Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kiitos. Onneksi oli vielä myynnissä. Kaikki rahat meni, kun ostin tämän legendan lisäksi myös Suzuki Escuderon ja Ford Roadsterin. Huikeita autoja kaikki kolme muutamien ajojen perusteella ja extrana vielä päälle oli hieno tuo Rosbergin F40 video.F40 nyt myynnissä.
Jep, saman huomannut itse. Kaikista ärsyttävintä on kun ainakaan oma PS5 ei suostu tätä kopiointia tekemään lepotilassa niin siinä sitä sitten odotellaan että pelin päivitys kopioidaan.Taidettiin joskus ennen PS5 julkaisua puhua että nyt pitäisi päivitysten asennuskin ja yms olla nopeampaa... Eipä se ole. 300 megan patchin lataus oli nopea, mutta kopiointi ja asennus vie pitkään.
Outoa... Itsellä kyllä hoituu koko päivitys rumba lepotilassa loppuun asti.Jep, saman huomannut itse. Kaikista ärsyttävintä on kun ainakaan oma PS5 ei suostu tätä kopiointia tekemään lepotilassa niin siinä sitä sitten odotellaan että pelin päivitys kopioidaan.
Ihan samoja ajatuksia minulla Gran Turismosta! Aiemmin ajattelin, että Wreckfest-romuralli riittää autopeliksi, mutta kun se alkufilmi julkaistiin, olin myyty. Mainoksen uhri toisin sanoen. Ja mikä autopeli se sellainen on, missä autoja ei voi ajaa romuksi, mutta se ei ole Gran Turismossa se juttu ollenkaan, vaan rehellinen, herrasmiesmäinen kilpa-ajo. Olen ymmärtänyt sen vasta nyt pelatessa. Romurallit ovat erikseen. Sen verran Gran Turismo vei mennessään, että täytyi hankkia ratti ja polkimet ja niihin sopiva ajopenkki....vai onko GT7 vaan niin pirun hyvä autopeli?
Aika osuvaa, että juuri tämän listasit Ajelin meinaan juuri tänään kyseisellä laitteella Nürrellä time trialia ja meni kylmiltään sportsofteilla 7:34, vaikka yhdessä kohdassa vähän nurmikkoa leikattiinkin. Ei toki osuttu mihinkään, että maalipinta on vieläkin virheetön. On kyllä mielenkiintoinen, jännittävä ja palkitseva ajaa tuo. Koko ajan mennään ainakin noilla renkailla siinä pidon rajamailla, mutta kun pysyy käsissä, niin muikeaa on ajaa tuolla.Carrera GT"stä kyllä häränkullin kokoinen .
Ohhoh, nyt on ajettu 14/50 online kisaa. Kyllä jo tuohon määrään mahtuu jos jonkinmoista perseilijää. Tänään onlinessa näin kun ohi kiitävällä autolla vilkku vilkutti oikealle, siis mitä saako sen jostain päälle?
Okei, kiitos. Tää oli uutta tietoa mulle. Täytyypä kokeilla ja perehtyä asetuksiin vaan lisää. Time Trialista kun puhuttu, niin se on kyllä yksi pelin hauskin osuus. Nyt kun mulla kerättynä jotain 370 autoa niin vois ajella nyrreä ja testailla autoja kun valinnanvaraa riittää.Touchpadilla vasemmalta reunasta painamalla vilkut päälle, oikeelta oikean puolinen, keskeltä hätävalot, ite vaihoin siihen töötin. Saahan tässä pyyhkimet ja valot ja ties mitkä päälle, ongelma vaan se että loppuu napit ohjaimesta joten joutuu sit ite pähkäilee mitkä on turhia ja mitkä haluu. Ratissa varmaa olis enemmän kaikkea nappulaa mistä sais kaikki ns turhakkeet päälle.