec lvl 27 grindaamatta.
 
Ylös Bottom