Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 6

Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Huoh kellään tietoo koska sen Demon voi lataa ?

Demo tulee luultavasti vasta klo 18 maissa. Ainakin yleensä tuohon aikoihin on tullut store päivitykset. Toki esimerkiksi Battlefield 3:n DLC:t ovat ilmestyneet storeen vasta klo 20-21 joten tarkkaa aikaa en voi sanoa.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Demo tulee luultavasti vasta klo 18 maissa. Ainakin yleensä tuohon aikoihin on tullut store päivitykset. Toki esimerkiksi Battlefield 3:n DLC:t ovat ilmestyneet storeen vasta klo 20-21 joten tarkkaa aikaa en voi sanoa.

Jaa... no sitä ootellessa. Tulis ny kans se Battlefield 3 plus omistajille sitte samalla ettei tarvis huomiseen taas sitä odottaa.:(
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Jos tässä on käynyt kuten tavallisesti, se ilmoitettu päivämäärä on Jenkki-Storen mukaan, eli todellisuudessa GT6-demon pääsee lataamaan vasta huomenna, kun EU Store jossain vaiheessa iltapäivää/iltaa päivittyy. Tai sit voi ladata aamuyöllä jo US Storesta.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Liekö joku bugi, mutta sisäkoppikuvakulmasta peli nyki omituisesti.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Ihan mukavaltahan tuo demo maistu. Eikö tässä tosiaan voi vaihtaa noita maileja kilometreiksi:confused: Itse en ainakaan mistään asetuksista moista löytänyt...

Mun mielestä toi mittarilukeman näkyminen mittaristossa on erittäin tervetullut takaisin. GT4 se oli, GT5 ei ja nyt GT6 se onneksi näyttäisi olevan. Näkyihän se GT5 siellä autotallin kautta auton tiedoissa ite ainakin tykkään seurata jo ajaessa miten kilometrit kertyy. Vielä kun sais mailit kilometreiksi... No, ihan varmasti on sitten koko versiossa.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Joo vaikuttaa mukavalta edistykseltä gt5 verrattuna jos nuo valikot on noin nopeet valmiissa pelissä. Se oli suurin syy miksi ei jaksanu gt5 enää tahkota kun kyllästy siihen odottamiseen et pääsis ajaa. Oli aika kinkkinen tuo toinen silverstone versio Nissan GT-R autolla. :) Tuosta varsinaisesta academy kierroksesta saa ainakin vielä puoli sekuntia viilattua pois, sit voi olla ihan tyytyväinen.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Huh huh...

Gt5 on ollut peli jota olen yrittänyt aloittaa lukemattomia kertoja uusiksi. Joka kerta ekassa mutkassa jo tullut fiilis et oliko tää ohjaustuntuma tälläinen ja levy ulos pleikasta.

Nyt ennakko odotukset oli aika huonot jopa tästä "demosta" ensimetreistä alkaen olin aivan "woouw". Nyt maistuu mulle ja todella hyvin. Tunnen auton ihan erilailla ja voi mutkaan mennä niinkuin menisin omalla autollani.

En ehtinyt kuin ne "testikisat" vetäsee ja yhden hätäisen opettelukierroksen ylikaiken vihaamastani silverstonesta, mutta taatusti huomenna illalla demo käynnistyy piiiitkäksi aikaa uudestaan.

Kaikki valikoiden nopeudet, latausajat jne on loistavia, vaikkakaan en tuollaisenaan valikoita kyllä ulkoasultaan halua. Myös ratin keskiasennossa on tyhjää ihan liikaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Nyt on kyllä reilusti parempi tuntuma autoon verratuna GT5, paljon helpompaa ajaa pidon rajoilla. Tässä piti ilmeisesti uutta rengasmalliakin olla, mutta tuntuu kyllä lähinnä päivitetyltä GT5 rengasmallilta, ainakin äkkiseltään. Muuten hyvä...

Valikoista, grafiikoista ja vastaavista en oikein osaa mitään sanoa, kun en jaksa parempaa kaivata mitä GT5 oli.


