Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

nuo tehtävät ei ilmeisesti mene siinä numerojärjestyksessä kuin oppaissa sanotaan?
esimerkki: olen siinä deconstruction tehtävässä mis pitää ensin hoitaa ne kolme hemmoa nostokurkien päältä, sit ne muut,

sitä snow stormia ei ole ollut ennen tuota, vai taitaako tuo suoritusjärjestys olla pelaajan päätettävissä tietyissä kohden peliä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

nuo tehtävät ei ilmeisesti mene siinä numerojärjestyksessä kuin oppaissa sanotaan?
esimerkki: olen siinä deconstruction tehtävässä mis pitää ensin hoitaa ne kolme hemmoa nostokurkien päältä, sit ne muut,

sitä snow stormia ei ole ollut ennen tuota, vai taitaako tuo suoritusjärjestys olla pelaajan päätettävissä tietyissä kohden peliä?

Juuri näin ite saat päättää ei mullakaan mennyt siinä järjestyksessa kun netistä löydetyssä listassa, taitaa jokaisessa gta:ssa olla pelaajan päätettävissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Voinko jostain ladata tähän peliin valmiin saven PS3:lle? Kun pelasin tota joululomalla porukoilla tietokoneella johonki 40-50% asti, niin ei jaksais tahkota samoja tehtäviä enää alusta asti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

onkos jollain jotain vinkkiä antaa tuohon tehtävään missä ryöstetään pankki ja sen jälkee on ne 5 tähden poliisit peräs, lähtee aina henki ku pitää niitä kavereita ootella, privaan mielellään kiitoos
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mä en saa millään sitä auto 5 kertaa ympäri yhdellä crashilla trophya. Olen katellut youtubesta videoita jossa se tehdään lentokentällä, itsekkin olen sitä siellä tahkonut ja olen saanut parhaimillaan jopa 8 kertaa sen auton ympäri, mutta silti trophya ei vaan tule. Luin myös että moni on tehnyt saman torphyn siinä swing glitchissä ja itsekkin olen myös sitä kokeillut, olen saanut sen avulla auton ympäri useita kymmeniä kertoja yhdellä kertaa mutta silti ei torphya tipu...

Eipä tuo nyt suuri oangelma ole, mutta sit kun sitä tahkoo yhden illan turhaan niin hieman se alkaa harmittamaan. Onko kenelläkään muulla ollut samaa ongelmaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mä en saa millään sitä auto 5 kertaa ympäri yhdellä crashilla trophya. Olen katellut youtubesta videoita jossa se tehdään lentokentällä, itsekkin olen sitä siellä tahkonut ja olen saanut parhaimillaan jopa 8 kertaa sen auton ympäri, mutta silti trophya ei vaan tule. Luin myös että moni on tehnyt saman torphyn siinä swing glitchissä ja itsekkin olen myös sitä kokeillut, olen saanut sen avulla auton ympäri useita kymmeniä kertoja yhdellä kertaa mutta silti ei torphya tipu...

Eipä tuo nyt suuri oangelma ole, mutta sit kun sitä tahkoo yhden illan turhaan niin hieman se alkaa harmittamaan. Onko kenelläkään muulla ollut samaa ongelmaa?

No jos se pitää sitte vaan ajaa jonku muun auton kylykeen ja siitä pyörähtää.Oon määki sen saanu siitä glitchistä ympäri vaikka kuinka monesti mutta se ei vaan anna sitä trophya.Otat kato jonku nopeen auton ja ajat semmosesta paikasta misä tie laskeentuu nii ku sulla auto hyppää siitä ja osuu jonku vastaan tulevan auton kattoon nii mulla se ainaki pyrähti siinä oliko 4 kertaa sen takia ku tuli seinä vastaan, mutta sillai sen voi ihan hyvin saaha.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

onkos jollain jotain vinkkiä antaa tuohon tehtävään missä ryöstetään pankki ja sen jälkee on ne 5 tähden poliisit peräs, lähtee aina henki ku pitää niitä kavereita ootella, privaan mielellään kiitoos

Otat sen maasturin sieltä lähistöllä muistelisin näin?! Ja kannattaa myös juosta niitä portaita ylös hitaasti että pysyy kaverit perässä vaikka näin kyllä kytät löytää helpommin.. sitten vaan ajat sen spray shopiin. Ihan helppo. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Otat sen maasturin sieltä lähistöllä muistelisin näin?! Ja kannattaa myös juosta niitä portaita ylös hitaasti että pysyy kaverit perässä vaikka näin kyllä kytät löytää helpommin.. sitten vaan ajat sen spray shopiin. Ihan helppo. ;)

Jos deittailet Kikiä, niin pääset paljon helpommalla kun soitat sieltä metrotunnelista ennen kuin nouset katutasolle, niin Kiki poistaa loput 3 tähteä. Saat ajella rauhassa takaisin ilman poliisien häirintää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Mä en saa millään sitä auto 5 kertaa ympäri yhdellä crashilla trophya. Olen katellut youtubesta videoita jossa se tehdään lentokentällä, itsekkin olen sitä siellä tahkonut ja olen saanut parhaimillaan jopa 8 kertaa sen auton ympäri, mutta silti trophya ei vaan tule. Luin myös että moni on tehnyt saman torphyn siinä swing glitchissä ja itsekkin olen myös sitä kokeillut, olen saanut sen avulla auton ympäri useita kymmeniä kertoja yhdellä kertaa mutta silti ei torphya tipu...

