Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

et vastaa sen puheluihin/lähde deitille ja käyt painamassa vieraita naisia ;)

e: onks kukaan kokeillu popauttaa sitä hengiltä?

Ei kannatta lukea, ellei ole pakko :)
Kuuluu tarinaan, tuskin pääsee irti siitä
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tarina spoiler
Tuli jotenkin tympeä fiilis kun Vlad tapettiin niin alussa, vaikutti aika härskiltä ukolta :D

Joku täällä laitto, että sitä ei olis ollu pakko tappaa vaan olis voinu antaa lähteä maanpakoon tai jotain? Onko kukaan kokeillut edetä näin?

Montas hiddenpackackea eli niitä puluja porukka on tiputellu? Ite tiputtanu kolme, tosin yhtään en ole etsinyt vaan silmiin osunut tehtäviä tai muuta tekiessä. Toinen asia se, että täälläkin joku sanoi, että kaikki numerot mitä seiniltä jne. löytyy niin toimii pelissä niin aika paskaa ollut. Itse niitä etsinyt ja kokeillut varmaan sata ja yksi toiminut, että on se aika tuurista kiinni :D

E: Oli muuten aika nätti fiilis, kun otin taksin sieltä pikkusaarelta sinne alkuperäselle niin ratissa oli joku gangstanekke ja radiosta tuli joku vitun hyvä rappibiisi. Nekke heilutti päätä koko matkan, kun mikäkin jim carrey, haddawayn tahtiin :D Samalla oli aika kiva mulkoilla siitä sillalta manhattanin puolelle, siellä se vasta pelit alkaa, kun pääsee noita pilvenpiirtäjiä ihailemaan. Multiplayerissa jo siellä vieraillut ja aika upeelta se näyttää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

et vastaa sen puheluihin/lähde deitille ja käyt painamassa vieraita naisia ;)

e: onks kukaan kokeillu popauttaa sitä hengiltä?

Ei kannatta lukea, ellei ole pakko :)
Michelle kuuluu tarinaan, joten joudutte kestämään sitä jonku aikaa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

En näe mitään tossa pelissä, kun on yö (siis pelissä). Olen koittanut säätää display -asetuksia, mutta ei se mitään auta kun sitten päivällä ne pitää takas säätää kun hiton kirkas. Voisko joku kertoa miten ne display -asetukset kannattaa säätää, että ois kohtuu hyvä kuva kummallakin, sekä yöllä että päivällä.

Voisiko tässä olla kyse siiä, että rgb on full asetuksella pleikan valikoista?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onko mitään havaintoa, että kauanko pitää pelata, että saa lisää safe houseja?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Miten saa achievementin Drinving Mr. Bellic
Olen jo kuljettanut Romanin taksilla muutamia ihmisiä ja edennyt pelissä jo 12% kohdille. Tuleeko se jossain tehtävässä se saavutus? Myös olen taksin kyydissä ollut matkustajana eikä siitäkään ole tullut

Hankkiudut Romanin kanssa hyväksi kaveriksi, eli käyt dokaamassa tai vaikka heittämässä tikkaa niin monta kertaa, että se sanoo että autopalvelu on käytettävissä. Pelkkä työtehtävien tekeminen ei paranna kaverisuhdetta.

Tämän saavutuksen voi saada vain suht' aikaisin pelissä, joten kannattaa viedä serkkupoika ulos aina aika-ajoin.

Kuten on sanottu aikaisemminkin, hyvistä kavereista näyttää olevan paljon hyötyä tässä pelissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joku täällä laitto, että sitä ei olis ollu pakko tappaa vaan olis voinu antaa lähteä maanpakoon tai jotain? Onko kukaan kokeillut edetä näin?

