Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 6

Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Toivottavasti edes nuo äänet päätyisi itse peliin, sillä noissa oli jo hieman sitä meininkiä verrattuna GT5 :eek:

Mut joo, can't wait
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Toivottavasti edes nuo äänet päätyisi itse peliin, sillä noissa oli jo hieman sitä meininkiä verrattuna GT5 :eek:

Mut joo, can't wait

Äänet tulee olemaan lähes varmasti samaa tasoa mitä GT5... on se kumma kun eivät jo saa parempaa aikaiseksi.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Lupailevat parempaa ääntä peliin.

GTPlanet haastattelu

Eipä tuosta haittaakaan olisi..

No ei todellakaan olisi :p. Hyvä että tällä kertaa edes tiedostavat ongelman, viime vuonna haastattelussa Kaz on sanonut seuraavaa:

"My perspective is that the sounds in Gran Turismo are just too real. With the recording method we use, we use a dyno and put the load on, and the sound we produce is just too accurate."

Gran Turismo’s Engine Sounds, Drag Racing, the DeltaWing, & More: Kazunori Yamauchi’s 2012 GTPlanet Interview


Toivottavasti GT6 kanssa onnistuvat paremmin.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Se mitä lähinnä itse kaipaan on yksityiskohtaisempi auton viritys, siinä vois kyllä ottaa oppia kilpailija Fortzasta. Korisarjat ja auton muutenkin yksityiskohtaisempi muokkaus ois tietysti kaikki plussaa myös. Ja jos viimeinkin autoon sais LEVEÄMPIÄ RENKAITA. Vanhempiin 60 ja 70 luvun autoihinkin jos saa 300-400 HV niin se ja 155 leveät gummit niin ei hyvä. Ei varmaan mahdoton toteutettava. Ja tollanen vielä kun ite ajan Fanatekin ratilla josta on forcet säädetty täysille ja samoin pelistä niin vieläkin jää kaipaamaan voimakkaampaa vastusta. Itse ratin moottorissa riittää kyllä voima (esim. Ferrari chalengessa kun noi täysillä nii hyvä kun jaksaa kääntää). Ja demohan tulee heti Heinäkuun alussa että sitä odotellessa.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Se mitä lähinnä itse kaipaan on yksityiskohtaisempi auton viritys, siinä vois kyllä ottaa oppia kilpailija Fortzasta. Korisarjat ja auton muutenkin yksityiskohtaisempi muokkaus ois tietysti kaikki plussaa myös. Ja jos viimeinkin autoon sais LEVEÄMPIÄ RENKAITA. Vanhempiin 60 ja 70 luvun autoihinkin jos saa 300-400 HV niin se ja 155 leveät gummit niin ei hyvä. Ei varmaan mahdoton toteutettava. Ja tollanen vielä kun ite ajan Fanatekin ratilla josta on forcet säädetty täysille ja samoin pelistä niin vieläkin jää kaipaamaan voimakkaampaa vastusta. Itse ratin moottorissa riittää kyllä voima (esim. Ferrari chalengessa kun noi täysillä nii hyvä kun jaksaa kääntää). Ja demohan tulee heti Heinäkuun alussa että sitä odotellessa.

Käsittääkseni nyt tuon pitäisi olla mahdollista. Jos tuo nyt sitten vielä vaikuttaa järkevästi auton käyttäytymiseenkin niin hyvä juttu.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

GT-fanille pukkaa erikoisversiota, Gran Turismo 6 Anniversary Edition:


Gran Turismo 6 Anniversary Edition, pre-order extras detailed – PlayStation.Blog.Europe

1m crediittiä heti alkuun, 20 erikoismaalauksella olevaa autoa, Apex II-kirja (päivitetty versio GT5 Collectors Editionin mukana tulleesta?),erikoismaaleja, ajopukua ja kypärää pelissä käytettäväksi. Joops...




Samalla varmistui muutama uusi auto (nämä siis mukana tuossa erikoisversiossa):



  • Alfa Romeo TZ3 Stradale (2011)
  • Alpine A110 1600S (1968)
  • Aston Martin V12 Vantage (2010)
  • Audi R8 LMS ultra (Audi Sport Team Phoenix) #3 (2012)
  • BMW Z4 GT3 (2011)
  • Chevrolet Corvette Stingray (C7) (2014)
  • Ford Focus ST (2013)
  • Ford Mustang Shelby GT500 (2013)
  • Honda weider HSV-010 (SUPER GT) (2011)
  • KTM X-BOW R
  • Lamborghini Aventador LP 700-4 (2011)
  • Lexus IS F Racing Concept (2008)
  • Lotus Europa (type54) (1968)
  • Mercedes-Benz SLS AMG GT3 2011
  • Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport (2013)
  • Renault Sport Megane Trophy V6 Race Car (2011)
  • SRT Viper GTS (2013)
  • Tesla Motors Model S Signature Performance (2013)
  • TRD 86 Racing (2008)
  • Volkswagen Scirocco GT24 Race Car (2008)

Lotus Europa näyttää olevan tuon listan perusteella päivitetty premium-kuntoon :).
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Siis nuo autot on muutenkin pelissä mukana?

