Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Olisikohan mahdollista- arvon toverini, että niitä spoilereita ei käytettäisi muuten kun spoilaamisen estämiseksi. Ei esim. pelituntimäärän piilottamiseksi ym. Tämä ketju alkaa olemaan täynnä noita klikattavia laatikoita, ja osa asioista menee sen takia ohi.. - kiitos.

kaikkeen on syynsä, itse en olis halunnut tietää missä prosenttimäärässä suurin piirtein peli päättyy mikäli ei ole aivan kaikkia sivutehtäviä lähtenyt tekemään
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

postataan nyt sama mitä tuonne yleiselle puolelle, mutta mitäköhän kummaa oikein tapahtui? Latasin ton päivityksen ja nyt pelatessa yksinpeliä en pääse mihinkään tehtävään. Tarjolla olis kuitenkin Ray, Francis ja Bernie :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

jumissa ! ! olen ollu tälläsessä tehtävässä: find a cop car....löysin pakettiauton mutta ovet ei aukea millään:( mitä tossa pitää oikein tehdä???
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

jumissa ! ! olen ollu tälläsessä tehtävässä: find a cop car....löysin pakettiauton mutta ovet ei aukea millään:( mitä tossa pitää oikein tehdä???
Tietääkseni laittaa sireenit päälle (Paina vasenta tattia, ja sitten paketti auton kohdalla painat pohjassa mikä saa auton kai pysähtymään)... Sulla pitää siis olla poliisi auto että voit ne pysäyttää..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tietääkseni laittaa sireenit päälle (Paina vasenta tattia, ja sitten paketti auton kohdalla painat pohjassa mikä saa auton kai pysähtymään)... Sulla pitää siis olla poliisi auto että voit ne pysäyttää..

jep....kiitos
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

onko muuten tässä joku numero, joka pystyisi soittaa paikalle keltaisen taksin? Kun arvosteluissa lukee että voi tilata taksin paikalle. :rolleyes: (vai tarkoitaako että voin esim soittaa Romanin taksin?)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

onko muuten tässä joku numero, joka pystyisi soittaa paikalle keltaisen taksin? Kun arvosteluissa lukee että voi tilata taksin paikalle. :rolleyes: (vai tarkoitaako että voin esim soittaa Romanin taksin?)

L1 pohjaan niin Niko poika vislaa taksin alle sitten odotat että taksi pysähtyy vilkku päällä ja hypäät kyytiin pitämällä kolmion pohjassa
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

L1 pohjaan niin Niko poika vislaa taksin alle sitten odotat että taksi pysähtyy vilkku päällä ja hypäät kyytiin pitämällä kolmion pohjassa
minulla sattuu olemaan L2 jostain syystä ja osasin jo viime viikolla tämän jutun. Meinasin että niitä takseja ei löydy aina ekasta/tokasta kaupungista kuin kolmannessa kaupungissa pystyykö niitä soittaa paikalle kännykällä? :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

onko muuten tässä joku numero, joka pystyisi soittaa paikalle keltaisen taksin? Kun arvosteluissa lukee että voi tilata taksin paikalle. :rolleyes: (vai tarkoitaako että voin esim soittaa Romanin taksin?)
Tarkoittaa niitä Romanin takseja. Niitä "Yellowcab:jä" ei tietääkseni pysty soittamaan paikalle.
Yhden tehtävän jälkeen tuli juostua Packin kanssa pidenpi matka, kun ei autoja näkynyt. Myöhemmin tuli vasta mieleen että olisi voinut soittaa Romanilta kyytiä. :rolleyes:
Myös Dwainille soittamalla backuppia, tulee pari gangstaa autolla paikalle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Miten olette hoitaneet ne strippariluolan kolme bossia?

Eilen bugitti aika hauskasti, ensin tapoin yhden sieltä valvomohuoneesta ja juoksin etuoven kautta ulos takaovelle. Kaksi muuta bossia pysyi sisällä. Sisältä kuului sodan äänet, mutta ketään ei tullut ulos. Tilanne muuttui, kun kävin nopeasti kurkkaamassa etuovelta ja tällöin takaovelta paenneet karkulaiset olivat jo pitkällä - vaikka olin singolla ampunut kaikki autot siltä suunnalta. Hmm.. Jos olisi äänenvaimennin tai puukko, voisi ainakin yhden hoitaa äänettömästi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Miten olette hoitaneet ne strippariluolan kolme bossia?