Enivei, pitkän tauon jälkeen oli kyllä kiva taas ratilla ajella, eiköhän tuota vielä muutamana päivänä tule pelailtua täysversiota odotellessa. Silverstonen radasta en tosin kyllä pidä sitten yhtään :)
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Demohan tämä vielä on mutta, ruudunpäivitys nykii jopa omaan silmään pahasti kun on pari kolme autoa ruudulla samaan aikaan, ei kiva. Ei taida ihan rauta riittää tähän tasoon, mikä on harmillista mutta jos saavat jotenkin optimoitua niin tulee hommattua. Varmaan pskolmoselle ja ehkä sitten neloselle jos asiat oikein menee. Olen kuitenkin GranTurismo-sarjan suuri ystävä. Muuten näyttää kyllä hyvältä ja body roll/jousitusmallinnus tuntuu vitoseen verrattuna erinomaiselta. Tosin ne nissanmicrat tuntuu kyykkäävän ehkä vähän liikaakin. Kyllähän nykyisin uusissa autoissa on jo olemassa hyvät kallistuksenvakaajat, jotka pitää autot suht vakaina jyrkemmissäkin kurveissa. Ja uudet radat on aina kiva.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Tuli nyt testattua demoa ihan vakavissaan ratilla (DFGT). Rattiohjaus tuntuu hyvältä heti kättelyssä, ihan niin kuin vitosessakin, ei tarvitse minkäänlaisia säätöjä, hyvä suoraan paketista. Tämä ja tasainen ja korkea ruudunpäivitys tekee ajamisen helpoksi. Erottaa selvästi tulevan mutkan ja ohjaus tuntuu luonnolliselta. Renkaiden pito tuntui hieman paremmalta kuin vitosessa (tai sitten kuvittelin vaan), tosin kun Silverstonessa piti hioa ajasta sekuntteja ja kymmenyksiä pois, niin pistin kylmän reilusti traction controllia peliin. Sen verran hyvältä ajaminen tuntui, että kyllähän tämä tulee sitten hankittua kun julkaistaan. Tosin olen aika varma, että kun peli julkaistaan niin moni, minä mukaanlukien, tulen toteamaan, että tässä pelissä on liian vähän uutta ja tuntuu vitosen laajennusosalta. Kun niitä uusia sijainteja/ratoja taisi olla vain alle kymmenen, niin kyllähän tässä sitten jauhetaan hyvin pitkälle samoja ratoja kuin vitosessakin. Ja tekoäly tuskin muuttuu miksikään, jonossa körötellään pahimmilllan ja vauriomallinnusta ei näytä vieläkään olevan, linnanmäen törmäilyautot, bumps. Tosin minulle riittäisi, että olisi urassa samanlainen mekaaninen vauriomallinnus, kuin vitosen arcade-tilassa oli päivityksen jälkeen, se saisi kuitenkin välttämään törmäyksiä.

http://www.youtube.com/watch?v=Qgsdb5wYMw8

tohon videoon voisi sanoa: "Still buying it, the cars look great!" :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

En ymmärrä. Sivulla 2 joku pisti listan että mitä autoja tässä demossa on ja siinä listassa oli muistaakseni 20 autoa. Itse en saa ajettua kuin Nissan Leafilla ja 370Z:talla? Mistä nämä muut autot löytää?
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

En ymmärrä. Sivulla 2 joku pisti listan että mitä autoja tässä demossa on ja siinä listassa oli muistaakseni 20 autoa. Itse en saa ajettua kuin Nissan Leafilla ja 370Z:talla? Mistä nämä muut autot löytää?

Sama juttu Rahikaisella. Olisiko, että päivittävät demon online-osuutta heinäkuun ajan niin, että pääsee ajamaan uusilla autoilla? Saas nähdä.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Tulee sieltä vielä testejä nissan gt-r:llä kun on pelannut kaikki kisat ja testit. Vai voisko olla jotain tekemistä minkä värisiä pokaaleja on. ?
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Ite en oo viel kerenny uutta demoa ladata, mutta millasia aikoja porukka ajelee jos ajattelee sitä Nissan GT Academyä ?
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Eikös toi nissanin sponssaama kisakin ole, ni tuskin tulee muita autoja.

Itel tais aika ollu 2.21 ja risat kun kärki vetää 2.17.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Edelleen se ärsyttävä piirre löytyy, eli peli laittaa sen luistoneston päälle ja joka kerta sen joutuu mennä laittamaan pois päältä. Pieniä mutta niin raivostuttavia juttuja.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Kyl on itsellä hakusessa ajaminen tässä GT kutosessa kun on tahkonnu F1 2012 vaan viime aikoina. Hätäseen vedin läpi tesejä että pääs itse asiaan, taisin olla joku +900 sijalla koko kierroksella Silverstonessa :D vielä on matkaa kärki kahinoihin :D
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Kokeilin pikaisesti demoa.. auton grafiikka on ihan nättiä ja näyttää hyvältä tuossa "melkein" fullHD:ssä. Harmillisesti ruudunpäivitys ei ole tasaista.
Ite pelaan padillä ja ulkokameralla niin tässä on sama dealbraker kuin edellisessäkin..kamera on tönkön tangon päässä ja pelattavuus kärsii siitä..ei vaan saa mitään tuntumaa autoon.
 
Ylös Bottom