Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mites Little Jacobilta saa tehtyä tehtäviä sen jälkeen, kun herran pakolliset tehtävät loppu. Aina, kun Jacobille koittaa soittaa niin varattua tuuttaa :D

Mites Little Jacobilta saa tehtyä tehtäviä sen jälkeen, kun herran pakolliset tehtävät loppu. Aina, kun Jacobille koittaa soittaa niin varattua tuuttaa :D

Eikös siinä kun valitset Jacobin nimen puhelimesta niin oo eri vaihtoehtoja mitä voit valita. Ensimmäisenä oli call toinen oli job ja jne.

kannattaa kelata niitä viestejä siinä puhelimessa ylhäältä alas niin kyllä se stvien viesti jossain vaiheessa vastaan tulee. ainiin ja 100% meni tänään :)

Olen nyt siinä vaiheessa kun italialainen ray ottaa yhteyttä ja sille tehdään eka tehtävä, jossa tapetaan se ukko siellä 20 kerroksisen talon katolla. Onko pääjuonta vielä paljon jäljellä? Nyt mulla on peliaikaa 18h ja tuntuu ettei tota penteleen peliä jaksa enää pelata. Jos tuo on vielä tyyliin 10h, en varmasti pelaa sitä loppuun asti.

Kiitos jo etukäteen...

Olen nyt siinä vaiheessa kun italialainen ray ottaa yhteyttä ja sille tehdään eka tehtävä, jossa tapetaan se ukko siellä 20 kerroksisen talon katolla. Onko pääjuonta vielä paljon jäljellä? Nyt mulla on peliaikaa 18h ja tuntuu ettei tota penteleen peliä jaksa enää pelata. Jos tuo on vielä tyyliin 10h, en varmasti pelaa sitä loppuun asti.

Kiitos jo etukäteen...

Tuo on melko alkuosassa peliä vasta muistaakseni.

Taisi lähteä GTA IV myyntiin. Yliarvostetuin paskapeli ikinä. Uskomattoman tylsä skeida.

No siis mitä hemmetin järkeä tossa pelissä on? Viimiset 10h ollu yhtä tuskaa pelata kun on niin tylsää ja sitten peli onkin vasta alkutaipaleilla?! Voi einari!

100% yleensä meinaa sitä että kaikki tehtävissä oleva tehdään. Joten kyllä mä luulisin että nekin pitää kuljetella. Samoin kun kaikkien tehtävänantajien määräämät jopit. Eli kyllä, Packien tehtävät on tehtävä päästäkseen storyn läpi.

En tykkää ollenkaan tehtävistä missä pitää pukeutua jotenkin erikoisesti tai hankkia valepuku, joudun aina köröttelemään Playboyn asunnolle tekemään Claude-variaation uudelleen kun homma on hoidettu -.- Ruvennu toisinaan ilmenemään sellasta että tekstuurit katoo tietyssä osassa moottoritietä kovalla vauhdilla tullessa ja poliisit ilmestyy välillä näkymättöminä. Nakertaa sellanen että yhtäkkiä rupee tulemaan luotia jostain tyhjästä kulmasta. Jäätyny on ainoastaan kerran, pelannu kummiski päivittäin julkasupäivästä lähtien. Ei paha.

Itellä puuttuu vielä aika reilusti tosta 100%...

Tarinan menin läpi, ja joitain Vigilante/assassin tehtäviä...

Vielä puuttuu ainakin Little Jacobin kuriiri hommat, muutama assassins tehtävä, stuntit, parit random kaverit ja ne prkl:een pulut...