Kyllä, kaikki noista löytyy pelistä "perusversiona". Näissä erikoismalleissa on todennäköisesti samaan tapaan tehty maalausta/viritystä kuin GT5 stealth- ja chromeline-autoissakin, eli ei mitään kovin erikoista tavaraa.


Kuvia noista tulee jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Tuo vaurionmallinnus olisi aika huikea, mutta olen luopunut toivosta, että tuollaista ikinä tulee Gran Turismoon. Autovalmistajat vastustaa sitä niin voimakkaasti. Mutta kuka tietää, ehkä asenteet tässä joskus muuttuu.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Tuo vaurionmallinnus olisi aika huikea, mutta olen luopunut toivosta, että tuollaista ikinä tulee Gran Turismoon. Autovalmistajat vastustaa sitä niin voimakkaasti. Mutta kuka tietää, ehkä asenteet tässä joskus muuttuu.
Vaikka tuota perustetta GT tekijät ovat monesti vilautelleetkin, eiköhän se ole osittain tekosyytä vain. Gran Turismot ovat aina mallintaneet autojen ulkonäöt melko hyvin, ja on vaan pirun vaikea tehdä realistinen autojen hajoaminen. Siinä on sarjassa mielestäni aina oikeistu shikaania..
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Huoh... Ei kyllä vakuuta sitten yhtään nuo videot... Samaa replay videota on aina tarjottu noista Turismoista mutta ei se kerro itse pelistä mitään. Vielä PS2 aikaan Turismot olivat loistavia mutta mihin niistä katosi se pelattavuus, ajotuntuma yms? GT5 oli aivan kammottava jo senkin takia, että se latasi jokaikistä valikkoakin ikuisuuden ja ne autojen äänet, ne oli niin kamalaa kurinaa, että ihmetellä pitää mitä ihmettä ne on muka "äänittäneet". Ei yksikään auto kuulosta siltä oikeasti miltä ne pelissä muka "oikeasti" kuulostaa... Forza hakkaa äänissäkin mennen tullen ja se ajettavuus, tuntuma tiehen, tuntuma autoon yms. on vaan Fozassa niin paljon paremmat että kun tuossa joku aika sitten kokeilin GT5:ttä pitkästä aikaa, ei sitä pystynyt pelaamaan kun se tuntui aivan onnettomalle...

Kovasti sitä taas lupaillaan kuten luvattiin GT5 aikaan mutta kun peli tulee, niin samaa kuraa se on taas, valitettavasti...
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Huoh... Ei kyllä vakuuta sitten yhtään nuo videot... Samaa replay videota on aina tarjottu noista Turismoista mutta ei se kerro itse pelistä mitään. Vielä PS2 aikaan Turismot olivat loistavia mutta mihin niistä katosi se pelattavuus, ajotuntuma yms? GT5 oli aivan kammottava jo senkin takia, että se latasi jokaikistä valikkoakin ikuisuuden ja ne autojen äänet, ne oli niin kamalaa kurinaa, että ihmetellä pitää mitä ihmettä ne on muka "äänittäneet". Ei yksikään auto kuulosta siltä oikeasti miltä ne pelissä muka "oikeasti" kuulostaa... Forza hakkaa äänissäkin mennen tullen ja se ajettavuus, tuntuma tiehen, tuntuma autoon yms. on vaan Fozassa niin paljon paremmat että kun tuossa joku aika sitten kokeilin GT5:ttä pitkästä aikaa, ei sitä pystynyt pelaamaan kun se tuntui aivan onnettomalle...

Kovasti sitä taas lupaillaan kuten luvattiin GT5 aikaan mutta kun peli tulee, niin samaa kuraa se on taas, valitettavasti...

No aika hyvin osaat jo tässä vaiheessa kertoa :D
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Minä veikkaan, että noissa GT5:n äänissä on haettu jotain sellaista, mitä ratakuski oman kypäränsä sisällä kuulee. V8:n rouhea murina tuskin kuulostaa kuljettajan korviin samalta, kuin mitä kadulla kulkijoille.
 
Vastaus: Gran Turismo 6 [Hype]

Eipäs nävy demoa, joku päivitys (tais olla 4.46) oli aamulla ladattavissa mut ainakaan se ei tuonut storeen tätä demoa. Viimeisin demo joka on storeen tullut on Magic 2014-Duels of the Planeswalkers ja se jo 26.6. No ehkä viel joskus...
 
Ylös Bottom