Eilen bugitti aika hauskasti, ensin tapoin yhden sieltä valvomohuoneesta ja juoksin etuoven kautta ulos takaovelle. Kaksi muuta bossia pysyi sisällä. Sisältä kuului sodan äänet, mutta ketään ei tullut ulos. Tilanne muuttui, kun kävin nopeasti kurkkaamassa etuovelta ja tällöin takaovelta paenneet karkulaiset olivat jo pitkällä - vaikka olin singolla ampunut kaikki autot siltä suunnalta. Hmm.. Jos olisi äänenvaimennin tai puukko, voisi ainakin yhden hoitaa äänettömästi.

mihinkäs oot puukon hukannu? mulla se ollu melekolailla ensiimmääsistä tehtävistä asti.
Mutta melkosamoin ton menin. haulikko kouras rynnäköllä kaikki hengiltä. pari stripparia meni siin sivus mutta se niin nuukaa oo :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Miten olette hoitaneet ne strippariluolan kolme bossia?

Eilen bugitti aika hauskasti, ensin tapoin yhden sieltä valvomohuoneesta ja juoksin etuoven kautta ulos takaovelle. Kaksi muuta bossia pysyi sisällä. Sisältä kuului sodan äänet, mutta ketään ei tullut ulos. Tilanne muuttui, kun kävin nopeasti kurkkaamassa etuovelta ja tällöin takaovelta paenneet karkulaiset olivat jo pitkällä - vaikka olin singolla ampunut kaikki autot siltä suunnalta. Hmm.. Jos olisi äänenvaimennin tai puukko, voisi ainakin yhden hoitaa äänettömästi.

Mä menin eka sinne peräkammariin, siellä sitten rynkyllä huone tyhjäksi, sitten jo juoksinkin henkeni edestä etuovelle, no matkalla sattui nenän eteen yksi pomo ja viimeinen oli jo hypännyt autoon, sitten itse menin oven eteen jättämällä autollani perään ja ajoin ukkelin kiinni, sitten sillä utsilla pamautin ikkunan läpi sen viimeisen pomon, ihan kivasti jäi energiaakin, luotiliivit oli ja energia vilkutti punaisella niin vähän kuin mahdollista, onneksi viimeinen ukkeli ei ampunut edes yhtä luotia meikää päin, muuten ois sekin tehtävä joutunut aloittamaan alusta :eek: :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

minä hoidin ensin siellä viimeisessä huoneessa olevan jätkän sitten ne muuta kaksi juoksee oman hengen edestä ulos ja hankkii auton, kun tulin pääovesta ulos ne sattuivat ajaamaan autoa minua kohti, niin ammuin mukavasti niitä päähän ja auto pysähtyi juuri eteeni :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Strippiluolatehtävässä kannattaa hoitaa se tyyppi ulko-oven lähellä olevassa 'Staff Only'-huonessa ensin kaikessa hiljaisuudessa pesäpallomailalla pois päiviltä. Sen jälkeen kävele muina miehinä takahuoneeseen ja hoida seuraava haulikolla. Jäljelle jäänyt heppu pääsalissa ei ehdi edes aloittaa karkumatkaa kun jo henki lähtee - ja sitten karkuun...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Strippiluolatehtävässä kannattaa hoitaa se tyyppi ulko-oven lähellä olevassa 'Staff Only'-huonessa ensin kaikessa hiljaisuudessa pesäpallomailalla pois päiviltä. Sen jälkeen kävele muina miehinä takahuoneeseen ja hoida seuraava haulikolla. Jäljelle jäänyt heppu pääsalissa ei ehdi edes aloittaa karkumatkaa kun jo henki lähtee - ja sitten karkuun...

Itsekkin vetelin pesäpallomailalla, eikä kukaan huomannut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Kiitos hyvistä ohjeista! Valvomon kaveri pesismailasta, tosin ehti ampumaan kerran ilmaan. Olin torpannut takaoven autolla, liekö tästä syystä tanssisalin ja privaatin bossit hyökkäsi etuovesta ulos. Siitä AK47 nakutti ne oikosääristen valtakuntaan :D

Uusi probleema syntynyt tähän kohtaan, kun pakulla mennään satamaan sen pikkubossin kanssa, jossa odottaa Venäjän mafia ja pikaveneet Vice Citystä. Ei mitään jakoa kun sota alkaa, kokeiltu on vähän kaikenlaista. Millä te sen selvititte? :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mistä olette puukon saanut?
voit hyvin ostaa siltä pikku J:ltä, muussa tapauksessa se puukon on saatu yhdessä romanin tehtävässä jossa joututtiin mennä lähellä merta olevassa rakennukseen tappaa yhden ukon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Uusi probleema syntynyt tähän kohtaan, kun pakulla mennään satamaan sen pikkubossin kanssa, jossa odottaa Venäjän mafia ja pikaveneet Vice Citystä. Ei mitään jakoa kun sota alkaa, kokeiltu on vähän kaikenlaista. Millä te sen selvititte? :eek:
Käytä suojaa ja osta luotiliivit. Suojaan menee oikeasta olkanapista(en tiedä onko pleikkarilla R1 vai R2) ja luotiliivit voi ostaa Little Jacobilta tai ne voi löytää kadulta.
 
Ylös Bottom