Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onneksi kaikkea ei ole pakko ostaa. Silti löytyy aina näitä joiden on pakko kuulemma ostaa kaikki vaatteet mitä tarjolle tulee vaikka niitä ei koskaan käytäkään. Sitten kun kysytään, että mikä pakko niitä on ostaa " I have OCD (Obsessive-Compulsive Disorder )" jolla ei ole kyllä mitään tekemistä sen kanssa, että on muka pakko ostaa kaikki kamat mitä pelissä on saatavilla. Nämä uudet vaatteet ja muut hilut kuulemma maksaa yhteensä hiukan päälle 1.6 miljoonaa.

Mähän käytän rahaa noihin sitten kun sitä on ja ostelen pikkuhiljaa. Joku jo aiemmin mainitsikin että mitä hittoa sillä rahalla tekee, ei ole mihin sitä tunkea muuta kuin ostaa jotain, olen vähän sama mieltä ettei ole järkeä vaan yksinkertaisesti kerätä sitä vaan ottaa jonkun kohteen jonka haluaa ostaa ja kerää siihen rahat. Sanotaan vaikka niin että kukin tavallaan...:rolleyes:

Tuokin pitää paikkansa ettei me olla kaikki mitään Gateseja, eikä edes Teemu Selänteitä... Itellä viikko takana ja vajaa miljoona kerätty Osirikseen (joka vaihtuu tohon toiseen muuten...). Ja tämä kaikki on täysin R:n vika että tuo on noin typerää jatkuvaa saman tehtävän muiluttamista. Tossa just sai ampua lentokoneita ja helikoptereita freeroomissa alas ja sai siitäkin 30K$ mutta mihin ne katos, nyt ei näy edes niitä autoja saatika rahankuljetusautoja invite onlyssä... Ne ottavat kaiken pois mistä tulee vähänkin helpolla rahaa, ihan kaiken. Nyt pitää pistää Trash talk pyörimään, odottaa vartti ja tehdä se tehtävä nopeasti, 22K$ siitä kiitos vaan ja seuraava vartti samaa... Ei mitään järkeä! Tylsyys iskee.

Joku voisi mainita että menee tekemään vaikka LMS:n itse tehtyjä tehtäviä, pelkkä joinaus ja pelaajien odottelu on yleensä vartin puuhaa ja se rundi ei kestä kuin joku 5-6 kiekkaa kun porukka vaan tappaa heti, eikä älyä käyttää hyödyksi aika/rahasuhdetta :D Minkäs teet, elämä on vaikeeta Los Santosissa. Toisaalta kyllä pidän siitä ettei helpolla saa ostettua kaikkea haluamaansa. Kaikenmaailman hujaukset vievät peli-ilon mutta kyllä vie sekin jos pitää jauhaa yhtä purkkaa 2 päivää...
Ilmeisesti Rockstarilla on ajatus että pelaajat saisivat kaiken nappiin mentyä joku 100K$ maksimissaan tunnissa, no ite en kyllä nykyään saa kun dubstatkin vietiin... Jää lähelle 60K$.

Kyllä mulla oli tänään noita aktiviteettaja invite onlyssä kuten ennenkin. Tosin en tiedä oliko vaan paska tuuri vai onko niitä salakuljettajien koneita muutettu sillä ennen ne pörräsi rinkulaa yhdessä kohdassa ja tänään se vaan lensi kaupungin yli. Kaksi hakeutuvaa ohjusta ei osuneet jostain syystä vaikka se vaan lensi suoraan eteenpäin joten nappasin hydran ( jolle oli matkaa alle maili) ja lähdin perään. Juuri kun sain lukituksen "smuggler plane has escaped" Well F U :mad:

Se rahan tekeminen olisi hieman helpompaa kun voisi tehää heisteja pienemmäl porukal tai jotain. Vaikka peli on olevinaan tosi suosittu ollaan me kuitenkin lähes 99% ajasta vaan kahestaan kaverin kanssa sitä pelaamassa.
Ollaanki tässä kuukauden tehty sitä fleeca heistia ja muuta höttölömölöö. Fleecasta tienaa ihan hyvin, mut seki alkaa maistuu puulta ja niistä muista heisteistä saa ihan kiitettävän määrän, varsinkin siitä viimeisestä sekä voisi yrittää sitä 10miljoonan haastetta. Sitäki hieman vaikea tehää kun 4 pelaajaa on kasassa aina silloin tällöin ja se vaatisi kuitenkin aikaa ja panostusta jotta sitä olisi mahdollista suorittaa.

