Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mulla ei ole, mutta ärsyttää se että, nykyään pleikka hukkaa aika usein signaalin viritinvahvistimeen. Tällöin joutuu ropeltaan kuitua vahvistimen päästä jotta saa yhteyden uudelleen. Ei kyllä mitään havaintoa mistä johtuu, mutta tämä tapahtuu sekä leffoja katsottaessa, että pelattaessa.

Mitäs sulla sieltä keskikajarista kuuluu, mulla kun ei kuulu kuin puhelimesta soittajan pölinät?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Onkos kenelläkään muulla keskikaiutin mykkä?:confused:

Pleikalta lähtee optisella kaapelilla Dolby Digital ja DTS 5.1 vahvistimelle joka tukee näitä. Ja keskikaiutin toimii leffoissa ja esim. GT5P:ssä.

EDIT: Ei se olekkaan täysin mykkä, keskikaiuttimesta kuuluu vain puhelimen äänet. Outoa...

Itselläni on ollu sama ihmetyksen aihe. Vain kanssakeskustelijan puhe kuuluu keskikanavasta ja huomattavan selkeästi kuuluukin. Kaikki muut puheäänet ovat sitten huomattavasti hiljaisemmalla ja tästä syystä olenkin laittanut tekstitykset päälle, kun meinaa toi äänenvoimakkuus niin kovasti heitellä :/ Nikon omat puheet puhelimessa varsinkin ovat äärettömän hiljaisella (tarkoituskin?) ja joskus cutscenejen aikana alkaa hamuamaan kakea että saa lisää volumea :mad: Äänentasot ovat kyllä elokuvilla ja muulla materiaalilla mielestäni tasapainossa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

voi en tiennytkään että pelissä on myös puluja, joita pitää metsästää :D. 200 kpl liberty cityssä :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Ei kai tässä voi tehdä muuta kun odottaa että Rockstarin pojat korjaa tuon lakimiestehtävän. Oon nyt kytkenyt verkon pois päältä ja asentanut GTA:n uudelleen eikä mitään vaikutusta. Puhelua ei tule. Puvut on hommattu jne jne.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Onkos teillä peli tilttaillut paljon? :(

Mulla aika monta kertaa ollu ongelmia päästä pelaamaan kun aina tilttas latauskohtaan.

Hyvä peli kuiteski pienistä ongelmista huolimatta! :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Onkos teillä peli tilttaillut paljon? :(

Mulla aika monta kertaa ollu ongelmia päästä pelaamaan kun aina tilttas latauskohtaan.

Hyvä peli kuiteski pienistä ongelmista huolimatta! :)

Mulla tuli kanssa tämä että pelin käynnistyttyä jäi vain lataamaan, en muista tehtävää. Joku 3-4 kertaa kokeilin aloittaa peliä ja aina sama. Ei auttanut pelin uudelleen asennuskaan. Kopioin sitten tallennetun pelin toiselle pelaajaprofiilille ja kas kummaa toimi normaalisti? Sen jälkeen poistin alkuperäisen ja kopioin kopion takaisin ja toimii.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

http://www.gta4.tv/guides.php

Käyppä kattoo jos tuolla sivustolla olisi apua tehtävään.

http://www.gta4.tv/guide/50/final-interview/

Tai suoraan tästä klikkaat...

Niin ongelma tässä on se että puhelua ei tule vaikka olen odottanut tunnin hakemuksen lähettämisen jälkeen. Kun lähen nettikahvilasta pois niin Nico soittaa Francikselle ja se käskee soitella takasinpäin kun saan ajan lakitoimistosta. Mitään ei tapahdu. Ajattelin poistaa kaikki tallennukset ja alottaa pelin uudelleen.

EDIT: Tunnilla tarkoitan tuntia todellisuudessa, pelissä monta pelipäivää. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tossa aiemmin joku kyseli, et miten sais rahaa kohtalaisen helposti:
- Suosittelen alkuvaiheessa (tai about 14-20% pelattuna ainakin) turvautumaan Brucien auton hankinta tehtäviin... Niistä on herunut ihan mukavasti massia.
- Sitten sellanen: Kukaan tehnyt sitä missionia, jossa Nikon (Nickyn) pitää pistää deittimeiliä sille yhelle hinttarille jne.. Mitä olitte mieltä siitä tehtävästä?

Kingi peli BTW!

