Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Kiitos vinkistä.
En kyllä vahingossa tehnyt noin, kun (äijäni) joustessa lipes portaikkoon ja osaksi rappusia ylös.
Sitten paniikissa jouksin ohi niistä piiloon.Vähän ajan päästä näkyi vihreä pallo.
En meinanut koko halvatun rakennuksesta löytää kunnes tajusin,
että se tai oikeastaan ne (kolme miestä) olivat lukollisen oven takana piilossa ja ovi piti ampua auki.
Lopuksi äijät hengiltä.
No läpi kuitenkin meni.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Miten noita autoja Stevelle muka löytää? Viestissä vaan kuva autosta ja jonku kadun nimi...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Miten noita autoja Stevelle muka löytää? Viestissä vaan kuva autosta ja jonku kadun nimi...

Mä olen kyllä hieman pihalla tän homman kanssa, eka banshee löytyy kyllä, ja ilmoitus tulee, että Stevie sen haluaa, mutta entäs sen jälkeen.... Mihin auto pitäis kiikuttaa, en ymmärrä, APUA :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Siis voiko
Vladin
jättää todellakin eloon? Itsellä ei tullut mitään "Walk away to spare his life." yms. kuten joidenkin tyyppien kanssa. Entäs
Mr. Faustin
? Pakko tappaa?

Pelailen storya toista kertaa läpi ja yritän tehdä eri valintoja kuin ensimmäisellä kerralla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Siis voiko
Vladin
jättää todellakin eloon? Itsellä ei tullut mitään "Walk away to spare his life." yms. kuten joidenkin tyyppien kanssa. Entäs
Mr. Faustin
? Pakko tappaa?

Pelailen storya toista kertaa läpi ja yritän tehdä eri valintoja kuin ensimmäisellä kerralla.

Eiköhän noi ole ihan pakollisia tehtäviä tarinan kannalta, juuri sellaisina kuin nyt ovat.
Eihän tarina liikkuisi mihinkään ekaa saarta pidemmälle ellei nuo kyseiset tapahtumat toteutuisi niin kuin niiden kuuluu tapahtua, eli kuolettavasti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mä olen kyllä hieman pihalla tän homman kanssa, eka banshee löytyy kyllä, ja ilmoitus tulee, että Stevie sen haluaa, mutta entäs sen jälkeen.... Mihin auto pitäis kiikuttaa, en ymmärrä, APUA :D
Autot viedään Bohanin ala-osassa olevaan Garageen joka on merkitty kartassa. Mutta miten noita autoja löytää?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Autot viedään Bohanin ala-osassa olevaan Garageen joka on merkitty kartassa. Mutta miten noita autoja löytää?

Siis minne?? Samaan mestaan kuin Brucie:nko haluamat kärryt? Ainakin mulla on Stevien ottama kuva ja osoite(suurinpiirten) mistä kärry löytyy. Ja kun on auto alla, tulee ilmoitus siitä, että auto on toivotunlainen, mutta ei mitään suuntaa mihin se pitäisi viedä. En ymmärrä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Autot viedään Bohanin ala-osassa olevaan Garageen joka on merkitty kartassa. Mutta miten noita autoja löytää?

Siksi ne onkin niin mukavia ja vaihtelevia kun pitää itse vähän tutkiskella kuvan taustaa jne ;)
Eli näissä tehtävissä ei ole sitä maagista pallukkaa joka kertoo mistä sen täsmälleen löytää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

miten helvetis ton the snow storm tehtävän voi päästä läpi?
Tapettuani kaikki ja poimittuani huumekassin mukaan, juoksin suorinta tietä ylös ja jokirannassa olevalle pikaveneelle. Sen jälkeen ei tarvinnutkaan muuta kuin posottaa jokea pitkin poliisin "vaikutuspiirin" ulottumattomiin. Meni tuo tehtävä yhdellä yrittämällä läpi, eikä missään vaiheessa edes tehnyt tiukkaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tapettuani kaikki ja poimittuani huumekassin mukaan, juoksin suorinta tietä ylös ja jokirannassa olevalle pikaveneelle. Sen jälkeen ei tarvinnutkaan muuta kuin posottaa jokea pitkin poliisin "vaikutuspiirin" ulottumattomiin. Meni tuo tehtävä yhdellä yrittämällä läpi, eikä missään vaiheessa edes tehnyt tiukkaa.

