Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Saanut nyt B ja A lisenssit kullitettua, IB:stä puuttuu enään se ralli pätkä ja näköjään 1.06 patchissa peliin on tullut bugi jossa kaikki testit missä ajetaan soralla autossa on väärät renkaat. Tuossa IB5 testissä alla on CS renkaat D renkaiden sijasta, tekee siitä ihan mahdottoman. Toivottavasti korjaavat pian.
Mä ajelin äsken sinne international A:han asti ja pronssille meni noi sorakisat ekalla yrittämällä. Enempää en jaksanu tahkota, kunhan sain lisenssin.
 
Arpalipulla tulikin: 500000 credittiä.. harvinaista.
Sain äsken auton (!), pääsi ihan ääneen Oho. Honda NSX gr.4 tms. Eilen taisin saada tuon 5 kultaharkkoa (500k). Mutta lähes aina sieltä tulee se pienin rahasumma, sen todennäköisyys on varmaan 80%, ja paras varmaan 1% tms.
Mä ajelin äsken sinne international A:han asti ja pronssille meni noi sorakisat ekalla yrittämällä. Enempää en jaksanu tahkota, kunhan sain lisenssin.
Special ykköseen asti on kaikki kultaa, siitä eteenpäin en ole kuin vähän kokeillut seuraavaa. Kultaan tullut hinkattua heti samantien kun lisenssiä ajeli. A9. IA10. Siinä ne mun nemesikset. IA10 tuntui ensin ihan mahdottomalta, auto käyttäytyi ihan miten sattuu ja lähti lapasesta kuin eno veneestä. Mutta kyllä se siitä sitten tunnin hinkkauksen ja pienen tauon jälkeen meni. Ehkä ne loputkin specialit tulee hinkattua jahka saa vähän lisätuntumaa ajamiseen taas pitkästä aikaa.
 
Sain äsken auton (!), pääsi ihan ääneen Oho. Honda NSX gr.4 tms. Eilen taisin saada tuon 5 kultaharkkoa (500k). Mutta lähes aina sieltä tulee se pienin rahasumma, sen todennäköisyys on varmaan 80%, ja paras varmaan 1% tms.

Special ykköseen asti on kaikki kultaa, siitä eteenpäin en ole kuin vähän kokeillut seuraavaa. Kultaan tullut hinkattua heti samantien kun lisenssiä ajeli. A9. IA10. Siinä ne mun nemesikset. IA10 tuntui ensin ihan mahdottomalta, auto käyttäytyi ihan miten sattuu ja lähti lapasesta kuin eno veneestä. Mutta kyllä se siitä sitten tunnin hinkkauksen ja pienen tauon jälkeen meni. Ehkä ne loputkin specialit tulee hinkattua jahka saa vähän lisätuntumaa ajamiseen taas pitkästä aikaa.
Ajoin kans kullalle samalta istumalta, superin testissä haastavimmat oli jenkki, ralli ja vika. Ihan hyviä autopalkintoja oli.
 
Viimeksi muokattu:
Jos on säätänyt autoa niin pystyykö niitä säätöjä resetoimaan vai pitääkö ne muistaa mitkä on alkuperäiset :)
 
Mä ajelin äsken sinne international A:han asti ja pronssille meni noi sorakisat ekalla yrittämällä. Enempää en jaksanu tahkota, kunhan sain lisenssin.
Hyvä kun lukee näitä juttuja täällä, niin teen saman homman, ajan ne kullalle joskus kun jaksan, lisenssillä kuitenkin on kai tarvetta...
 
Ite ajelin ohjaimella kullalle sinne tokavikaan asti missä pitää mersulla vetää nordschleifee, nyt rupee vaatimaa rattia jo, täytyy sillä nykästä superiki pois alta
 
Jos on säätänyt autoa niin pystyykö niitä säätöjä resetoimaan vai pitääkö ne muistaa mitkä on alkuperäiset :)
Ylhäällä on Sheet 1 ja vieressä ..., painasee niitä kolmea pistettä ja alavalikosta ”Add new sheet”, lisää uudet säädöt defaultti-asetuksilla.
 