Noi perinteiset oota 15 minuuttia tehtävät ovat nii tylsää puuhaa et hohhoi, kyl sitä voi aina tyylii ku käy syömässä tai vessassa nii pistää semmosen päälle ja idlaa mut ei muuten. Mielummin sit vaikka grindaa sitä fleecaa ja ajaa ihan normisti kisoja.

Muistan vielä ajat kun kisaamisella tienasi helposti paris kolmes tunnis se 500k kasaan, mutta siitä on nyt vuosia ja sehä pätsättii ja nerfattiin tyylii samantien. Kyl mä nyt ymmärrän että pätsätää kaiken maailman "myy loputtomasti addereita" glitshei, mut se että nerfataa ja poistetaa ja vaikeutetaan sitä rahan keräämistä ihan rehellisellä gta duunilla, nii se kyllä käy hermojen päälle.

Koska kisoista on tuollaisia summia saanut jos liioittelua ei oteta huomioon? Oliko se sitä aikaa kun kaikki grindasi criminal recordsissa ja down the drainissa lyhyitä kisoja uudestaan ja uudestaan? Itse aloin kunnolla ajamaan kisoja vasta kun nuo patchattiin kuntoon ja silti porukka edelleen jatkuvasti hostasi noita ja niitä sai ajaa kyllästymiseen asti. Joko mulla on aivot solmussa tai sitten olen aiemmin ollut vaan aivan paska, mutta nykyään tulee kisoista paremmin rahaa kuin ennen.

Tietenkin kaikki alkaa maistumaan puulta ja tuntumaan grindaamiselta jos sitä tekee vaan sen rahan saamisen takia ja siinä vaiheessa on ihan hyvä kysyä itseltään, että minkä takia sitä edes tekee ja nauttiiko siitä ollenkaan. Itsehän säästän rahoja juuri sen takia koska en voi tietää milloin iskee kausi jolloin peliä ei tule pelattua ollenkaan. Jos nytkin ostan vielä sen T20:n ja viritän niin jää yli 10 miljoonaa joten vaikka en pelaisi ollenkaan ennen seuraavaa dlc pakettia niin silti minulla olisi aika varmasti varaa ostaa kaikki mitä ihan oikeasti haluan ja/tai tarvitsen.

Kyllähän myös daily objectiveista tienaa hyvät rahat jos niitä tekee kuukauden putkeen. Jos siis sen takia haluaa pelata muotoja jotka ei muuten kiinnosta ja tuossa tulee taas kerran se "miksi edes teen tätä" kysymys. Itsehän en vaivaudu noita tekemään jos listassa on vaikka capture moodi. Kerran oli perus tdm ja ajattelin, että sen voisi hoitaa pois kun ne kaksi muuta oli sellaisia jotka voi yksinkin tehdä, mutta ei siitä mitään tullut koska jokainen tdm mihin joinasin oli joku paska "super cool parkour deathmatch" jossa oli leijuva kenttä ja pakotettuna aloitus aseena jerrykannu (WTF?) tai sitten mut potkittiin heti pois koska ilmeisesti olen jumalasta seuraava rankin perusteella tai sitten kyseessä oli 20 minuuttisia matseja joissa ei ollut tapporaja käytössä eli ne todellakin olisi kestänyt noin kauan, Ehkä joku tuollaiseenkin jaksaa mennä ja idlata, mutta minä en koska voin senkin ajan käyttää jonkun sellaisen tekemiseen josta tykkään.

Siis ihan silloin ku peli julkastiin niin olisiko ehkä kuukauden ollut, kun porukalla ajettii kisoja ja vaikka hävisit niin tuli joku 5000k lyhyestä radasta kun nykyään siitä saa tyyliin 900dollaria. Silloin ku satuit voittamaan vielä niin jostain sai helposti sen 20k, muistan vielä kun porukalla ajettiin pari kolme tuntia kisoja ja aina ku palas niin tilil oli semmoset 200-300k riipuen paljonko voittoja satuit saamaan ja jos innostui ajaa viel enemmän niin 500k oli jo tosi hyvä.

Siihen vielä muutamat rooftop rumblet päälle josta sai se 25k ku pammautti autoja paskaks. Niitä voittosummia ja kisojen voittorahoja nerfattiin tyylii sitten samantien vuonna 2013, sekä muistan sen kun eilisen kun kirottiin että ennen kisaamisella sai tyylii parhaiten rahaa. Rooftop rumblet ym helpot tehtävät nerfattii vielä nopeemmin.

