Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toivottavasti edes nuo äänet päätyisi itse peliin, sillä noissa oli jo hieman sitä meininkiä verrattuna GT5
Mut joo, can't wait
Äänet tulee olemaan lähes varmasti samaa tasoa mitä GT5... on se kumma kun eivät jo saa parempaa aikaiseksi.
Se mitä lähinnä itse kaipaan on yksityiskohtaisempi auton viritys, siinä vois kyllä ottaa oppia kilpailija Fortzasta. Korisarjat ja auton muutenkin yksityiskohtaisempi muokkaus ois tietysti kaikki plussaa myös. Ja jos viimeinkin autoon sais LEVEÄMPIÄ RENKAITA. Vanhempiin 60 ja 70 luvun autoihinkin jos saa 300-400 HV niin se ja 155 leveät gummit niin ei hyvä. Ei varmaan mahdoton toteutettava. Ja tollanen vielä kun ite ajan Fanatekin ratilla josta on forcet säädetty täysille ja samoin pelistä niin vieläkin jää kaipaamaan voimakkaampaa vastusta. Itse ratin moottorissa riittää kyllä voima (esim. Ferrari chalengessa kun noi täysillä nii hyvä kun jaksaa kääntää). Ja demohan tulee heti Heinäkuun alussa että sitä odotellessa.
Siis nuo autot on muutenkin pelissä mukana?
Vaikka tuota perustetta GT tekijät ovat monesti vilautelleetkin, eiköhän se ole osittain tekosyytä vain. Gran Turismot ovat aina mallintaneet autojen ulkonäöt melko hyvin, ja on vaan pirun vaikea tehdä realistinen autojen hajoaminen. Siinä on sarjassa mielestäni aina oikeistu shikaania..Tuo vaurionmallinnus olisi aika huikea, mutta olen luopunut toivosta, että tuollaista ikinä tulee Gran Turismoon. Autovalmistajat vastustaa sitä niin voimakkaasti. Mutta kuka tietää, ehkä asenteet tässä joskus muuttuu.
Huoh... Ei kyllä vakuuta sitten yhtään nuo videot... Samaa replay videota on aina tarjottu noista Turismoista mutta ei se kerro itse pelistä mitään. Vielä PS2 aikaan Turismot olivat loistavia mutta mihin niistä katosi se pelattavuus, ajotuntuma yms? GT5 oli aivan kammottava jo senkin takia, että se latasi jokaikistä valikkoakin ikuisuuden ja ne autojen äänet, ne oli niin kamalaa kurinaa, että ihmetellä pitää mitä ihmettä ne on muka "äänittäneet". Ei yksikään auto kuulosta siltä oikeasti miltä ne pelissä muka "oikeasti" kuulostaa... Forza hakkaa äänissäkin mennen tullen ja se ajettavuus, tuntuma tiehen, tuntuma autoon yms. on vaan Fozassa niin paljon paremmat että kun tuossa joku aika sitten kokeilin GT5:ttä pitkästä aikaa, ei sitä pystynyt pelaamaan kun se tuntui aivan onnettomalle...
Kovasti sitä taas lupaillaan kuten luvattiin GT5 aikaan mutta kun peli tulee, niin samaa kuraa se on taas, valitettavasti...