Tekee niin pirusti mieli repiä tuo kuskin kädet ja ratti veke tosta kun ne ainakin mulla häiritsee näkymää. Tilalle omat kädet ja ratti :D
 
Saakeli että oli nastaa. Virittelin jonku tuoreen camaron 730pp arvoon, kilpailussa sai vetää pientä ”powerslidea” pidon rajoilla. Sama oli kun seuraavaks tuli porsche cup, auto piti speksata 600-650pp, meni nätisti luisua paikka paikoin. En epäile etteikö pädillä olisi haastetta mutta ratilla on oikeasti mukava viedä luisua.

Mitä tuohon hankittuun fanatecciin tulee niin antaa muuten aika jämäkästi kynsille kun spinnaa:D siltikin että ffb on pelistä tasolla 4.
Virittelin kans sen Camaro Zl1:n tappiin, aika kova laite kulkemaan .

Kumpi versio sulla on ratista 5nm vai otitko sillä 8nm paikalla?

Itsellä se 5nm ja tarkoitus päivittää lisää vääntöjä kun saa kunnollisen rigin.

Rattisäätöjä kun netistä etsiskelin niin siellä joku sanoi että pelistä kannattaa laittaa ffb täysille jotta peli itsessään antaa ratilla kaiken mahdollisen tiedon mitä on saatavilla ja säätää sitten basesta sen forcen sopivaksi. Pistin kylläkin10-15% isommaksi mitä suositteli videossa koska tuo on vain 5nm ratti ja videossa tais olla joku 20nm ratti. Alla linkki tuohon videoon, se kannattaa katsoa.

 
Virittelin kans sen Camaro Zl1:n tappiin, aika kova laite kulkemaan .

Kumpi versio sulla on ratista 5nm vai otitko sillä 8nm paikalla?

Itsellä se 5nm ja tarkoitus päivittää lisää vääntöjä kun saa kunnollisen rigin.

Rattisäätöjä kun netistä etsiskelin niin siellä joku sanoi että pelistä kannattaa laittaa ffb täysille jotta peli itsessään antaa ratilla kaiken mahdollisen tiedon mitä on saatavilla ja säätää sitten basesta sen forcen sopivaksi. Pistin kylläkin10-15% isommaksi mitä suositteli videossa koska tuo on vain 5nm ratti ja videossa tais olla joku 20nm ratti. Alla linkki tuohon videoon, se kannattaa katsoa.




Mulla on 8nm. Täytyypäs perehtyä tuohon ohjeeseen. Olen nyt rajoittamut pelin asetuksista.

Pitää vielä pedaalit vaihtaa ja shifteri hommata jossain vaiheessa.
Tekee niin pirusti mieli repiä tuo kuskin kädet ja ratti veke tosta kun ne ainakin mulla häiritsee näkymää. Tilalle omat kädet ja ratti :D
No joo. Acc ajan dashcamilla mutta ei tuo nyt ihan kauheesti itseä häiritse. En kyllä ihmettelis jos dc ei tähän koskaan tule, ois luullu tulleen jo sporttiin jne.
 
Nyt on kaIkki menut tehty. Tallissa alkaa olemaan sata autoa. Kisoja paljon ajamatta mutta jos haluaa mahdollisimman helposti ja nopeasti rahaa niin Goodwood ja sieltä Clubman Cup+ niin 65' minillä saa neljässä minuutissa 54,500 puhtaalla kisalla. Sehän tekee tunnissa jo kivat 800 tuhatta. On siellä ralli rataa myös mistä saa suunnilleen saman summan mutta itse ajan mieluummin minillä :) Toivottavasti pelissä olis kisa josta sais enemmän rahaa yhtä helposti, kuten sanoin kisoja vielä paljon ajamatta enkä tiedä mistä saisi enemmän.
 