Nykyään tienaa varmaa myös joo, jos on vaa kiinostusta mennä niihin sekasorto 30 pelaajan contact kisoihin ajelee romurallia ja toivoa että voitat. Itse kun ajetaan lähes tai siis aina vaan kaveriporukal ja se kaveri porukka on yleensä minä ja kaveri. Siinä ei rahallisesti ole hurraamista, joo voi kattoa peiliin joo ja onko kiinostusta, kyllä on. Itekki kerään rahaa aina kun mahollista ja niin paljon kun mahollista siltä varalta jos tulee näitä öky dlc paketteja. On mullaki nyt sen verran rahaa että voin olla tekemättä rahaa ennen seuraavaa dlccetä ja silti riittäisi rahat. Se ei nyt ole se pointti tässä, vaan se että sulla menee jos oikeen ahkera olet, noin kuukausi siihen että tienaat sen noin 5 miljoonaa, mut sen saa pistää haisemaan sekunnissa. Hinta ja palkat tässä ovat vaa täysin eri kategoriassa.

Eihän tässä pelissä ole sinällään muutenkaan järkeä kun kaikki joko ON tai EI ole. Siis rahan suhteen etenkin, teet töitä niin saat siitä rahaa, huonisti tehty työ, ei potkuja, tapat vahingossa vaikka kohteen jonka pitäisi pelastaa, ei mitään kuin uusiksi ilman minkäänlaista korvausta.
Ehkä tämä peli kaipaa jotain lievää "tuurielementtiä", sellasta ettei kaikki olisi aivan sata varmaa aina :rolleyes: Vaikka kullostaa ehkä kylmältä idealta mutta mä toivoisin että noihin autoihin tulisi rajoitus, jos se räjähtää 3 kertaa niin joudut ostaan uuden tai sitten se toinen korvaa sulle uuden mutta joudut sen virittään itse. Jotain tommosta jotta kaikille olisi oikeesti jotain muutakin kuin vaan "täysin varmoja asioita". Voi olla että sun kämppäs palaa tai vaatekaapissas on pieniä vaatteita ja joudut ostaan uusia, ihan mitä vaan mutta ei näin että kerran ostaa ja aina omistaa :D Jotenkin tämmönen maailma loppuu johonkin tai tulee seinä vastaan, mitä teet kun omistat kaiken ja on rahaa ylikin? :rolleyes:

[video=youtube;AT6VBkfIXHc]https://www.youtube.com/watch?v=AT6VBkfIXHc[/video]

Ilmeisesti osuin aika oikeaan omissa arvauksissa kun pikaisesti noita testailin. Coquette blackfin varsin jees vaihtoehto muskeleihin, Brawler häviää reippasti Sanchezille, se toinen uusi muskeli on ihan paska, Vindicator on onneksi aivan paska ja T20 on kymmenyksen Osirista nopeampi eli en välttämättä jaksa sen takia ostaa kun ulkonäkökään ei pahemmin ole omaan makuun.

T20 on kymmenyksen Osirista nopeampi eli en välttämättä jaksa sen takia ostaa kun ulkonäkökään ei pahemmin ole omaan makuun.

Ainakin se on takaapäin niin jäätävän ruma ettei mitään rajaa... Taas näitä autoja joita ei voi tehdä siedettäviksi molemmista päistä :/ Ehkäpä se Osiris on mullekin sopivampi, matkaa noihin rahoihin on toki vielä useampi satatuhatta ja sata Trash talkia ainakin :D

Mikäs tässä pelissä on nykyään se paras keino rahan tekoon? Kisat?

Tuli sittenkin ostettua se T20, koska miksipä ei :D Saas nähdä toimiiko se 25% rebate tarjous. Siellä kun lukee ehdoissa "have a verified email address" ja mistään ei tunnu löytyvän tuohon mitään tarkempaa tietoa. Sama email ollut jo max payne 3:n ajoista lähtien ja nyt liityin mailing listalle joka oli yksi tuon tarjouksen vaatimuksista ja uutiskirje kyllä tuli, mutta ei esim mitään linkkiä jolla voisi vahvistaa oman emailin tai jtn. Olisihan se ihan kiva saada yli 0.5 miljoonaa takaisin tuon auton hinnasta joten se tulisi tuolloin maksamaan täysin viritettynä alle 2 miljoonaa.

Oli myös varsin tuottoisa turn the tide kisa tänään. Voitin ja sain yli 33 000$ ja toiseksi tullut sai alle 4000$. Ei mennyt nallekarkit ihan tasan, mutta en valita :D

Pääsin vasta äsken uuden päivityksen kimppuun. Yllättävää että moinen klassikkokaunotar ( BlackFin ) on muscle-luokassa mutta kisoja silmälläpitäen itseasiassa paljon parempi. Tiukat soundit ja liikkuu tod ripeästi. Tune Up : kaan ei mielestäni maksanut paljoa ja Los Santos Customsissa autosta sai avoauton pilkkahintaan ja tuostahan tulee sitten se alennuskin takaisin vajaan parinviikon kuluttua.