Eipä tuo nyt suuri oangelma ole, mutta sit kun sitä tahkoo yhden illan turhaan niin hieman se alkaa harmittamaan. Onko kenelläkään muulla ollut samaa ongelmaa?

Toista, toista, toista ja toista...kyllä se sieltä tulee. Mulla oli sama ongelma, mutta jossain vaiheessa se sitten ruudulle ilmestyi vaikka auto ei kyllä edes kahta kertaa enempää ympäri mennyt. Eli sitkeesti kun yrittää niin jossain vaiheessa natsaa. Taksilla taisin saada omani.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

itse olin päätehtävissä: 75. Trespass. (joitain sivutehtäviätehtynä ja 59% läpipelattuna)
elikkä 17 tehtävää olisi ollut jäljellä päätehtävistä, mutta tallennuksen poistuttua oman hätiköinnin takia päätin sitkeydellä aloittaa pelin uudelleen.

nyt olisi tarkoitus hoitaa aluksi tuo trophy, jossa täytyy kadottaa 6* poliiseja.
menemällä toiseen saareen ja mikä avuksi kyttien kadottamisen kanssa, mikä tapa toimii parhaiten?:)

mikäs tämä on: "Voita QUB3D": n ennätys, että pelin saa 100% läpipelatun?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

itse olin päätehtävissä: 75. Trespass. (joitain sivutehtäviätehtynä ja 59% läpipelattuna)
elikkä 17 tehtävää olisi ollut jäljellä päätehtävistä, mutta tallennuksen poistuttua oman hätiköinnin takia päätin sitkeydellä aloittaa pelin uudelleen.

nyt olisi tarkoitus hoitaa aluksi tuo trophy, jossa täytyy kadottaa 6* poliiseja.
menemällä toiseen saareen ja mikä avuksi kyttien kadottamisen kanssa, mikä tapa toimii parhaiten?:)

mikäs tämä on: "Voita QUB3D": n ennätys, että pelin saa 100% läpipelatun?
Ei niitä tähtiä tarvitse hävittää, siis siinä trophyssä missä niitä pitää olla 6 kpl, sun täytyy vaan pysyä elossa viiden minuutin ajan kun päällä on 6 tähteä. Helpoiten ton tekee niin että menee sellaiseen pitkään junatunneliin (menee veden alla, mapin yläreunassa) ja pysyy siellä 5 minuuttia, sinne ei poliisit tule lainkaan. Tosta on mielestäni youtubessa video. Sieltä löytää muutenkin hyvin ohjeita tropyjen suhteen, hakee vaan sillä trophyn nimellä.

QUB3D on automaattipeli joka löytyy muutamista kohteista, esim. strippaus mestoista, siiinä täytyy vaan saada high score jotta saa sen trophyn.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

itse olin päätehtävissä: 75. Trespass. (joitain sivutehtäviätehtynä ja 59% läpipelattuna)
elikkä 17 tehtävää olisi ollut jäljellä päätehtävistä, mutta tallennuksen poistuttua oman hätiköinnin takia päätin sitkeydellä aloittaa pelin uudelleen.

nyt olisi tarkoitus hoitaa aluksi tuo trophy, jossa täytyy kadottaa 6* poliiseja.
menemällä toiseen saareen ja mikä avuksi kyttien kadottamisen kanssa, mikä tapa toimii parhaiten?:)

mikäs tämä on: "Voita QUB3D": n ennätys, että pelin saa 100% läpipelatun?

Zodiac mainitsikin tuon ensimmäisen jo. Tuo QUB3D löytyy monestakin paikkaa, ainakin strippiklubilta bohanista. Kyseessä on siis Tetriksen kaltainen kolikkopeli, jos oikein muistelen niin tuon ennätyksen rikkominen vie noin kymmenisen minuuttia eikä ole mitenkään hankala suorittaa.

Tässä samassa voisin kysyä että löytyykö täältä keneltäkään Fly the co-op trophya? Muutaman kaverin olen saanut jo näitä värvättyä suorittamaan, mutta jos jollain kokemusta noista pelimuodoista (Hangman's NOOSE, Bomb da base ja Deal Breaker), en valittaisi jos rientäisitte apuun, sen verran hankalia noista osa on. Ja nyt on siis tarkoitus suorittaa ne tietyn aikarajan alle, eli läpäisy ei riitä. SamuelM6n PSN ottaa mielellään viestiä vastaan jos moisia ehdokkaita löytyy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tilasin GTA:n Play.comista, kun sen sai 23eurolla, ja metsästän noita trophyja nyt, joten päätin kysyä täältä apua muutamiin trophyihin.
-One hundred and eighty
En tajua tuosta Dartsista mitään, joten voisiko joku selittää hiukan miten tuo peli toimii?
-Pool Shark
"You beat a friend at pool" Päihitä ystäväsi altaassa. Okei, joku voisi hieman selventää?
-Finish Him
"You Completed 10 melee counters in 4 minutes" Okei, ymmärrän, mutta miten teen countereita?
-Assassins Greed
"You completed all 9 assasin missions" Mitä nämä assasin missionit ovat, ja milloin ne tulevat eteeni?
-Endangered Species
"You collected every hidden package in the game" Missä noita mahtaisi löytyä mm.?
-Under The Radar
"You flew under all the main bridges in the game"
Tuosta en ymmärrä mitään, selitystä?