Haha, itse en suorittanut tehtävää näin, en edes tiennyt että tälläinenkin vaihtoehto on.
Itse nakkasin, huoneesta jossa kassi on, luotiliivit niskaan. Ase kouraan ja samaa tietä ulos kuin tulin sisään. Tehtävä on oikeasti helppo kunhan käytät suojaa hyvin, haulikolla tyhjennät sisätilat ja saavuttuasi avarampaan tilaan otat AK käyttöön. Etene vain varovasti ja hitaasti, päästyäsi pihalla suuntaa vasemmalle ja autoon joka on heti siinä kulman takana. Tässä jäin itse vielä puhdistamaan edessä olevia kyttiä, mutta voit vain hypätä autoon ja aloittaa pakomatkan. Suunta keskisaarelle ja karkota poliisit. Helppoa. Yksinkertaista. Hauskaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tehtävästä The Snow Storm:

Haha, itse en suorittanut tehtävää näin, en edes tiennyt että tälläinenkin vaihtoehto on.

Hieman samaan tapaan, mutta eri painotuksella.

Hiivin rakennuksen taakse, aidan raosta tontille ja tikapuita pitkin toiseen kerrokseen. Sieltä ammuin jengiläisistä vain välttämättömimmät ja jätin loput pian paikalle saapuville poliiseille. Kassi kainaloon ja sopivassa kohtaa haulikon kanssa etuovesta rynnäköimällä siihen kulman takana odottavaan pickuppiin ja talla pohjassa karkuun.

Tarpeeksi jos jaksaisi odottaa rakennuksen sisällä piilossa, saa poliisit lopulta yliotteen jengiläisistä. Sisällä käyvät tarkistamassa tilanteen ja vaikutti ihan siltä, että osa virkavallasta olisi häipynyt paikalta. Siinä sopiva hetki ottaa ns. Ritolat :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tehtävästä The Snow Storm:



Hieman samaan tapaan, mutta eri painotuksella.

Hiivin rakennuksen taakse, aidan raosta tontille ja tikapuita pitkin toiseen kerrokseen. Sieltä ammuin jengiläisistä vain välttämättömimmät ja jätin loput pian paikalle saapuville poliiseille. Kassi kainaloon ja sopivassa kohtaa haulikon kanssa etuovesta rynnäköimällä siihen kulman takana odottavaan pickuppiin ja talla pohjassa karkuun.

Tarpeeksi jos jaksaisi odottaa rakennuksen sisällä piilossa, saa poliisit lopulta yliotteen jengiläisistä. Sisällä käyvät tarkistamassa tilanteen ja vaikutti ihan siltä, että osa virkavallasta olisi häipynyt paikalta. Siinä sopiva hetki ottaa ns. Ritolat :D

Hahaaa, ai sen pystyy tehdä näinkin :D toi tehtävärakenne on siitä oikeasti jännä että päältä päin se pitää koko ajan kädestä, ohjastaa minne mennä ja mitä tehdä, mutta moniin tehtäviin on monta lähestymis tapaa. Oma mieleikuvits rajana.
Esimerkiksi tuo Lawyer tehtävä, ensimmäisellä kerralla vedin sen rambona läpi, rappusia alas, etu-ovesta aseet paukkuen ulos. Toisella kerralla hyväilin asianajajan päätä pesäpallomailalla, jonka jälkeen ammuin huoneen ikkunan rikki jota kautta hyppäsin vartijoiden nenän edestä suoraan kadulle. Jota seurasi ehkä yksi pisimmistä ja jännittävimmistä takaa-ajoista mitä omalle kohdalle on käynnyt. Ensin välttelin poliiseja usean minuutin ajan pikku kujilla piileskellen. Jalan pakeneminen on etenkin partioautoja vastaan todella tehokas tapa paeta ja piileskellä. Katupartio onkin sitten eri asia. Yhtäkkiä hieman ylipainonen konstaapeli huomasi minut. Tiesin ettei hänellä ollut mahdollisuuksia saada minua juosten kiinni. Juoksin lähimpään metrotunneliin. Asemalla minua odotti rynnäkkökiväärillä varustettu poliisi, ei ollut aikaa jäädä hoitelemaan kyseistä jannua koska tiesin donitsi herran kutsuneen backuppia. Hyppäsin raiteille, kiväärillä varustetun poliisin seuratessa. Jonkin aikaa jatkunut takaa-ajo päättyi poliisin osalta B junan tuulilasiin. Itse juoksin harmaiden tähtien vilkkuessa kohti seuravaa asemaa. Tämä vain kiteytettynä, takaa-ajo kesti oikeasti päälle 15 minuuttia. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

