Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mites Little Jacobilta saa tehtyä tehtäviä sen jälkeen, kun herran pakolliset tehtävät loppu. Aina, kun Jacobille koittaa soittaa niin varattua tuuttaa![]()
Olen nyt siinä vaiheessa kun italialainen ray ottaa yhteyttä ja sille tehdään eka tehtävä, jossa tapetaan se ukko siellä 20 kerroksisen talon katolla. Onko pääjuonta vielä paljon jäljellä? Nyt mulla on peliaikaa 18h ja tuntuu ettei tota penteleen peliä jaksa enää pelata. Jos tuo on vielä tyyliin 10h, en varmasti pelaa sitä loppuun asti.
Kiitos jo etukäteen...
Taisi lähteä GTA IV myyntiin. Yliarvostetuin paskapeli ikinä. Uskomattoman tylsä skeida.
pelin tarina näköjään loppui siihen sitten.. Eilen tuli pelattua läpi ja tilastossa lukee vain 67.5% tehtäviä tehty
PS. jokin nyt mättää, kun en ole vielä törmänyt kohtaa jossa joudun valitsemaan tapanko michelle vai en. :/ Liittyy varmaan siitä että en ole tappannut ketään, jossa sain valita? No aloitetaan nyt uudelleen eiköhän sitten se kohta tule vastaan jossain vaiheessa.
Eihän Michelleä voi tappaa? Vai voiko?
jostain täältä olen lukennut sen. Täytyypä etsiä sitä gta iv aiheista.PHP:Eihän Michelleä voi tappaa? Vai voiko?
Olen nyt siinä vaiheessa kun italialainen ray ottaa yhteyttä ja sille tehdään eka tehtävä, jossa tapetaan se ukko siellä 20 kerroksisen talon katolla. Onko pääjuonta vielä paljon jäljellä? Nyt mulla on peliaikaa 18h ja tuntuu ettei tota penteleen peliä jaksa enää pelata. Jos tuo on vielä tyyliin 10h, en varmasti pelaa sitä loppuun asti.
Kiitos jo etukäteen...
Joo, ei tätä jaksa montaa tuntia jaksa kyllä putkeen pelata. Pienissä erissä pitää yrittää.
Ajattelin, että olen vain tullut vanhaksi, mutta ilmeisesti kyseinen peli aiheuttaa muille samanlaisia tunteita.
mikä puku ja mitkä kengät tonne lakimiesten tapaamiseen pitää laittaa päälle että pääsee sisään?? juossu perseuksessa vaihtelemassa kombinaatioita varmaa sata kertaa mutta ei pääse sisään. apua?
mikä puku ja mitkä kengät tonne lakimiesten tapaamiseen pitää laittaa päälle että pääsee sisään?? juossu perseuksessa vaihtelemassa kombinaatioita varmaa sata kertaa mutta ei pääse sisään. apua?
Taisi lähteä GTA IV myyntiin. Yliarvostetuin paskapeli ikinä. Uskomattoman tylsä skeida.