Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Toimiiko storesta ostetut versiot ihan suoraan vai pitääkö olla tuo alkuperäinen GTA 4 pelilevy? GTA 4 on pelattu läpi lainalevyltä mutta omaa ei ole.

Storesta ostetut lisäosat vaativat alkuperäisen GTA IV:n toimiakseen, levyversiot toimivat taas ilman alkuperäistä peliä. Tilaa levyversio vaikka CDON:ista kun hintaakin on vain 42€, itse odottelen ahvenanmaalta omaa kappaletta noh jos se huomiseksi saapuisi.

Tilaa levyversio vaikka CDON:ista kun hintaakin on vain 42€, itse odottelen ahvenanmaalta omaa kappaletta noh jos se huomiseksi saapuisi.

Mikäli on mahdollista, niin suosittelen katsastamaan myös ulkomaisia pelikauppoja, löytyy alta kolmenkympin, toimituskulut pari euroa lisää.

Jos ei molempia raaski ostaa kerrallaan niin kumpi lisäosista on antoisampi?

Jotkut täällä varmaan on ostanut noi molemmat lisäosat niin kysyisin että onko molemmissa omat trophyt, yhteiset trophyt vai onko tässä alkuperäsen GTA IV.n trophyt vai onko lainkaan trophyja?
Ja onko tossa Ballad of Gay Tonyssa uusia autoja/aseita ja onko kaupungin ulkoasu muuttunut hirveästi?:confused:

Jos ei molempia raaski ostaa kerrallaan niin kumpi lisäosista on antoisampi?

Ballad of gay tony ehdottomasti. Siinä on vanhaa kunnon gta fiilistä ja lisäksi löytyy base hyppyjä ja muuta sivusälää jota on kiva tehdä kun tarina on läpi. Itse pelasin lost and damnedia ehkä joku 10 tuntia joista seitsemän tuntia meni läpäisyyn. Tonyn läpäisin kahdeksassa tunnissa ja sen jälkeen tein kaikkea muuta vielä toiset saman verran. Jopa klubissa portsarina oleminen, ryyppääminen ja muijien iskeminen jaksaa viihdyttää pari tuntia.
Eikä saa unohtaa maailman parasta animea, super robot princess bubblegumia. (nimi meni varmasti väärin). Tuota katsoessa ei kannata juoda mitään tai jos juo niin ei kannata olla naama ruudussa kiinni. Niin loistavaa läppää että jos tuosta tehtäisiin ihan oikea anime sarja niin ostaisin heti. Kannattaa myös käydä pelin sisäisessä internetissä tuon sarjan kotisivuilla niin saa nauraa vielä lisää.

Jotkut täällä varmaan on ostanut noi molemmat lisäosat niin kysyisin että onko molemmissa omat trophyt, yhteiset trophyt vai onko tässä alkuperäsen GTA IV.n trophyt vai onko lainkaan trophyja?

Molemmissa on omat tropyt, ja ne ilmestyy sinne GTA IV:n trophyihin.

TLAD: One Percenter - Help Billy get his bike back. (The Lost and Damned)

TLAD: The Lost Boy - Become the leader of The Lost. (The Lost and Damned)

TLAD: Easy Rider - Finish the story. (The Lost and Damned)

TLAD: Get Good Wood - In the bike races, whack off 69 bikers with a bat. (The Lost and Damned)

TLAD: Full Chat - Build Terry and Clay's toughness to 100%. (The Lost and Damned)

TBoGT: Gone Down - Complete all base jumps. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Diamonds Forever - Complete the Trinity. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Four Play - Hit a flag with a golf ball four times. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Bear Fight - Win the L.C. Cage Fighters championship. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Catch the Bus - Dance perfectly in both Tony's nightclubs. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Snow Queen - Complete 25 drug wars. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Adrenaline-Junkie - Freefall for the longest possible time. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Maestro - Finish the Ballad. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Past the Velvet Rope - Score 80% or above in all missions. (The Ballad of Gay Tony)

TBoGT: Gold Star - Score 100% in all missions. (The Ballad of Gay Tony)

Enemmän ylimääräistä tekemistä Homo Tonin Balladissa kyllä on mutta itse viihdyin paremmin prätkäjengissä kuin Homo Tonin juoksupoikana. No viisi ensimmäistä tehtävää Tonille vasta tehty, jospa tuo tuosta lähtis.

