Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Harmi että tähän vaaditaan nettiyhteys et pystyy kunnolla pelaamaan..
Ei taida nyt asunnossa olla kunnon nettiliitintä..
Upea auto. En minäkään näitä ulkomuistista tiedä. Wikipedian perusteella kyseessä on neljännen sukupolven (C110) tehomalli 2000GT-R (KPGC110). Näitä on valmistettu ainoastaan 1972-73. Sitten öljykriisi tuli ja pilasi näiden tehokkaampien mallien valmistamisen ja myynnin pitkäksi aikaa.GT sarjaan liittyen.. Paikallisesta vappuauto tapahtumasta kai jonkin moinen legenda? (vaikka en paljon skyline historiasta ole perillä..)
Näytä liitetiedosto 8690Näytä liitetiedosto 8691Näytä liitetiedosto 8692
Ei taida olla Japan-tuonti, koska vasemman-puoleinen ohjaus.Upea auto. En minäkään näitä ulkomuistista tiedä. Wikipedian perusteella kyseessä on neljännen sukupolven (C110) tehomalli 2000GT-R (KPGC110). Näitä on valmistettu ainoastaan 1972-73. Sitten öljykriisi tuli ja pilasi näiden tehokkaampien mallien valmistamisen ja myynnin pitkäksi aikaa.
Mikäli Wikipediaa on uskominen, kyseessä on ultraharvinainen auto (alle 200 kpl myyty Japanissa). Miten ihmeessä tällainen harvinaisuus on saatu uitettua Suomeen (siis jos on aito ja alkuperäinen)? Ei varmasti mikään halpa operaatio.
Totta, enpä edes huomannut ettei ollutkaan postiauto.Ei taida olla Japan-tuonti, koska vasemman-puoleinen ohjaus.
"Options" vaikeuskohtaan et ole koskenut?Onkohan noita kisoja hiukan vaikeutettu/muutettu kun äsken ajoin yhden kisan samalla autolla jolla voitin sen helposti kun viimeksi ajoin, mutta nyt en pärjännyt enää samalla autolla joten oli pakko vaihtaa auto
Siinä mainitaan et osa tai ainakin yksi lähtee kisaan vajaalla tankilla, joten niitä kärjen aikoja on turha kattella.Toi Tsukuban 1h Mission taitaa olla edelleen buginen? Ei sitte pienintäkään toivoa pysyä top vitosen tahdissa. Kisan jälkeen kävin koittamas Time Trialissa, ja vasta RS-renkailla ja muutenkin viritettynä pääs kärkiajan alle (56,3xx). AI nopein kierros oli joku 57,2xx. Itse kisassa pääsin 59.9xx. Kaikki muut Missionit saanu vähintään hopealle, ja puolet voittanu, eli en usko et tässä kohtaa on kyse mun paskuudesta, vaikkei sekään täysin poissuljettua ole.
Juu, tuli päivityksessä. Ne on kyllä ihan kiva lisäys.Onkos tähän tullut päivityksess' noi "käynnistysäänet"autoa vaihtaessa vai enkö ole vain aikaisemmin huomannut?
Mulla on kyllä vaihdellut, jos valkkaa oikean kisan. Tietysti monessa yksinpelin valmiissa kisassa se on määritetty, enemmän tai vähemmän valmiiksi. Parempi dynaaminen-sää on kuitenkin osassa noista kisoista, sekä valittavissa custom- ja lobby-kisoissa.Pelin paras uudistus ”vaihtuva sää” on tällä hetkellä aika pettymys. Jos kisassa sataa, alkaa se aina täsmälleen samalla kierroksella. Ja Sport peleissä en ole nähnyt sää vaihtuvan kertaakaan. Joten toivon, että sään muutokset tulevat oikeasti ennalta-arvaamatomaksi tulevien päivitysten myötä. Nyt se on hieno, mutta kaukana siitä mitä se voisi olla.
No sanoppa muuta... ura cafe tuli pelattua läpi ja siinäpä se oli, ajokortit on pääosin pronssilla kun eipä noissa mitään motivaatiota ole kullitella. Niissä sirkusteltan jutuissa alun jälkeen niin typeriä tehtäviä että eipä niistään autopalkintoja jaksa kaivella. Joillekin voi toki olla "tee se itse" raamit pelissä mutta itse nojaudun siihen mitä peli tarjoaa, en rupea keksimään omia "uratiloja".Mutta joo, GT7 perus yksin-peli on kyllä erikoinen tapaus, mahdollisuuksia olisi mekaniikkojen puolesta moneen, mutta toteutettu silti aikasta yksipuoleisesti.