Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
et vastaa sen puheluihin/lähde deitille ja käyt painamassa vieraita naisia
e: onks kukaan kokeillu popauttaa sitä hengiltä?
Tarina spoiler
Tuli jotenkin tympeä fiilis kun Vlad tapettiin niin alussa, vaikutti aika härskiltä ukolta
et vastaa sen puheluihin/lähde deitille ja käyt painamassa vieraita naisia
e: onks kukaan kokeillu popauttaa sitä hengiltä?
Mitenkäs porukalla on tästä anchievementtejä auki? Itellä gamerscorea tullu 55. : )
En näe mitään tossa pelissä, kun on yö (siis pelissä). Olen koittanut säätää display -asetuksia, mutta ei se mitään auta kun sitten päivällä ne pitää takas säätää kun hiton kirkas. Voisko joku kertoa miten ne display -asetukset kannattaa säätää, että ois kohtuu hyvä kuva kummallakin, sekä yöllä että päivällä.
Miten saa achievementin Drinving Mr. Bellic
Olen jo kuljettanut Romanin taksilla muutamia ihmisiä ja edennyt pelissä jo 12% kohdille. Tuleeko se jossain tehtävässä se saavutus? Myös olen taksin kyydissä ollut matkustajana eikä siitäkään ole tullut
Joku täällä laitto, että sitä ei olis ollu pakko tappaa vaan olis voinu antaa lähteä maanpakoon tai jotain? Onko kukaan kokeillut edetä näin?
Montas hiddenpackackea eli niitä puluja porukka on tiputellu? Ite tiputtanu kolme, tosin yhtään en ole etsinyt vaan silmiin osunut tehtäviä tai muuta tekiessä. Toinen asia se, että täälläkin joku sanoi, että kaikki numerot mitä seiniltä jne. löytyy niin toimii pelissä niin aika paskaa ollut. Itse niitä etsinyt ja kokeillut varmaan sata ja yksi toiminut, että on se aika tuurista kiinni
E: Oli muuten aika nätti fiilis, kun otin taksin sieltä pikkusaarelta sinne alkuperäselle niin ratissa oli joku gangstanekke ja radiosta tuli joku vitun hyvä rappibiisi. Nekke heilutti päätä koko matkan, kun mikäkin jim carrey, haddawayn tahtiin Samalla oli aika kiva mulkoilla siitä sillalta manhattanin puolelle, siellä se vasta pelit alkaa, kun pääsee noita pilvenpiirtäjiä ihailemaan. Multiplayerissa jo siellä vieraillut ja aika upeelta se näyttää.
Onko mitään havaintoa, että kauanko pitää pelata, että saa lisää safe houseja?
Tuo autosta ampuminen hieman mietityttää, eli eikö siinä pysty tähtäämään ennen kuin ampuu? Vai pitääkö alkaa ensin ampumaan ja sitten tähtäillä siinä samalla kun Nico ampuu sen minkä kerkee?