Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo kyllä multakin on monesti renkaat puhjennut vaikkei laukaustakaan ole ammuttu. Ja monesti esim vasemmanpuoleinen etu ja takarengas yhtä aikaa. Eli piikkimatot löytyy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Entäs se packien sisko jonka saa tyttöystäväksi? (HUOM. En oo pelannu peliä vielä läpi joten en tiiä mikä on hänen kohtalonsa)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

yllättävän hauskaa on pelata peliä "paljaaltaan", eli:

- ilman HUD:ia
- ilman tutkaa
- auto-aim pois

asevalinnatkin onnistuu jees kun käyttää L1 + suuntanappi
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo kyllä multakin on monesti renkaat puhjennut vaikkei laukaustakaan ole ammuttu. Ja monesti esim vasemmanpuoleinen etu ja takarengas yhtä aikaa. Eli piikkimatot löytyy.

En ole itse törmännyt mielestäni kertaakaan, ja pelin olen jo vetänyt läpi! Perkele olen varmaan sokea...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Perkele, tuo full health+ammo koodi vissiinki blokkaa ainakin one man army ja chain reaction archievementit, vaikka itse peli väittää että se blokkaa ainaostaan cleanse streets wöteva, arkhin. Finish himmi ei myöskään onnistunu, liekköhän sekin sit kussu tuon koodin ansiosta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Perkele, tuo full health+ammo koodi vissiinki blokkaa ainakin one man army ja chain reaction archievementit, vaikka itse peli väittää että se blokkaa ainaostaan cleanse streets wöteva, arkhin. Finish himmi ei myöskään onnistunu, liekköhän sekin sit kussu tuon koodin ansiosta.

On ne koodit niin ihania. <3 Oot luultavasti tallentanu sen jälkeen kun oot käyttäny niitä koodeja?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo kyllä multakin on monesti renkaat puhjennut vaikkei laukaustakaan ole ammuttu. Ja monesti esim vasemmanpuoleinen etu ja takarengas yhtä aikaa. Eli piikkimatot löytyy.

Renkaat kyllä saa kuluttamalla puhki. En itse ainakaan ole nähny kyttien heittävän mitään piikkimattoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Noniin eilen meni peli läpi 65% kohdalla ja tunteja kertyi sellaiset 38.

Juoni on mielestäni tosin hyvin käsikirjoitettu, mutta pari juttua jäi häiritsemään aseita pelissä on aivan liian vähän ja kun Niko ajaa moottoripyörällä ja kun sulle soitetaan ja vastaat kännykkään niin niko kaasuttaa vieläkin. Keuliessa tämän huomaa parhaiten.Eipä sitten muutakun, että Rockstar games olisi voinut vähän enemmän tätäkin peliä vielä korjailla arvosanaksi antaisin 93/100. Sitten vaan odottamaan Gta vitosta.:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo kyllä multakin on monesti renkaat puhjennut vaikkei laukaustakaan ole ammuttu. Ja monesti esim vasemmanpuoleinen etu ja takarengas yhtä aikaa. Eli piikkimatot löytyy.

Piikkimatot = ei löydy. Kyllä ne kulumallakin menee puhki ja kun tarpeeksi kauan ajat puhkenneilla renkailla, ne poksahtavat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Olen pelannut storyn kohta jo toisen kerran läpi, enkä ole piikkimattoja nähnyt. Voi johtua siitä, että pakoonpääsyä on helpotettu.

Edellä listattiinkin noista pelin puutteista, joista olen samaa mieltä. Itse jäin vielä kaipaamaan SA:sta tuttuja tatuointeja, treenamista ja vaatteiden sekä asusteiden määrää. Esim. aurinkolaseja ei saa kuin yhdenlaiset. Toivottavasti pelihahmoa saa muokkailla ainakin SA:n tyyliin jo seuraavassa osassa, minne se sitten sijoittuukin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

On ne koodit niin ihania. <3 Oot luultavasti tallentanu sen jälkeen kun oot käyttäny niitä koodeja?
Khyyl, eipä toi haittaa kun One man armyn tein jo uudella tallennuksella. Chain Reactionia en jaksa hankkia mutta finish himmin voiz.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei haittaa vaikkei piikkimattoja löydykkään tästä pelistä. Tympäsi kokolailla paljon VC:ssä aina renkaat puhki ajella kyttiä karkuun....
Jetpack olis kyllä ollut kiva juttu, sillä olis ollu hyvä tutkailla paikkoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ei toi finish him oo oikeestaan ollenkaan niin paha kun miltä se kuulostais. Meette vähän ränsistyneelle alueelle, missä porukka tappelee innokkaasti vastaan ja mätätte yks kerrallaan vastaantulijoita. Jos vastaan tulee kaveri joka osaa tapella, kannattaa leikki jättää sikseen. Nuijitte sen jollain mailalla tai puukotatte, sellasten lyöntejä on paha väistää. Eli etitte ainoastaan niitä ketkä heiluttaa laajassa kaaressa ne lyöntinsä. Se kymmenen tulee täyteen yllättävän nopeesti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei haittaa vaikkei piikkimattoja löydykkään tästä pelistä. Tympäsi kokolailla paljon VC:ssä aina renkaat puhki ajella kyttiä karkuun....
Jetpack olis kyllä ollut kiva juttu, sillä olis ollu hyvä tutkailla paikkoja.

Kyllä tästä pelistä muuten piikkimatot löytyy. Tänään kun ajelin kytät perässä lentokentällä niin kytät käyttivät niitä siellä.;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Piikkimatot nyt vielä menee, kunhan niitten vierellä ei Vice Cityn tapaan ole sotilaita rynkkyjen kanssa. Siinä meni hermot kun yritti ajaa tiesulusta läpi. 2 sekunnissa tulituksen alkamisesta auto oli jo räjähtänyt :rolleyes:

Vitutti muuten yhessä tehtävässä, ku olin päässyt pitkän ja aika haasteellisen räiskimisosion läpi ja jäi vaan ihan vähän energiaa. Tietysti poliisi osu pakomatkalla kerran vielä tuulilasin läpi, kun olin jo lähellä tehtävän lopetus paikkaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

olin jo lähellä tehtävän lopetus paikkaa.

Concrete Jungle tehtävässä LJ kuoli ärsyttävällä tavalla. Oltiin siinä lopussa jo hoideltu asunnossa ammuskelu. Tönäsin olkapäällä LJ:tä ohi kävellessä. Arvatkaa kaatuko ja kuoliko?

Sitten myöhemmin kaverin kanssa samaa tehtävää pelatessa. Kaveri oli poistumassa siitä rakennuksesta. Käveli sitten LJ:t' päin. Kaatui rappusissa ja kuoli.
 
Ylös Bottom