Tässä omani "fully tuned" :

sFNCiZDxdEGUuB4wmlUj8Q_0_0.jpg

Tuli sittenkin ostettua se T20, koska miksipä ei :D Saas nähdä toimiiko se 25% rebate tarjous. Siellä kun lukee ehdoissa "have a verified email address" ja mistään ei tunnu löytyvän tuohon mitään tarkempaa tietoa. Sama email ollut jo max payne 3:n ajoista lähtien ja nyt liityin mailing listalle joka oli yksi tuon tarjouksen vaatimuksista ja uutiskirje kyllä tuli, mutta ei esim mitään linkkiä jolla voisi vahvistaa oman emailin tai jtn. Olisihan se ihan kiva saada yli 0.5 miljoonaa takaisin tuon auton hinnasta joten se tulisi tuolloin maksamaan täysin viritettynä alle 2 miljoonaa.

Oli myös varsin tuottoisa turn the tide kisa tänään. Voitin ja sain yli 33 000$ ja toiseksi tullut sai alle 4000$. Ei mennyt nallekarkit ihan tasan, mutta en valita :D

Jos saat social clubin frendeiltäsi postia siis niin että se tulee myös sähköpostiisi, niin silloin mielestäni olet listoilla. Itsellä tulee siis käsittääkseni saman linkin perusteella myös rockstarin omat postitukset, joka siis viittaa siihen että olisin ko. listalla. Kai täs pitää sit vähän epävarmana jäädä venttailee vai ??

edit : onhan noi linkkeinä social clubissa ja kun tarkastin niin itsellä olivat kaikki kolme vaihtoehtoa voimassa. Ovat siis profiilisi sivulla heti ylävalikon alapuolella !!

Nuo on tiedossa ja kaikki on off asennossa ettei tule mitään turhaa spammia. Ei tuon kyllä pitäisi siihen vaikuttaa, että onko sähköposti ns. vahvistettu vai ei. Yleensähän tuollaisissa tulee joku vahvistus linkki mailiin. Tai voihan sellainen olla tullutkin silloin muutama vuosi sitten. Ei voi muistaa enää. Sitten 19. päivä sen näkee tuleeko tilille rahaa vai ei. Eipä se kyllä edes harmita vaikka ei tulisikaan, mutta olisi se ihan kiva extra.

Nuo on tiedossa ja kaikki on off asennossa ettei tule mitään turhaa spammia. Ei tuon kyllä pitäisi siihen vaikuttaa, että onko sähköposti ns. vahvistettu vai ei. Yleensähän tuollaisissa tulee joku vahvistus linkki mailiin. Tai voihan sellainen olla tullutkin silloin muutama vuosi sitten. Ei voi muistaa enää. Sitten 19. päivä sen näkee tuleeko tilille rahaa vai ei. Eipä se kyllä edes harmita vaikka ei tulisikaan, mutta olisi se ihan kiva extra.

siis kuten sanoin nää on linkkeinä social clubissa, josta voit asian tarkistaa !! Siinä lukee nimenomaan että pitää olla verified !!

^ Siis mulla näyttää email asetukset tältä: http://abload.de/img/clubk4qjl.jpg
Mitään muuta siihen liittyvää en social clubista löydä paitsi oman profiilin tiedot jossa lukee email osoite. Olisi kiva jos vaikka tuossa lukisi jossain pienellä "verified" tai jotain vastaavaa.

^ Siis mulla näyttää email asetukset tältä: http://abload.de/img/clubk4qjl.jpg
Mitään muuta siihen liittyvää en social clubista löydä paitsi oman profiilin tiedot jossa lukee email osoite. Olisi kiva jos vaikka tuossa lukisi jossain pienellä "verified" tai jotain vastaavaa.

Eli sulla kaikki kunnossa.En kyllä ymmärrä miksi sulla postin vastaanotot on NO asennossa, kun itse en ainakaan ole mitään turhaa postia noiden kautta saanut. Itseasiassa olen kokenut nopeempana lukea s-postin kautta esim. frendipostit social clubista kun gmail ilmoittaa työpöydälläni saapuneet.

Ja kyllä mulla ainakin social clubin profiilisivun ylälaidassa ylävalikon alapuolella on kolme linkkiä esim. verified email adress siis linkkeinä.

Ylös Bottom