pystyykö tossa laittamaan autotalliin auton talteen? :confused:
ainakin ekassa gta:ssa oli autotalli tallennuspaikan vieressä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Safehousen edessä on parkkipaikka mihin voi jättää autoja. Muista tallentaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Muilla vastaavaa ongelmaa? Juoni pelattu läpi (86.67%), puuttuu enää muutaman satunnaishahmon tapaaminen kadulla, 20 stunt jumpia ja 150 niitä muita kerättäviä ja mahdollisesti jotain kaveriaktiviteetteja ja sitten se ongelma, eli
Stevien autot. Stevie vain ei ole lähettänyt ensimmäistäkään viestiä, että tuon auton haluaisi. Puhelimessa näkyy Brucien viesti että jees kiitti kaikki autot haettu sille, ei tarvi enää. Tämän jälkeen ei mitään Stevien viestiä näy. Kartallekin on ilmestynyt se talli mihin ne pitäisi viedä. Muistan saaneeni Brucielta puhelun jossa se ilmoitti Stevielle kertoneensa että voin tehdä palveluksia sillekin. Netistä kaivellen ilmeisesti joillakin on ollut vastaavaa ongelmaa, mutta määrä on ilmeisesti vähäinen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Muilla vastaavaa ongelmaa? Juoni pelattu läpi (86.67%), puuttuu enää muutaman satunnaishahmon tapaaminen kadulla, 20 stunt jumpia ja 150 niitä muita kerättäviä ja mahdollisesti jotain kaveriaktiviteetteja ja sitten se ongelma, eli
Stevien autot. Stevie vain ei ole lähettänyt ensimmäistäkään viestiä, että tuon auton haluaisi. Puhelimessa näkyy Brucien viesti että jees kiitti kaikki autot haettu sille, ei tarvi enää. Tämän jälkeen ei mitään Stevien viestiä näy. Kartallekin on ilmestynyt se talli mihin ne pitäisi viedä. Muistan saaneeni Brucielta puhelun jossa se ilmoitti Stevielle kertoneensa että voin tehdä palveluksia sillekin. Netistä kaivellen ilmeisesti joillakin on ollut vastaavaa ongelmaa, mutta määrä on ilmeisesti vähäinen.

Joo mullekkaan ei ole tullut Stevieltä mitää viestejä... Tai sitten on mennyt kyllä ihan ohi:confused: Peliä vedetty vain n. 65% eikä kaikkia autoja ole viety edes Brucielle, mutta eikö toi Stevie kuminkin pitäisi olla jo "ystävä"?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Nyt ei peli etene.. Ei ole mitään muuta tarjolla kuin Michellen deittaus ja Romanin taksihommat. Käy tylsäksi kuin oikea elämä. Puhelimesta löytyy myös Vlad ja Little Jacob, mutta eivät vastaa. Ei tule puheluita saati tekstareita. Game progress 8%. Millä peliä saa tyrkkäistyä eteenpäin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Nyt ei peli etene.. Ei ole mitään muuta tarjolla kuin Michellen deittaus ja Romanin taksihommat. Käy tylsäksi kuin oikea elämä. Puhelimesta löytyy myös Vlad ja Little Jacob, mutta eivät vastaa. Ei tule puheluita saati tekstareita. Game progress 8%. Millä peliä saa tyrkkäistyä eteenpäin?

Käy misua deittaamassa ja tallentamassa siellä suojapaikassa. Eiköhän ala taas puhelimet tämän jälkeen piristä. Oletko tarkistanut, ettei kartalle ole ilmestynyt lisää mystisiä kirjaimia? Ne on hyvä haravoida läpi hiljaisina hetkinä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Käy misua deittaamassa ja tallentamassa siellä suojapaikassa. Eiköhän ala taas puhelimet tämän jälkeen piristä. Oletko tarkistanut, ettei kartalle ole ilmestynyt lisää mystisiä kirjaimia? Ne on hyvä haravoida läpi hiljaisina hetkinä.

Ehkä jotain ruokapaikkoja lukuun ottamatta kaikki on tsekattu mitä kartalla on tähän mennessä. Pitää kai sitten jatkaa deittailua. Suojapaikassa kyllä olen nukkunut (tallentanut) aina välillä.
 
Ylös Bottom