Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Tuossa tein sellaisen tehtävän, jonku nimi oli liquodize the assets (en ole varma kirjoitusasusta). Tuon jälkeen ei ole mitää tehtäviä ilmestynyt. Missä vika?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tuossa tein sellaisen tehtävän, jonku nimi oli liquodize the assets (en ole varma kirjoitusasusta). Tuon jälkeen ei ole mitää tehtäviä ilmestynyt. Missä vika?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tuossa tein sellaisen tehtävän, jonku nimi oli liquodize the assets (en ole varma kirjoitusasusta). Tuon jälkeen ei ole mitää tehtäviä ilmestynyt. Missä vika?

No joskus niihin menee vähän aikaa ennen kuin ne soittaa sulle uusia tehtäviä. Voit tietysti itsekkin soittaa niille ja sanoo tehtävän jos sanoo. Sen kun odottelee vähän aikaa ja hommailee niitä näitä niin pitäisi tehtävän tulla. Jos ei niin en tiedä missä vika on.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jos itellä ei näkyny tehtäviä tai kukaan ei soittanu.Ni kävin aina tallentamassa pelin ja heti sen jälkeen tuli puhelinsoitto tai joku muu juttu mistä tehtävä ilmenee.Kokeiles tuota.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Tuossa tein sellaisen tehtävän, jonku nimi oli liquodize the assets (en ole varma kirjoitusasusta). Tuon jälkeen ei ole mitää tehtäviä ilmestynyt. Missä vika?

Muistaakseni tuon liquidize the assets tehtävän jälkeen Darko niminen tyyppi soitteli, en muista kauanko piti odotella.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo tein tuossa niitä Stevien ja Brucien autonetsimisiä, tapailin katea yms. Ja joka välissä myös tallensin. Liittyisköhän siihen kun aloitin eilen pelaamisen niin kartalla näkyi kaksi tehtävää. Aiemmin oli ollut kolme, joten yksi tehtävä oli hävinnyt vaikka en ollut sitä tehnyt.

Toivottavasti ymmärtää :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Kuuluuko noihin uudistuksiin muuten se että kun teet tehtävän kytät eivät enää lähde?
Tein Late Checkoutin ja kytät jäi......sniif

E: Kovolle asennuksen jälkeen peli on tilttailut: 0 kertaa, hyvin toimii. Latausajoissa en näe eroa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Muistaakseni tuon liquidize the assets tehtävän jälkeen Darko niminen tyyppi soitteli, en muista kauanko piti odotella.


Liittyisköhän siihen kun aloitin tiistaina pelaamisen niin kartalla näkyi kaksi tehtävää. Aiemmin oli ollut kolme, joten yksi tehtävä (Phil Bellin) oli hävinnyt vaikka en ollut sitä tehnyt.

Toivottavasti ymmärtää :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Onko kovalevylle asentamisesta jotain haittaa? Kuten fps:n laskemista tj...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Joillakin (kuten minulla) kovolle asentamisen jälkeen tekstuurien popup lisääntyy aivan älyttömästi. Kovon koolla saattaa olla tässä jotain merkitystä. Minulla 20 giganen..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Joillakin (kuten minulla) kovolle asentamisen jälkeen tekstuurien popup lisääntyy aivan älyttömästi. Kovon koolla saattaa olla tässä jotain merkitystä. Minulla 20 giganen..

Joo luinkin jostain että 20 gigasella se lisääntyy, mutta itellä 60gb ja asensin äsken kovolle, fps parani kun ajaa kovaa eikä itsellä ainakaan lisääntynyt popupit ollenkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Joo luinkin jostain että 20 gigasella se lisääntyy, mutta itellä 60gb ja asensin äsken kovolle, fps parani kun ajaa kovaa eikä itsellä ainakaan lisääntynyt popupit ollenkaan.

120 gigaselle asentaessa ainakin emopelistä häviää pop-up lähes kokonaan. Satunnaisia, pikku esineiden poppausta näkee aina silloin tällöin mutta suurempien esineiden/tekstuurien poppis on lähes olematonta. Lataustauot muutaman sekunnin nopeampia ja fps pysyy erittäin tasaisena, jopa suurimmissa kahakoissa.
Kun taas L&D:ssä on tuo pop-up(ainakin minulla) paikoitellen todella silmään pistävää. Fps ja lataukset taas IV:n tasoista, tyylipuhdasta rullaamista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

omalla 60gigaisella pop-uppeja tuli hiukan lisää, kun kovolle asensi :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

omalla 60gigaisella pop-uppeja tuli hiukan lisää, kun kovolle asensi :eek:

Jostain luin, tiedä sitten toimiiko vai ei(tuntuu olevan aika boksi kohtaista) että pelin uudelleen asentaminen kovolle on auttanut joitakin tuossa pelin lisääntyneessä popupissa.
Itse tein tämän juuri aikaisemman viestini jälkeen ihan tuota L&D:n poppista vastaan ja moninpelissä ei suurta sellaista tullutkaan vastaan.

Mutta useilla reinstalointi on myös auttanut emopelin poppikseen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Ilmeneekö teillä ikinä pelissä pientä tökkimistä ku kääntyilee autolla tai juoksee ukolla?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

Ilmeneekö teillä ikinä pelissä pientä tökkimistä ku kääntyilee autolla tai juoksee ukolla?

Eipä ilmene. Jossakin pelissä, en nyt muista missä mutta olen kyllä törmännyt tuollaiseen epämääräiseen tökkimiseen.
Kokeile asentaa peli kovolle, voi olla että peli-levyssä on jotain vikaa. Muuta neuvoa en keksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [X360]

random pedestrianit olis taas murheena. ps3:lla kun pelasin niin tuntuivat tulevan vastaan vähän nopeemmassa tahdissa :eek:
 
Ylös Bottom