Siis millä tavalla tuo GTA IV pitää olla että storesta ladattua voi pelata? Itsellä on pleikkarissa tallennus gta iv:stä mutta levyä ei ole enää joten toimiiko storesta ladattu dlc???

Siis millä tavalla tuo GTA IV pitää olla että storesta ladattua voi pelata? Itsellä on pleikkarissa tallennus gta iv:stä mutta levyä ei ole enää joten toimiiko storesta ladattu dlc???

Mä oon käsittänyt tän asian niin, että nämä lisäosat eivät vaadi ollenkaan alkuperäistä peliä toimiakseen. Joten ei pitäis olla muuta kun että lataat ne ja alat pelaa. Tai ostat kaupasta ne levyt jossa on ne molemmat lisäosat, tosin halvemmaks tulee storesta.

Voisin melkein veikata, ettei pelkkä tallennus riitä. Ja ainakin aiemmat viestit viittaavat siihen, että pelilevy täytyy löytyä. Lisäosien levyversio taas ei tarvitse alkuperäistä peliä toimiakseen.

Jos storesta lataa, tarvitsee GTA IV:n levyn, jotta voit pelata lisäosia, mutta jos ostat EFLC:n, voit pelata suoraan niiltä levyiltä ilman alkuperäistä GTA IV:tä.

Kyllä se pelilevy pitää olla jos storesta ladattuja lisäosia haluaa pelata. Siellähän vielä erikseen mainitaan siitä, että tarvitset BLES 00229 koodilla olevan pelin. Lisäosia pystyy sitten pelaamaan, kun ensin käynnistää alkuperäisen pelin ja start valikosta valitsee new game. Sitten on mahdollisuus valita mitä haluaa pelata.

Olin tuon Lost and the damned-osan pelannut jo Boksilla, mutta tuli sitten heräte-ostoksena hankittua koko levy eilen. Ihan ok tuo prätkähiiri-osio, ei mitään ihmeellistä, Balladia en vielä ole testannutkaan.

Mielenkiintoista huomata että radiokanavia oli tullut lisää mitä ekasta lisäosasta ei löytynyt aikoinaan? Vice City FM ja Fernando Martinez saa kyllä heti sellaiset vibat aikaan että en voi kuin toivoa että seuraava GTA löytyisi Vice Citystä ja 80-luvulta. Edelleen tähän päivään mennessä aivan ylivertainen sandbox-peli tunnelmansa puolesta.

Mielenkiintoista huomata että radiokanavia oli tullut lisää mitä ekasta lisäosasta ei löytynyt aikoinaan?
Ne ovat mukana korvaamassa alkuperäisen GTA IV:n kappaleita, joita ei siis Episodes From Liberty Cityssä kuulla ollenkaan.

//
Eikö ne original GTA IV:n biisit toimi kuitenkin DLC:n kanssa, näin ainakin ymmärsin.
Juuri noinhan se on.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ne ovat mukana korvaamassa alkuperäisen GTA IV:n kappaleita, joita ei siis Episodes From Liberty Cityssä kuulla ollenkaan.

Eikö ne original GTA IV:n biisit toimi kuitenkin DLC:n kanssa, näin ainakin ymmärsin. Levyversiossa tosiaan ei ole vanhoja biisejä ja valitettavan nopeasti ohjelma alkaakin toistaa itseään.:(

Gay Tonyssä näkyy kartalla niitä Male ja Female kuvakkeita, mitä tehtäviä ne on ja mitä ne hyödyttää? Olen sen yhen female tehtävän vetänyt missä se nainen pitää kuljettaa sairaalaan.

Gay Tonyssä näkyy kartalla niitä Male ja Female kuvakkeita, mitä tehtäviä ne on ja mitä ne hyödyttää? Olen sen yhen female tehtävän vetänyt missä se nainen pitää kuljettaa sairaalaan.
Ne ovat vain pieniä ja vapaaehtoisia sivutehtäviä, joita oli jo alkuperäisessäkin GTA IV:ssä ja The Lost and Damnedissäkin.

Mulla olisi tällästä ehdotusta... itse ajattelin ton Gay Tonyn ostaa ja jos jollakulla on mielessä pyörinyt TLAD:in osto, niin hyödynnetään toinen toisiamme ja sharetetaan toisillemme nuo DLC:t molemmat voittaa :)

Ylös Bottom