Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tosta lakimies tehtävästä vielä, että onko mitään ratkasua jos soittoa ei vaan tuu... oon jo monta päivää juoksennellu ympäri Cityä, ostanu puvun ja kaiken pitäs olla kunnossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tosta lakimies tehtävästä vielä, että onko mitään ratkasua jos soittoa ei vaan tuu... oon jo monta päivää juoksennellu ympäri Cityä, ostanu puvun ja kaiken pitäs olla kunnossa.

Oletkos tsekannut mailisi nettikahvilassa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Ihmeen paljon porukalla on ollu ongelmia ton lakimies tehtävän kans...

Itellä(onneksi) meni erittäin nätisti koko tehtävä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Öö, mites noit stevien autotehtävii pystyy tekee? Luuris oli viesti mis oli kuva. No kävin ettimäs ja löysin, mut mitäs sille pitäs tehä? Vissiin viedä tonne bohaniin, mut minne sinne? :f Ja mist noit saa lisää? Lähettääks herra lisää viestei vai tarviiks sille soittaa? Ainakin jälkimäinen vaihtoehto on suht hankalaa ku ei löydy numeroa luurist.

Jaha, no löysin tallin. Mistäs noit lisää sit?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

stevieltä tulee uusi viesti jonkun ajan päästä.
itse tein niin että menin aina sihen garagen lähellä olevaan safehouseen tallentamaan niin aina tallennuksen jälkeen tuli heti uusi viesti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Ihmeen paljon porukalla on ollu ongelmia ton lakimies tehtävän kans...

Itellä(onneksi) meni erittäin nätisti koko tehtävä...

Niinpä ittelänikin meni todella helposti puku vaan ja sitten odotellaan :D helvetin hyvä peli muuten on ja sitten kysymys vedin ne helikopteri tehtävät ja siitä vähän eteen päin kauankohan kestää suunilleen että pääsen 3 saarelle?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Niinpä ittelänikin meni todella helposti puku vaan ja sitten odotellaan :D helvetin hyvä peli muuten on ja sitten kysymys vedin ne helikopteri tehtävät ja siitä vähän eteen päin kauankohan kestää suunilleen että pääsen 3 saarelle?

En nyt osaa sanoa, että kauanko kestää, mutta itellä aukes 3 saari
Three Leaf Clover
tehtävän jälkeen. Tuskin kovin paljoa on sulla matkaa tuoho.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Onko noi packien tehtävät pakollisia jos haluaa päästä juoni tehtävät läpi. Ja sitten toinen kysymys kun vedin noita little jacobin diilaamis tehtäviä läpi missä ajetaan niillä romuilla autoilla niin prosentit ei noussut yhtään kuuluuko aisan olla näin? Pitääkö ne siis vetää läpi jos haluaa päästä pelin 100% läpi. Eipä muuta tällä kertaa. HELP!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Onko noi packien tehtävät pakollisia jos haluaa päästä juoni tehtävät läpi. Ja sitten toinen kysymys kun vedin noita little jacobin diilaamis tehtäviä läpi missä ajetaan niillä romuilla autoilla niin prosentit ei noussut yhtään kuuluuko aisan olla näin? Pitääkö ne siis vetää läpi jos haluaa päästä pelin 100% läpi. Eipä muuta tällä kertaa. HELP!

Kyllä, Packein tehtävät ovat pakollisia. Little Jacobin tehtävistä nousevat prosentit vasta kun olet tehnyt niitä kymmenen kappaletta. Sama juttu myöhemmissä Assassin-tehtävissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mitä pitää tehdä tehtävässä jossa pitää käydä kait osatamassa uudet vaatteet että pääsee packielle töihin mitkä vaatteet ne niikuin pitää olla vai onko ne edes vaatteita. Ei jaksanut oikeen tähän viestiin panostaa V###ttaa!! HELP.:mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mitä pitää tehdä tehtävässä jossa pitää käydä kait osatamassa uudet vaatteet että pääsee packielle töihin mitkä vaatteet ne niikuin pitää olla vai onko ne edes vaatteita. Ei jaksanut oikeen tähän viestiin panostaa V###ttaa!! HELP.:mad:


Jos tosta sun kirjailusta ymmärsin oikein, niin olet menossa suorittamaan pankkiryöstötehtävää.
Siihen tarviit puvun ja kengät. Käy hakemassa ne Perseuksesta. Sit pitäisi pelittää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Osaisiko joku sanoa jonkin paikan josta löytäisi crossipyörän? Itse en ole päässyt vielä kertaakaan ajamaan sellaisella, kun ei niitä näy liikenteessä pyörivän. :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Osaisiko joku sanoa jonkin paikan josta löytäisi crossipyörän? Itse en ole päässyt vielä kertaakaan ajamaan sellaisella, kun ei niitä näy liikenteessä pyörivän. :eek:

Meet sinne kakkos saaren keskustaan sinne aukiolle missä on myös burgershot siellä niitä pitäisi pyöriä itse ainakin löydän sieltä aika usein. Toivottavasti ymmärsit mitä paikkaa tarkoitin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Jos tosta sun kirjailusta ymmärsin oikein, niin olet menossa suorittamaan pankkiryöstötehtävää.
Siihen tarviit puvun ja kengät. Käy hakemassa ne Perseuksesta. Sit pitäisi pelittää.

Olen koittanut jo kaikki perseuksen puvut läpi eikä millään pääse ja missä siellä perseuksessa edes myydään kenkiä? Tarvitsen apua. Help!!!!!:(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Olen koittanut jo kaikki perseuksen puvut läpi eikä millään pääse ja missä siellä perseuksessa edes myydään kenkiä? Tarvitsen apua. Help!!!!!:(

Musta puku, mustalla kravatilla + mustat kävelykengät. Kaikki sieltä Perseuksen hyllystä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Olen koittanut jo kaikki perseuksen puvut läpi eikä millään pääse ja missä siellä perseuksessa edes myydään kenkiä? Tarvitsen apua. Help!!!!!:(
Kengät löytyvät sisään mennessäsi liikkeen takavasen seinältä ja pukuja on ympäri liikettä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

En ole paljoa pelaillut (enimmäkseen ajellut/ tutkinut) ja jumiin jäin.
Tehtävän nimeä en muista, mutta siinä seurataan kujia pitkin jalkaisin jotain huumediileriä.
Sitten se menee (korkeaan) rakennukseen, jossa se tapaa rappukäytävässä toisen henkilön.Tohon asti menee hyvin, mutta...
Piilossa oleminen ei toimi, eikä ampuminen.
Mitä ihmettä siinä pitää tehdä? (englanti ei ole hallussa).
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

En ole paljoa pelaillut (enimmäkseen ajellut/ tutkinut) ja jumiin jäin.
Tehtävän nimeä en muista, mutta siinä seurataan kujia pitkin jalkaisin jotain huumediileriä.
Sitten se menee (korkeaan) rakennukseen, jossa se tapaa rappukäytävässä toisen henkilön.Tohon asti menee hyvin, mutta...
Piilossa oleminen ei toimi, eikä ampuminen.
Mitä ihmettä siinä pitää tehdä? (englanti ei ole hallussa).
Teet silleen vaan että sen nähdä sut sitten jokset sen perässä sinne rakennukseen ja ammut sen
 
Ylös Bottom