Ac3way
Well-Known Member
Ajoin tänään Kyoto Driving Parkin endurancen Porsche Cayman GT4:lla, oli ihan hauskaa. Hyvä auto ja hieman harvinaisempi rata itselle, mukavia mutkayhdistelmiä siinä. Se huono puoli näissä kestävyyskisoissa on, että ei näitä voi oikein ajaa uudestaan. Ensimmäisen voiton jälkeen ei saa enää mitään palkintoja. Olisi edes puolikkaat palkinnot toisella kerralla niin voisi kokeilla eri autolla samoja kisoja.
Toinen myös vähän huonompi asia on, että uudessa päivityksessä lisätty kisa Japanese FR 450 Autopoliksessa on aika turha. Vain kaksi kierrosta eli joku 5min kisa! Tuollaisia olisi pitänyt lisätä vähintään 5 kpl tai sitten olla enemmän kierroksia.
Sanotaan vielä sen verran, että päivityksessä lisätty American Club 700 Trial Mountainissa oli vähän turhan helppo. Sen käytännössä voittaa PP 600 autolla ("hard"-taso).
Päivitys ollut pettymys, kun uudet autot eivät ole kauhean kiinnostavia, kisat pettymyksiä ja ei se hirveästi muuta tarjoa. No toivottavasti lokakuun päivityksessä tulisi joku mielenkiintoinen uusi rata.
Toinen myös vähän huonompi asia on, että uudessa päivityksessä lisätty kisa Japanese FR 450 Autopoliksessa on aika turha. Vain kaksi kierrosta eli joku 5min kisa! Tuollaisia olisi pitänyt lisätä vähintään 5 kpl tai sitten olla enemmän kierroksia.
Sanotaan vielä sen verran, että päivityksessä lisätty American Club 700 Trial Mountainissa oli vähän turhan helppo. Sen käytännössä voittaa PP 600 autolla ("hard"-taso).
Päivitys ollut pettymys, kun uudet autot eivät ole kauhean kiinnostavia, kisat pettymyksiä ja ei se hirveästi muuta tarjoa. No toivottavasti lokakuun päivityksessä tulisi joku mielenkiintoinen uusi rata.