Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Sitten kysymyksiä tätä uutta muistia varten:
Ensinnäkin:
- Vaikuttaako nuo tyttöystävien Fondnessit tai kavereiden Respect ja Like prosenttimäärät pelin 100% läpäisyyn?
- Kannattaako Darko Brevic tappaa vai jättää eloon?
- Kannattaako Dimitrin kanssa tehdä tämä diili.. Itse en tätä tehnyt vaan tapoin hänet ja sain silloin Katen arvostuksen mutta siitä ei ollut pitkään iloa, sillä kohtahan tämä jo kuoli. Mutta mitä tapahtuu jos diilin tekee? Kuulemma saa paljon rahaa joka on Romanille mieleen, mutta tapetaanko roman sitten? Eli tämä valinta taitaa mennä näin: Rahat vai Roman, Roman vai rahat, rahat vai Roman.. Hjälpa mig!

Brucien, Jacobin ja Dwaynen like-prosentit vaikuttaa 100% läpäisyyn. Jos jätät Darkon eloon, niin Niko on paremmalla tuulella. Jos tapat sen, niin sitten Niko ei tunne mitään. Jos valitset Romanin, niin Kate kuolee (Lovemeet.netissä voi kuitenkin deittailla muita). Jos olet rahan perään, niin sitten valitse diili, mutta sitten Roman kuolee eli kannattaa valita Roman
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Joo.. Repesin aika pahasti tolle Moollen "ups":ille :D

Niin siis:
Pankinryöstö tehtävä, elikkäs Three Leaf Clover.. Suosittelen kyykkimään koko tehtävän ajan jossain nurkkien takana. Ja tietenkin ennen tehtävää kannattaa käydä ostamassa asekaupasta varastot täyteen ja etenkin ne luotiliivit on välttämättömät

En mä enempää osaa neuvoo...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Olen jumissa packin tehtävässä (se irlantilainen) se tehtävä on se pankki ryöstö en pääse sitä oiken läpi kun kuolen metrotunnelissa tai siellä portaissa
Kaverit ottaa aika hyvin osumaa (verrattuna esim. Packien aikaisempaan tehtävään) joten kannattaa pysytellä aina suojassa ja napsia vain varmimmat. Kranaateilla saa usein suurimmat esteet tieltä. Sitten kun edetään niin parin kerran jälkeen oppii paikat missä voi vain juosta eteenpäin eikä tarvitse käyttää aikaa poliisien lahtaamiseen. Portaissa rambottaa ne pari ekaa jotka tulevat vastaan, loput omassa rauhassa suojautuneena. Metrotunnelissa kannattaa napsia ne lähimmät ja sitten vaan juoksee muiden mukana karkuun ja unohtaa loput.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3] - Autosave bugitus

Muilla vastaavaa ongelmaa? Juoni pelattu läpi (86.67%), puuttuu enää muutaman satunnaishahmon tapaaminen kadulla, 20 stunt jumpia ja 150 niitä muita kerättäviä ja mahdollisesti jotain kaveriaktiviteetteja ja sitten se ongelma, eli
Stevien autot. Stevie vain ei ole lähettänyt ensimmäistäkään viestiä, että tuon auton haluaisi. Puhelimessa näkyy Brucien viesti että jees kiitti kaikki autot haettu sille, ei tarvi enää. Tämän jälkeen ei mitään Stevien viestiä näy. Kartallekin on ilmestynyt se talli mihin ne pitäisi viedä. Muistan saaneeni Brucielta puhelun jossa se ilmoitti Stevielle kertoneensa että voin tehdä palveluksia sillekin. Netistä kaivellen ilmeisesti joillakin on ollut vastaavaa ongelmaa, mutta määrä on ilmeisesti vähäinen.

Muualla netissä epäiltiin bugiksi autosaveen liittyen ja nyt toisella pelikerralla ajattelin tuota teoriaa testata.

Heti kun olin saanut tehtyä molemmat esivaatimustehtävät (No1 ja Smackdown) niin Brucie soitti soittavansa Stevielle. En ole tehnyt mitään muuta tässä pelissä vasta kuin juonitehtäviä (en yhtään autoa hakenut Brucielle tms). Heti pian tämän jälkeen sain Stevieltä viestin että tälläinen auto olisi haettavissa. Hain auton ja vein talliin. Puhelimessa edelleen ko. viesti normaalitallennuksen jälkeen. Sitten tuleekin viesti seuraavasta autosta, puhelimessa 2 Stevien kuvaviestiä, ensimmäinen ja tämä uusi. Tässä välissä sitten testaan teoriaa ja teen yhden tehtävän autosave aktiivisena, autosaven jälkeen puhelimessa vain jälkimmäinen viesti ja auto paikallaan. Teen sitten toisen tehtävän edelleen autosave aktiivisena, tämän jälkeen sitten puhelimessa ei enää olekaan tuota jälkimmäistä kuvaviestiä eikä myöskään autoa siellä paikalla missä se olisi ollut. Ilmeisesti ensimmäiselläkin pelikerralla tuo ensimmäinen Stevien viesti on jossain vaiheessa tullut mutta olen sen unohtanut enkä hakenut autoa heti vaan jatkanut pelaamista ja autosave sitten pyyhkinyt muistutuksenkin pois.

