Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Mielenkiintoinen huomio; Ilmeisesti korruptoituneet radat ovat kaikki auto-generoituja.

Onko sulla näin?
Tollee siis noilla päivityksen tuomilla uusilla radoilla käy, kun aurinko vähänki paistaa...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Ootko ny Timppa ihan varma että sulla ei vaan ruudun asetukset polta kuvaa puhki? Sillonhan (ainakin) tuosta valitit kun Anselmon(?) omatekosta Nasse-rataa ajeltiin, ei mu(i)lla ollut mitään ongelmaa?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

No siis, missää muussa ei oo mitää vikaa, paitsi noissa uusissa radoissa, on aina aurinko tollalailla...
Mitäs mä sanoin siinä kisassa? :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Ootko ny Timppa ihan varma että sulla ei vaan ruudun asetukset polta kuvaa puhki? Sillonhan (ainakin) tuosta valitit kun Anselmon(?) omatekosta Nasse-rataa ajeltiin, ei mu(i)lla ollut mitään ongelmaa?
Mullakaan ei ollu mitään ongelmaa.Timppa ajanut varmaa yökisoja ja säätänyt kontrastin/kirkkauden täysille ja sit jättänyt ne säädöt päälle.Tai sit Timpan pelis on ufoja lentelemäs.:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

En oo säätäny yhtää kirkkautta. Melko tumma kuva on säädetty, että pimeä näyttää miltä pitää...
 
Onko sulla näin?
Tollee siis noilla päivityksen tuomilla uusilla radoilla käy, kun aurinko vähänki paistaa...
Huhuh.. en ole moiseen törmännyt. Tosin aikalailla karttanut noita generoituja ratoja. Taisin kerran kokeilla noita uusia ratoja siinä toivossa että ne olis toiminut paremmin... (ei toiminut)

Vois tietty jossain välissä kokeilla hieman lisää, josko vaikka näkyis tuollaisia efektejä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Vois tietty jossain välissä kokeilla hieman lisää, josko vaikka näkyis tuollaisia efektejä.

No mulla on joka kerta näkynyt juuri noin... Joten ois kiva tietää, miten ton sais loppumaan, että vois ajaa noita uusia ratoje.
Vai oonkohan mä kokenu valaistumisen, mutten oo tajunnu sitä? :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

innolla odotin tätä peliä kun on g27 ratti ja ajopenkki, mutta ongelmana on ratin kääntösäde joka on 900astetta. voiko tätä muuttaa jostain?? itse en ole löytänyt kohtaa mistä voisi säätää. tämän takia peli on nyt ihan turhan panttina
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Ei voi muuttaa, mutta ei se montaa kierrosta vaadi kun siihen tottuu.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

driftaaminen on kyllä vaikeeta tolla kääntö säteellä. eli se oli sit sen mittainen peli ;( hyllyssä pölyyntyy perkele
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

driftaaminen on kyllä vaikeeta tolla kääntö säteellä. eli se oli sit sen mittainen peli ;( hyllyssä pölyyntyy perkele

Voe voe... Vaatii opettelua, kääntyyhän se oikeassakin autossa enemmän kuin puol kiekkaa.
Itsellä oli vaikeuksia kun forcet oli 10:ssä, sitten pudotin ne tuonne 6 pintaan nii ei kädet kipeytynyt heti.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Kai olet auton säädöistä ohjausta muuttanut? Kyllä sielt driftaamisellekkin sopivaksi saa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

no oikeassa drifterissä pikkusen olle kierros kääntyy. ainakin kaverilla. olen koittanu kans autpon säädöist muuttaa. no tulossa tuo shift 2 jos siellä sais muutettua mut jos ei niin men sit kissan perseeseen noin 44e täytyy vaan tyytyä tietokoneeseen ja lfs peliin. ei viitti kuitenkaan hyllyttää 500e euron penkkiä ja rattia
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Siin pystyy säätää, mut driftaus on aivan järkyttävää. Gt5:ssa juuri driftaus on helppoa ja mukavaa puuhaa jonka vuoksi ainaki ite aina välillä jaksan koko pelin pariin palata. Shiftissä kisailut ja gt5:ssa driftingit. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

pystyyköhän shift 2 säätää tuota ratin kääntö sädettä ?? gt5 ei oikein tuo driftaaminen minulla onnistu tällä ratilla mut jotenkin kapulalla
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

no oikeassa drifterissä pikkusen olle kierros kääntyy. ainakin kaverilla. olen koittanu kans autpon säädöist muuttaa. no tulossa tuo shift 2 jos siellä sais muutettua mut jos ei niin men sit kissan perseeseen noin 44e täytyy vaan tyytyä tietokoneeseen ja lfs peliin. ei viitti kuitenkaan hyllyttää 500e euron penkkiä ja rattia

Hyvin näyttää ainakin sen 1,5 kiekkaa kääntyvän, mutt itse peliin...
Yleensä itse en edes paljoa driftaile enempi sellaista pientä luisua kuin show tyylistä driftiä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Toi 1000 auton hankkiminen on sitten ärsyttävää puuhaa. Tai siis yleensäkin noiden autojen ostaminen. Miksei voi kerralla valita käytettyjen autojen kaupasta useampaa autoa vaan pitää jokainen yksitellen ostaa ja palata turhien animaatioiden jälkeen takaisin kauppaan ostamaan seuraavaa? Jos haluaa ostaa kerralla useamman niin olisi hienoa jos se olisi tehty oikeasti helpoksi.

Ei mulla muuta :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Miksei voi kerralla valita käytettyjen autojen kaupasta useampaa autoa vaan pitää jokainen yksitellen ostaa ja palata turhien animaatioiden jälkeen takaisin kauppaan ostamaan seuraavaa?

Mietin kans ihan samaa, ku ostelin(uusista tosin) karting autoja kromimaalien toivossa( ja sainkin yhden) n. 30 zipaletta putkeen. Ei niinku autojen ostelu enää hankalammaks voi tosta mennä ja hyvä etten nukahtanu välillä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Tähänväliin vanhankansan sanonta: Valmiissa mailmassa ei ole mihinkään kiire. :D
 
Ylös Bottom