Ihan 'mielenkiintoinen' vänkäyksen aihe teillä löytynyt viikonlopun ratoksi. Onhan tuokin yksi tapa viettää lauantai-iltaa! Itsellä kyseinen aika meni pelatessa ja NHL-kauden avausta katsellessa, mutta kukin saa toki vapaa-aikansa käyttää haluamallaan tavalla.
Mitä itse tilanteeseen tulee, niin mielestäni käyttäjää
@Janispetke ei käy tässä syyttäminen. Edellä mennyt britti teki viimeisen kolmen mutkan aikana kaksi virhettä: jarrutti epätavallisesti ja huonosti shikaania lähestyvässä vasurissa ja ajoi itse shikaanin kummallisella ja epätavallisella linjalla, joka mahdollisti ohitusyrityksen ja ohituksen. Oliko tilanteessa kontaktia? No toki oli, mutta rata-ajoissa sitä välillä tulee. Itse näen, että viimeisen mutkan kontakti aiheutui enimmäkseen britistä itsestään. Hän käytännössä 'parkkeerasi' autonsa keskelle mutkaa, kun huomasi, että mokattua tuli. Kontaktin välttääkseen
@Janispetke n olisi käytännössä pitänyt pysähtyä hänen taakseen. Ei ehkä se ihan puhtain ohitus, mutta ei todellakaan mikään likainen sellainen, jonka takia pitäisi alkaa mitään reilun pelin sääntöjä hänelle linkittämään. Sisäkurvissa oli selvästi tilaa ja se tila käytettiin.
Oikeissa ratasarjojen ja DTM-luokan kisoissa tuollaisia 'nojailuja' näkee toistuvasti, joten ei mikään ihmeellinen tilanne. "Jos olis ollu formula, niin autot olis takertuneet toisiinsa!!!!", noh nyt ei ollut formulat kyseessä, eikä kyseessä myöskään ollut F1-sarjan peli, vaan Gran Turismo. Formulat ja koppiautot ovat eri asia.
Päätän näkemykseni ikoniseen
Ayrton Sennan lausahdukseen:
"If you don't go for the gap that is there, you are no longer a race driver!". Hieno voitto
@Janispetke ltä, hienosti laitettu painetta edellä menevälle, joka mokasi voittonsa kolmessa viimeisessä mutkassa.