Nyt on kaIkki menut tehty. Tallissa alkaa olemaan sata autoa. Kisoja paljon ajamatta mutta jos haluaa mahdollisimman helposti ja nopeasti rahaa niin Goodwood ja sieltä Clubman Cup+ niin 65' minillä saa neljässä minuutissa 54,500 puhtaalla kisalla. Sehän tekee tunnissa jo kivat 800 tuhatta. On siellä ralli rataa myös mistä saa suunnilleen saman summan mutta itse ajan mieluummin minillä :) Toivottavasti pelissä olis kisa josta sais enemmän rahaa yhtä helposti, kuten sanoin kisoja vielä paljon ajamatta enkä tiedä mistä saisi enemmän.
Fishermans ranch dirt champions, helppo 97.5k kolhimatta noin kolmessa minuutissa.

Päivityksessä katos 2/3 osaa sora pölystä, aika huono uudistus olen hyvin pettynyt. Taakse päin ei nähny aikasemmin mitään, nyt peileistä ei näy pölyä ollenkaan ja näkyvyys taakse lähes esteetön. Lisäks päivityksessä katos mun just ostamasta millin autosta kisa vaihteet, on vaan ykkönen jäljellä ja max nopeus 70km/h vakio askilla ei pärjää et hukka ostos oli. Yhden kisan kerkesin ennen päivitystä oli ihan jees auto olis enemmänkin voinu ajaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Like
Reactions: rap
Mä ajelin äsken sinne international A:han asti ja pronssille meni noi sorakisat ekalla yrittämällä. Enempää en jaksanu tahkota, kunhan sain lisenssin.

Jep menee ne pronssille mutta kulta on mahdoton väärillä renkailla, toivottavasti fixaavat pian koska se vaikuttaa aika moneen testiin ja challengeen.
 
Onko seiskassa uusia hiekkaratoja vrt sportiin? Itse tykkään hiekalla ajaa enemmän .. kannattaako seiska ostaa vaikka on vain PS4 pro ja ei ole aikeita ostaa pleikkavitosta?
 
Nyt on kaIkki menut tehty. Tallissa alkaa olemaan sata autoa. Kisoja paljon ajamatta mutta jos haluaa mahdollisimman helposti ja nopeasti rahaa niin Goodwood ja sieltä Clubman Cup+ niin 65' minillä saa neljässä minuutissa 54,500 puhtaalla kisalla. Sehän tekee tunnissa jo kivat 800 tuhatta. On siellä ralli rataa myös mistä saa suunnilleen saman summan mutta itse ajan mieluummin minillä :) Toivottavasti pelissä olis kisa josta sais enemmän rahaa yhtä helposti, kuten sanoin kisoja vielä paljon ajamatta enkä tiedä mistä saisi enemmän.
Gr.4 Hight Speed Ring 5Lap on ihan hyvä vaihtoehto, menee 6-7min ja clean racella 97.5K rahaa ja Gr.4 Brand Hadsista saa saman, mutta kieros kestää vähän pidempään.
 
Mulla on 8nm. Täytyypäs perehtyä tuohon ohjeeseen. Olen nyt rajoittamut pelin asetuksista.

Pitää vielä pedaalit vaihtaa ja shifteri hommata jossain vaiheessa.

No joo. Acc ajan dashcamilla mutta ei tuo nyt ihan kauheesti itseä häiritse. En kyllä ihmettelis jos dc ei tähän koskaan tule, ois luullu tulleen jo sporttiin jne.
En meinaa millään sisäistää noita pedaleja, tai jarrua lähinnä, se on niin herkästi on/off. Pakko vähintäänkin hommata se load cell tai sitten vähän paremmat polkimet. Viimeksi oli nuo v3:t ennen kuin möin kaikki pois, oli kyllä paljon paremmat. Sopivasti fanatec ilmoitti että hinnat nousee ensi viikolla nousseiden kustannusten takia
 
En meinaa millään sisäistää noita pedaleja, tai jarrua lähinnä, se on niin herkästi on/off. Pakko vähintäänkin hommata se load cell tai sitten vähän paremmat polkimet. Viimeksi oli nuo v3:t ennen kuin möin kaikki pois, oli kyllä paljon paremmat. Sopivasti fanatec ilmoitti että hinnat nousee ensi viikolla nousseiden kustannusten takia
Jarru on vähän outo mutta mielestäni yrittää vähän toimia kuten LC, saa polkea kovaa jos haluaa kaiken irti
 
Ylös Bottom