Montas hiddenpackackea eli niitä puluja porukka on tiputellu? Ite tiputtanu kolme, tosin yhtään en ole etsinyt vaan silmiin osunut tehtäviä tai muuta tekiessä. Toinen asia se, että täälläkin joku sanoi, että kaikki numerot mitä seiniltä jne. löytyy niin toimii pelissä niin aika paskaa ollut. Itse niitä etsinyt ja kokeillut varmaan sata ja yksi toiminut, että on se aika tuurista kiinni :D

E: Oli muuten aika nätti fiilis, kun otin taksin sieltä pikkusaarelta sinne alkuperäselle niin ratissa oli joku gangstanekke ja radiosta tuli joku vitun hyvä rappibiisi. Nekke heilutti päätä koko matkan, kun mikäkin jim carrey, haddawayn tahtiin :D Samalla oli aika kiva mulkoilla siitä sillalta manhattanin puolelle, siellä se vasta pelit alkaa, kun pääsee noita pilvenpiirtäjiä ihailemaan. Multiplayerissa jo siellä vieraillut ja aika upeelta se näyttää.

Mikä on taksin numero?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Että oli taas mukava sessio GTA:n parissa. Tämä peli kyllä aiheuttaa todella pahaa addiktiota. Kaikki tehtävät, ympäristö ja ihmiset ovat vain niin hyvin suunniteltu. Meinasi muuten pelisessio loppua hieman ikävästi, kun ei boksi antanutkaan levyä ulos. Noh, onneksi pelkkä uudelleenkäynnistäminen auttoi. Olisi muuten voinut boksille käydä köpelösti jos olisi rikki mennyt.:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Onko mitään havaintoa, että kauanko pitää pelata, että saa lisää safe houseja?

Itsellä 17.44% läpi. Ja sitten safehouseista TARINA SPOILIA
Eli tossa 25 tehtävän jälkeen bulgarialaiset suuttuu ja polttaa sun talon brokerissa. Sitten lähet Romanin kanssa Bohaniin, muutatte sinne Romanin muijan luokse, ja siitä talosta tulee uusi safehouse, ja bohan muuttuu peliympäristöksi.
Luulisi jotenkin näin käyvän myös uudestaan, että safehouse tulee olemaan vielä Algonquinilla ja Alderneyssä. Luulisin siis näin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

siit michellest ei pääse eroo se on yks tärkee osa juonta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

En kyllä tajua niitä, jotka eivät voi pitää GTA:Sta sen grafiikan takia. Ainakin minulla tämä ensimmäisenä uuden sukupolven pelinäni kolahti heti grafiikan puolestakin.

Kyllä kaikki ps2 pelit ainakin hakkaa grafiikalla :D Mahtava peli:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hoh. kylläpä sitä käy joskus hitaalla. mietin että mitä Weazel network parodioi. ja nythän mä vasta hokasin että kyseinen lafkahan on varmaankin FOX. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jos tuon Ivanin jättää henkiin, niin myöhemmin pelissä saat siltä sellaisia random pikkutehtäviä, samanlaisia kuin vaikka Badmanilla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Vice City on mielestäni tähän asti ilmestyneistä gta:sta paras, johtuen varmaan siitä että olen Miami Vice TV-sarjan kova fani. San Andreas ja Gta3 ovat olleet minulle vain "hyviä pelejä".

Mutta tuli tuota nelosta kaverilla testattua ja tämä pääsee kyllä Vice Cityn tasolle.

Huomenna pitäisi vihdoin omakin Gta4 saapua:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Vähä aikaa sitte pääsin tuonne toiseen kaupungin osaan. Pakko melkein sanoa, että paras GTA tähän mennessä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tuo autosta ampuminen hieman mietityttää, eli eikö siinä pysty tähtäämään ennen kuin ampuu? Vai pitääkö alkaa ensin ampumaan ja sitten tähtäillä siinä samalla kun Nico ampuu sen minkä kerkee?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Tuo autosta ampuminen hieman mietityttää, eli eikö siinä pysty tähtäämään ennen kuin ampuu? Vai pitääkö alkaa ensin ampumaan ja sitten tähtäillä siinä samalla kun Nico ampuu sen minkä kerkee?

Samaa ihmetellyt, ilmeisesti ei?
 
Ylös Bottom