Sain muuten Packieltä aika hyvän "kaveri lahjan".. Pystyn tilaamaan autopommeja siltä nyt. Sillä ku räjäyttää pankin kuljetusauton ja vie rahat niin ei tule edes kytät perään.. :D

pelin tarina näköjään loppui siihen sitten.. Eilen tuli pelattua läpi ja tilastossa lukee vain 67.5% tehtäviä tehty :p

PS. jokin nyt mättää, kun en ole vielä törmänyt kohtaa jossa joudun valitsemaan tapanko michelle vai en. :/ Liittyy varmaan siitä että en ole tappannut ketään, jossa sain valita? No aloitetaan nyt uudelleen eiköhän sitten se kohta tule vastaan jossain vaiheessa.

pelin tarina näköjään loppui siihen sitten.. Eilen tuli pelattua läpi ja tilastossa lukee vain 67.5% tehtäviä tehty :p

PS. jokin nyt mättää, kun en ole vielä törmänyt kohtaa jossa joudun valitsemaan tapanko michelle vai en. :/ Liittyy varmaan siitä että en ole tappannut ketään, jossa sain valita? No aloitetaan nyt uudelleen eiköhän sitten se kohta tule vastaan jossain vaiheessa.

PHP:
Eihän Michelleä voi tappaa? Vai voiko?

PHP:
Eihän Michelleä voi tappaa? Vai voiko?
jostain täältä olen lukennut sen. Täytyypä etsiä sitä gta iv aiheista.

PS. ei vielä löytynyt, mutta kertokaa sitten onko sitä kohtaa tässä pelissä vai ei :)

Kiitos jo etukäteen...

Joo, ei tätä jaksa montaa tuntia jaksa kyllä putkeen pelata. Pienissä erissä pitää yrittää.

Ajattelin, että olen vain tullut vanhaksi, mutta ilmeisesti kyseinen peli aiheuttaa muille samanlaisia tunteita.

Miten tolta Dwayniltä saa niitä apujoukkoja? Oon soittanu sille mut ei onnaa.:confused: Niin ja muuten mitä pitää tehä ku on varastanu Stevielle sen auton niin minne se pitää viedä ku kartalla ei ole mitään???

Joo, ei tätä jaksa montaa tuntia jaksa kyllä putkeen pelata. Pienissä erissä pitää yrittää.

Ajattelin, että olen vain tullut vanhaksi, mutta ilmeisesti kyseinen peli aiheuttaa muille samanlaisia tunteita.

Itse pelaan muutaman tehtävän per päivä. Tänään suoritin 3 tehtävää, joista viimeisin oli sairaalatehtävä jossa haetaan pöllityt huumeet. Ei kyllä kykene montaa tuntia putkeen pelaamaan.

mikä puku ja mitkä kengät tonne lakimiesten tapaamiseen pitää laittaa päälle että pääsee sisään?? juossu perseuksessa vaihtelemassa kombinaatioita varmaa sata kertaa mutta ei pääse sisään. apua?

mikä puku ja mitkä kengät tonne lakimiesten tapaamiseen pitää laittaa päälle että pääsee sisään?? juossu perseuksessa vaihtelemassa kombinaatioita varmaa sata kertaa mutta ei pääse sisään. apua?

joo aurinkolasit ei näköjään ollu hyvä olla päässä :mad:

Laita musta puku punaisella kravatilla ja mustat kengät. Niillä minä ainakin pääsin tap(p)aamaan sen lakimiehen.

Taisi lähteä GTA IV myyntiin. Yliarvostetuin paskapeli ikinä. Uskomattoman tylsä skeida.

Ja tähän kun lisää sen, että pelissä ei saa tehdä rahalla mitään isoa ostosta, esim taloja ja kun kokoajan on sitä samaa tapa se, sen jälkeen se tai se...
Jos mä saisin antaa arvosanan ni se on joko 6 tai 7, Vice City oli sata kertaa parempi mun mielestä :cool: Ois saanu jättää tekemättä tän IV:n. Peli myy ainoastaan sillä että sen nimi on GTA Muutenkin toi kaupunkityyli on aivan paska systeemi, pelkkää samaa, taloa talon perään... missä on maaseutu ja traktorit sun muut hieman erilainen? olisi meinaa kiva kyttiä karkuun mennä maaseudulle ja kurvata ajamaan pellolle jollain crossipyörällä :rolleyes:
Mutta juu, munkin mielenkiinto on menny peliin, taas oon palannu COD:n pariin :p

Ylös Bottom