Vika siis on autosavessa joka hävittää kuvaviestejä. Jää sitten tuo eka pelikerta tuohon 93% kun en jaksa siitä enää loppuja puluja ja hyppyjä hakea kun jäisi autot kuitenkin hakematta. Jaksaisikohan tuosta raportoida Rockstarille jos vaikka patchia pukkaisi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Itse sain vasta loppu puolella nuo brucien autot haettua, ja sitten autosavetti kun viimesen toin sille. Sitten vähän ajan päästä brucie soitti ja lähetti viestin (jompi kumpi lähetti, Brucie tai Stevie, en nyt muista kumpi) jonka jälkeen tuli Stevieltä tuo kuvaviesti. Sen jälkeen tein tehtävää, ja sitten se savetti sen. Eli näköjään ei kannata savettaaa kun on vienyt viimesen brucien auton ja ennenkuin on saanut stevieltä viestin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Itse sain vasta loppu puolella nuo brucien autot haettua, ja sitten autosavetti kun viimesen toin sille. Sitten vähän ajan päästä brucie soitti ja lähetti viestin (jompi kumpi lähetti, Brucie tai Stevie, en nyt muista kumpi) jonka jälkeen tuli Stevieltä tuo kuvaviesti. Sen jälkeen tein tehtävää, ja sitten se savetti sen. Eli näköjään ei kannata savettaaa kun on vienyt viimesen brucien auton ja ennenkuin on saanut stevieltä viestin?

Mä en tuossa ole Brucien autoja hakenut vielä yhtäkään. Niillä ei tuon suhteen pitäisi olla merkitystä. Mutta noiden kuvaviestien kanssa kannattaa olla tarkkana, tai ainakin testata tilanne että toimiiko se samalla tavalla kuin mulla. Eli tekee normaalin tallennuksen kun kuvaviesti tulee ja katsoo miten käyttäytyy autosaven suhteen. Pistin tuosta raportinkin ja näyttäisi olevan 'Escalated' tilassa, eli kaipa se jonnekin eteenpäin on mennyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

näkeekö mistää achievementit mitä on tehnyt??ja tallentuuko ne jos on käyttänyt pelissä aiemmin koodeja??ja jos tallentuu niin miten tuo helikopteri juttu pitää tehdä pitääkö siellä sillan alla pörrätä vai lentää ali vain??
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

näkeekö mistää achievementit mitä on tehnyt??ja tallentuuko ne jos on käyttänyt pelissä aiemmin koodeja??ja jos tallentuu niin miten tuo helikopteri juttu pitää tehdä pitääkö siellä sillan alla pörrätä vai lentää ali vain??

Xbox-foorumeilta saisit ehkä vastauksesi nopeammin ja tarkempana.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Peli viimein läpi, jokseenkin väkinäisen ja loputtomalta tuntuvan pelaamisen tuloksena. Juoni oli ok, mutta tehtäviin olisin kaivannut reippaasti lisää vaihtelua. Kaveriaktiviteetit, internetit, tv:t sun muut unohtuivat heti kättelyssä, ehkä niistä irtoaa vielä jotain nyt kun pääjuoni on pelattu. Viimeisen tehtävän kanssa tuli tapeltua runsas 5 kertaa ennen kuin meni läpi, seuraavassa vinkkiä rasittavaan ja typerään kohtaan, johon aina jumituin...
eli tehtävä on Out of commission (päätin siis kostaa) ja siinä helikopterilla lentely. Ruudulle tulee ohjeita että lennä matalalla ja ammu venettä. Paskanmarjat, näin yritin ja aina lopputuloksena joko ohjus kopteriin tai muuten vaan ajauduin veteen. Jos siis olet yhtä surkea kopteripilotti, niin kannattaa lentää ohjeiden vastaisesti mahdollisimman korkealla. Yksikään ohjus ei mennyt läheltäkään, paitsi se viimeinen pakollinen, jonka jälkeen lähteekin välivideot taas pyörimään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Peli viimein läpi, jokseenkin väkinäisen ja loputtomalta tuntuvan pelaamisen tuloksena. Juoni oli ok, mutta tehtäviin olisin kaivannut reippaasti lisää vaihtelua. Kaveriaktiviteetit, internetit, tv:t sun muut unohtuivat heti kättelyssä, ehkä niistä irtoaa vielä jotain nyt kun pääjuoni on pelattu. Viimeisen tehtävän kanssa tuli tapeltua runsas 5 kertaa ennen kuin meni läpi, seuraavassa vinkkiä rasittavaan ja typerään kohtaan, johon aina jumituin...
eli tehtävä on Out of commission (päätin siis kostaa) ja siinä helikopterilla lentely. Ruudulle tulee ohjeita että lennä matalalla ja ammu venettä. Paskanmarjat, näin yritin ja aina lopputuloksena joko ohjus kopteriin tai muuten vaan ajauduin veteen. Jos siis olet yhtä surkea kopteripilotti, niin kannattaa lentää ohjeiden vastaisesti mahdollisimman korkealla. Yksikään ohjus ei mennyt läheltäkään, paitsi se viimeinen pakollinen, jonka jälkeen lähteekin välivideot taas pyörimään.

