Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä
Siis onko nuo 24-hour Endurancet tosiaan vuorokauden mittaisia?
miten sellaisia pelataan? 
Siis onko nuo 24-hour Endurancet tosiaan vuorokauden mittaisia?


Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuon sai jostain kilpasarjasta palkinnoksi mutten tähän hätään muista että mistä.Onkos kukaan bongannut Jay Lenon Tank Caria käytettynä? 136km ajettu. pyynti 3997280 krediittiä. Ei mul sellaseen rahaa oo.![]()
Onkos kukaan bongannut Jay Lenon Tank Caria käytettynä? 136km ajettu. pyynti 3997280 krediittiä. Ei mul sellaseen rahaa oo.![]()
muutama volvo kuvapientä iskareitten säätöö nii joha alko keulii
![]()
mitä väliä tuolla käytettyjen autojen kilometri määrällä on?
Tästä selviää suoraan syyt siihen, miksi head tracking toimii vain arcade-tilassa ja mihin katosi YouTube-tuki: ei vaan riittänyt muisti PS3:ssa.
Tänä yönä on tarkoitus ottaa Driving Force Pro -ratti tosikäyttöön. Sitten nähdään, nouseeko fiilis jo katosta läpi.![]()
Jos joku nyt vielä siitä jaksoi haaveilla, että damage pelissä parantuisi levelien kasvaessa, niin siihen nyt. Eli damage valitettavasti on mitä on alusta loppuun asti.
ABS pois. Kokeile.![]()
mitä väliä tuolla käytettyjen autojen kilometri määrällä on?
Ei. Ja muistin lisääminen konsoliin kesken konsolisukupolven on harvemmin johtanut mihinkään hyvään - jos koskaan. Eli näillä eväillä mennään.Pystyykö muistia lisäämään muuten, kuin tekemällä kokonaan uuden PS3:n tehtaalla ja lisäämään muistia?
Tämän yön perusteella tekee hyvin vahvasti mieli ottaa kapula taas kauniiseen käteen ja myydä koko ratti pois. En tiedä, mitä merkillistä on tapahtunut, mutta siinä missä ilman mitään ajoapuja padilla homma sujuu, ratilla auto on poikittain tai seinässä jo ennen ensimmäistä mutkaa. Kokeilin useammalla eri autolla, kun ensin epäilin tuon johtuvan liian tehokkaasta (400+ hv) kärrystä. Vaan ei. Auto toisensa jälkeen käyttäytyi niin holtittomasti, että lopulta väänsin suosiolla KAIKKI helpotukset päälle. Niiden kanssa pysyin sentään tiellä, mutta siltikin lievää levottomuutta ohjauksessa oli.No, kerro, tuliko peli-intoa ja fiilistä lisää, vai siirrytkö takas ohjaimen pariin![]()
Kyllä niissä on vauriomallinnus ollut mukana ihan alusta saakka. Todennäköisesti ajat vaan sen verran siististi, ettei näkyviä vaurioita synny. Siitähän tuota GT5:tä on kovasti moitittu, että vaikka damaa tuleekin, pitää autoja rusikoida oikein olan takaa, että mitään alkaa näkyä.Siis minun autoissa ei tule koskaan mitään damagea olemaankaan?
On muuten suhteellisen härski laite tuo HKS.n Evo VII, voimaa kuin pienessä kylässä (kaikilla viripalikoilla varsinkin), painaa karvan yli tonnin ja tietty nelikko.
Voi kyllä todeta jo 2692 kilsan jälkeen että kannatti todella odottaa nämä vuodet GT5.sta.
Ja kohti leveliä 22...
Tämän yön perusteella tekee hyvin vahvasti mieli ottaa kapula taas kauniiseen käteen ja myydä koko ratti pois. En tiedä, mitä merkillistä on tapahtunut, mutta siinä missä ilman mitään ajoapuja padilla homma sujuu, ratilla auto on poikittain tai seinässä jo ennen ensimmäistä mutkaa. Kokeilin useammalla eri autolla, kun ensin epäilin tuon johtuvan liian tehokkaasta (400+ hv) kärrystä. Vaan ei. Auto toisensa jälkeen käyttäytyi niin holtittomasti, että lopulta väänsin suosiolla KAIKKI helpotukset päälle. Niiden kanssa pysyin sentään tiellä, mutta siltikin lievää levottomuutta ohjauksessa oli.
Mistä lähtien ei ole voinut ajaa? Itse ainakin ajoin jo viikko sitten ensiautoksi ostamallani viritetyllä TypeR Civicillä verkossa, eikä auto ollut edes suosikkilistalla.
Sarjana voisi toimia vaikka 1969 Chevrolet Camaro racing modificationit. Eli historic sarjaa.
Kättä pystyyn ketä kiinnostaa.