Kiitoksia jo etukäteen! Arvostan todella jos joku kehtaa edes jostakin noista laittaa vinkkiä/guidea, kuinka saada trophy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

"You beat a friend at pool" Päihitä ystäväsi altaassa. Okei, joku voisi hieman selventää?
Pool tunnetaan suomeksi myös nimellä biljardi. :)

"You collected every hidden package in the game" Missä noita mahtaisi löytyä mm.?
Tapa kaikki pelin 200 pulua.

"You flew under all the main bridges in the game"
Lennä hulikukkerilla pelin kaikkien siltojen alta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Pool tunnetaan suomeksi myös nimellä biljardi. :)

Juu kiitos, en oikein ajatellut että se voisi tarkoittaa sellaistakin. On tullut nukuttua englannintunneilla, ja ajateltu GTA:ta. Ilman sinua en varmaan koskaan olisi saanut tuota trophya.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Tilasin GTA:n Play.comista, kun sen sai 23eurolla, ja metsästän noita trophyja nyt, joten päätin kysyä täältä apua muutamiin trophyihin. Kiitoksia jo etukäteen! Arvostan todella jos joku kehtaa edes jostakin noista laittaa vinkkiä/guidea, kuinka saada trophy.
-One hundred and eighty
En tajua tuosta Dartsista mitään, joten voisiko joku selittää hiukan miten tuo peli toimii?
Heität vain kolme tikkaa sisemmän kehän 20 pisteen arvoiseen pieneen "palkkiin"
-Pool Shark
"You beat a friend at pool" Päihitä ystäväsi altaassa. Okei, joku voisi hieman selventää?
Pelaat kaverisi kanssa biljardia ja voitat hänet siinä
-Finish Him
"You Completed 10 melee counters in 4 minutes" Okei, ymmärrän, mutta miten teen countereita?
Aina, kun vastustaja lyö sinua, niin painat muistaakseni X-nappia ja Nico tekee väistöliikkeen. Tämän jälkeen napautat tiukan oikean koukun O-namiskalla vastustajan leukaperiin. Tai neliö nappulalla monottaa munaskuille?
-Assassins Greed
"You completed all 9 assasin missions" Mitä nämä assasin missionit ovat, ja milloin ne tulevat eteeni?
Sitten, kun olet päässyt Alderney saarelle ja tehnyt jokusen tehtävän. En muista tarkkaan, mutta hetki sinne saavuttuasi yhteen puhelinkioskiin tulee nämä tehtävät.
-Endangered Species
"You collected every hidden package in the game" Missä noita mahtaisi löytyä mm.?
http://www.gta4.tv/guide/102/flying-rats-(pigeons)/
Tuolla kaikki piilotetut pulut
-Under The Radar
"You flew under all the main bridges in the game"
Tuosta en ymmärrä mitään, selitystä?
Helikopterilla lennät kaikkien isojen siltojen alitse



http://www.gta4.tv/guides.php

Tuoltapa löytyy melkein kaikki tarvittava informaatio.

PS: Itellä peliä nyt 50h takana ja trophyjä on vielä, niin maan perkuleesti mettästettävänä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Elikkä tarvitsenko Liberty City minute -trophyyn ne sivu tehtävät, joissa esim. pitää viedä henkilö paikasta A paikkaan B tai auttaa häntä?

Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Elikkä tarvitsenko Liberty City minute -trophyyn ne sivu tehtävät, joissa esim. pitää viedä henkilö paikasta A paikkaan B tai auttaa häntä?

Kiitos jo etukäteen!

Ei tarvitse pelata kuin tarina läpi siinä ajassa. Sivutehtäviä ei kannata jäädä pitkäksi aikaa tekemään, kun tuo aika tulee verrattaen nopeasti vastaan. Itse matkustelin todella paljon taksilla aikaa säästääkseni ja viimeisen saaren, kun sain auki oli kellosta jo n. 20h mennyt.
Pelin läpäisin kellon näyttäessä n. 28 tuntia. Eli melkein voi laskea, että kymmenen tuntia joka saarella.
Tällä hetkellä mittarissa oli joku 48 tuntia ja sivutehtävistä on vielä aika paljon tekemättä.
Näyttäs uppoavan noihin sivutehtäviinkin sen 30h peli aikaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV -peliapu [PS3]

Itellä 20h mennyt aikaa ja odottelen, ja nyt ei näy enää mitään tehtävä paikkaa. pitää siis odotella niitä viimeisiä tehtäviä. kaikki mahdolliset matkat olen mennyt taksilla ja skipannut matkan.
 
Ylös Bottom