CONTINUE_F5
Well-Known Member
Skyline Super Silhouette Group 5 on viimeksi nähty GT2:ssa. Hatunnosto tällaiselle kulttuuriteolle!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Etkö pärjänny, vai mitenkäs se noin ahistaa?kuukaus oli pelitaukoa. Pelasin yhden sport kilpailun, haukotus...Varmaan taas kuukaus pelitaukoa...
kuukaus oli pelitaukoa. Pelasin yhden sport kilpailun, haukotus...Varmaan taas kuukaus pelitaukoa...
Kyllä niitä autopelejä maailmasta löytyy, ei muuta kuin jotain itselle mielenkiintoisempaa tulille.Ei tota pökälettä jaksa pelata. Tylsä ja oon kyllästyny moiseen tekeleeseen...
'Onnenpyörästä' olen itse vaan niitä saanut. Lisäksi jonkun päivityksen jälkeen taisi olla auki vaikka mitä kutsuja monella eri merkillä. Kuukaudenhan ne ainakin nykyisellä logiikalla ovat sitten auki/voimassa, että aikaa on grindata sitä rahaa.Mitenkä ne kutsut tarkalleen toimii? Voiko niitä ainostaan saada siitä ässäarvasta vai vaihtuuko ne jotenki kuukausittain?
Ajoin uudestaan tuon kestävyyskisan ja siinä ei toiminut vieläkään sadetutka. On sitten joku tuohon kisaan liittyvä bugi.Sadetutka pelitti ainakin Nyrrellä.
Näyttää olevan tunnettu bugi. Hotfixiä odotellessa.Ajoin uudestaan tuon kestävyyskisan ja siinä ei toiminut vieläkään sadetutka. On sitten joku tuohon kisaan liittyvä bugi.
Tällä kertaa varikkostrategiat eivät mennyt putkeen, kun sadetta tulikin vähemmän ja sadekelin renkaat sulivat täysin alle radan kuivuessa. Täytyy ottaa kolmas yritys.
Silloin peli simuloi reaalimaailmaa tarkasti. Jos pelkästään heität Corveten moottorin Ladaan, niin voi se suoralla kulkea, mutta ei taatusti pysähdy ennen kurvia.Mä tein alussa virheen siinä että autoon kun autoon pistin armotta ihan vitusti tehoo ja luulin että nyt mennää lujaa! Ja mennäänkin, suoralla, mut siihen se sit jääkin, auto muuten onkin sit ihan paska ajaa kun jostain tyyliin 600PP autosta vääntää 800PP auton, nyt monien autojen kohalla laskenut roimasti tehoja niin huomannut että nythän näil voi jopa ajaa.