Ja pelin juonesta vielä sellanen, että kun Dimitri ensin esitti kaltoinkohdeltua ja surullista dudee, ja sano "Do what you have to" ja seuraavassa hetkessä se onkin jo tappamassa, ja myöhemmin soittelemassa perään tyyliin: "We didn't find your body... We WILL FIND YOU!" Juoni syveni sen verran, että rakastuin peliin täydellisesti ja nytkin on melkoista tuskaa kun piti lähteä kolmeksi päiväksi pois PS3:n ja GTA IV:n hilpeästä seurasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

- Sitten sellanen: Kukaan tehnyt sitä missionia, jossa Nikon (Nickyn) pitää pistää deittimeiliä sille yhelle hinttarille jne.. Mitä olitte mieltä siitä tehtävästä?
en jaksanut puhua sen enempää, nousin ja ammuin päähän yhdellä luodilla! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Hamsteri!
Jos haluat menettää suuren ilon - eli ongelmien ratkomisen ja kaikenlaisen sälän etsimisen - väliin pelatessas, niin kannattaa ostaa tuo kirja.
Jos taasen haluat saada enemmän irti pelistä ja viettää ehkäpä sillointällöin rasittaviakin, mutta useimmiten rattoisia hetkiä ratkoen tehtäviä ja etsien puluja niin en todellakaan suosittele tuota kirjaa. Olen tehnyt pari kertaa virheen ostaessani Guiden ja sen jälkeen on hieman kaduttanut kun ei ole itse juuri tehnyt mitään vaan lukenut vain jonkun toisen kirjoittamista ohjeista miten tehdä.

Nykyajan peleissä on muutenkin jo ehkä hieman liian alhainen vaikeustaso. Miksi sitä pitäisi alentaa entisestään Guideilla? Ei Jummarra! Jos taas olet mennyt pelin läpi kertaalleen ja haluat vain Guiden täyttämään jonkinlaista kokoelmaa tms. niin miksi silloin edes kysyisit täältä että kannattaako eli et halua sitä vain hyllylle pölyttymään... solkotan epäselviä mutta olen vain hieman järkyttynyt että miksi kukaan oikeasti haluaa ostaa tollasia kaiken kertovia oppaita peliin?!? Kertokaa minulle se!

VASTAUKSENI HAMSTERILLE ON: EI! ÄLÄ OSTA :D (jos nimittäin et lukenut)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Noni peli on menty nytten läpi, aika helppo verrattuna san andreassiin :D mun mielestä
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Olisikohan tämä peliopas hyödyllinen http://www.vpd.fi/product_details.php?p=8769&subid=&c=125 Aattelinen meinaan laitttaa tilaukseen jos on hyödyllinen
Olen mycreed:n kanssa samaa mieltä, Jos peli on sinun mielestä liian vaikea teille siitä vain ostamaan, kun on rahaa tuhlattavaksi. Muussa tapauksessa kirja voi hyvin jättää sinne kauppaan ja pistää aivosolut ratkoamaanpelin tehtäviä.

Sama vastaus: Älä osta.
Noni peli on menty nytten läpi, aika helppo verrattuna san andreassiin :D mun mielestä
Olet aika kova pelaamaan, kun viikossa peli on tahkottu läpi. Kuinkas paljon gta 4 peliaikamittarissa lukee?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

21:17:32 tuntia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

21:17:32 tuntia

ohhoh, mul meni joku 35h ja siinä vaiheessa pelistä suoritettu prosenteissa
63%

vähän omia tuntemuksia tästä pelistä

Aivan mahtava lopputehtävä, mut tuli kyllä todella puun takaa lopputekstit kun ei ollu kun reilu puolet tehty. Jäi aika tyhjä fiilis, tykästy kuitenkin tarinaan- Perustehtävät on kuitenkin niin samaa kuin aina ennenkin että jaksaako niitä enää tahkota. Saas nähdä. Arvosanaks antaisin tälle pelille 9,5
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

ohhoh, mul meni joku 35h ja siinä vaiheessa pelistä suoritettu prosenteissa

Jep, ja itsellä ~32 tuntia
65%

Jäi muuten vaivaamaan tossa lopussa, että oisko sen dimitrin kanssa kannattanu tehä se keikka vai kostaa sille. Valitsin siis jälkimmäisen, joka jokseenkin jäi tuntumaan väärältä vaihtoehdolta...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Olisikohan mahdollista- arvon toverini, että niitä spoilereita ei käytettäisi muuten kun spoilaamisen estämiseksi. Ei esim. pelituntimäärän piilottamiseksi ym. Tämä ketju alkaa olemaan täynnä noita klikattavia laatikoita, ja osa asioista menee sen takia ohi.. - kiitos.
 
Ylös Bottom