Itse toimin ihan samalla tavalla.:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Joo siis, en tiedä onko joku jo sanonut, mutta ainakin sillä tavalla saa hyvin rahaa, että kun näkee jonkun panssaroidun auton tms liikkuvan siellä kadulla, niin se on joku rahankuljetusauto :D Senkun lossautat niin pitäs tulla pari donaa rahaa. Yleensä pankkien lähellä on noita autoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Joo siis, en tiedä onko joku jo sanonut, mutta ainakin sillä tavalla saa hyvin rahaa, että kun näkee jonkun panssaroidun auton tms liikkuvan siellä kadulla, niin se on joku rahankuljetusauto :D Senkun lossautat niin pitäs tulla pari donaa rahaa. Yleensä pankkien lähellä on noita autoja.

Toikin kerrottiin vasta nyt oli pikkasen tiukkaa rahan kaa ekana 200 000$ ja yht äkkiä asekauppa reissun jälkeen 30 000$ :D No vois huomenna koittaa tota.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Eli siis
Easy Money from Armored Truck
Steal a armored truck and blow it up. There should be about a thousand dollars or more laying around the vehicle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Toimii tuo auto juttu mut itse sain ainakin 2 kyttää hetiperään...no rahaa minulla kuitenkin on 400 tuhatta joten siitä ei ole puute vain siitä kun nyt olen saanut läpäistyä linnut ja stuntit niin nyt teen näitä pelejä,mihkä minun pitää mennä voittaakseni joku keilauksessa itse kun menen niin pystyn vain pelaamaan yksin....ja toinen on noin 20 poliisi tehtävää pitääkö ne tehä peräkkäin??(Vigilante tehtävät...)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

ja toinen on noin 20 poliisi tehtävää pitääkö ne tehä peräkkäin??(Vigilante tehtävät...)

Ei tarvitse. Tämä on oikein kiva parannus edellisiin verrattuna. Yksi kerrallaan omaan tahtiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Voiko joku kertoa suomeksi, mitä tarvii, että pääsee pelin 100% läpi?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Voiko joku kertoa suomeksi, mitä tarvii, että pääsee pelin 100% läpi?

Yhtä nopesti kuin tuon viestin kirjoittamiseen meni aikaa olisit voinut kirjottaa googleen gta iv 100% ja pallon kohtaan "suomenkielisiltä sivuilta" olisit löytänyt mm. tämän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Joo siis, en tiedä onko joku jo sanonut, mutta ainakin sillä tavalla saa hyvin rahaa, että kun näkee jonkun panssaroidun auton tms liikkuvan siellä kadulla, niin se on joku rahankuljetusauto :D Senkun lossautat niin pitäs tulla pari donaa rahaa. Yleensä pankkien lähellä on noita autoja.
Mulla on ongelmana se, etten ole löytänyt yhtään pankkia.

Missä niitä on? Olen yrittänyt etsiä netistä löytyvistä kartoista, muttei niissäkään mainita mitään pankeista. Samat sanat pelin mukana tulleen kartan kanssa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Prosenttini on nyt 99,5%,enkä tiedä mitä on tekemättä mutta epäilen "vigilante" tehtät ovat tekemättä...saako noissa aina välillä epäonnistua vai pitääkö kaikki 20 onnistua peräkkäin???(mutta eräällä sivulla oli koottu paljon saa mistäkin ja se näyttää tälläiseltä Vigilante [2.5%]??)ja mikään ei näytä 0,5% prossaa???ja olen voittanut sen Qu3b pelin ennätyksen...ja onko PS 3:sella tuota 100% sosial club juttua???ja löytyi vielä tälläinen "Vieraile kaikilla Helitoureilla" eli siis sillä yhdellä siellä alhaalla??
 
Ylös Bottom