Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla näin siis profiilisivuni ylälaidassa :

SPECIAL 25% REBATE ON A NEW VEHICLE FROM LEGENDARY MOTORSPORT
In order to qualify for the Legendary Motorsport Rebate, you must complete the following actions by July 15, 2015:

Be on the Rockstar Games Mailing List
Have a verified email address
Be a member of any Crew

[/LIST]
Qualified members will have a 25% rebate applied to their first Legendary Motorsport vehicle purchase made before July 15, 2015. Rebate cash will be deposited into your in-game Maze Bank account by July 19, 2015

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jaa kyllä mulla tuo mainos banneri oli. Kun klikkasi sitä verified email kohtaa niin se vaan heitti omaan profiiliin. Tuota on porukat esim gamefaqsin foorumilla ihmetelleet, että eikö vaan homma toimi vai onko se sähköposti osoite mahdollisesti vahvistettu joskus aiemmin jo. Tuon olisi voinut jotenkin selvemmin kyllä laittaa kun kaikki tuntuu olevan epävarmoja siitä, että onko se oma maili nyt vahvistettu vai ei.

Et sit kokeillu noita linkkei, joten poistan ne varmuuden vuoksi. Mulla ne vei sinne mihin pitikin eli juurikin omaan profiilin ko. kohtaan josta siis ilmeni onko homma hallussa vai ei !!

Pääsin vasta äsken uuden päivityksen kimppuun. Yllättävää että moinen klassikkokaunotar ( BlackFin ) on muscle-luokassa mutta kisoja silmälläpitäen itseasiassa paljon parempi. Tiukat soundit ja liikkuu tod ripeästi. Tune Up : kaan ei mielestäni maksanut paljoa ja Los Santos Customsissa autosta sai avoauton pilkkahintaan ja tuostahan tulee sitten se alennuskin takaisin vajaan parinviikon kuluttua.

Tässä omani "fully tuned" :

sFNCiZDxdEGUuB4wmlUj8Q_0_0.jpg

Komea! Ainoa mistä en tykkää on tuo rauta penkkien takana... Jos se olisi kromia niin voisi sopia hienosti tuulilasin kehyksen kanssa yhteen. Nuo vanteet voisi myös sopia kromina hyvin :rolleyes: Tämä auto on pakkohankinta kyllä.
Saisi myös muuten tulla joku supereihinkin avomallina, se pikkukirppu on avo mutta ei se oo hieno :/

Joo tota tankoo BlackFin : iin ei tartte ottaa, jos ei sitä siis halua.

edit : oli siis ls customsissa toi tanko tuunausvuorossa ennen ku ties että auton voi muuttaa avoautoksi. Ekat 5 kisaa voitto tolla muskeleissa, jossa 287 rank mukana ja jäävät muut muskelit ko seisoon :D

Et sit kokeillu noita linkkei, joten poistan ne varmuuden vuoksi. Mulla ne vei sinne mihin pitikin eli juurikin omaan profiilin ko. kohtaan josta siis ilmeni onko homma hallussa vai ei !!

Kävin ne social clubin linkit tänään useamman kerran läpi ja se newsletter vei sinne mistä sen voi tilata. Verified email kohta vei omaan profiiliin jossa lukee kaikki omat tiedot eli käyttäjätunnus, email jne. Ei sanaakaan siitä onko email vahvistettu vai ei. Sama homma tosiaan monella muullakin ja ihmiset olettaa, että koska sivusto ei anna mitään virhettä niin kai se sitten on vahvistettu joskus muinoin. Itsekin olen näköjään tuonne rekannut jo vuonna 2008 joten ei voi muistaa onko tuo silloin vahvistettu jotenkin.

Kävin ne social clubin linkit tänään useamman kerran läpi ja se newsletter vei sinne mistä sen voi tilata. Verified email kohta vei omaan profiiliin jossa lukee kaikki omat tiedot eli käyttäjätunnus, email jne. Ei sanaakaan siitä onko email vahvistettu vai ei. Sama homma tosiaan monella muullakin ja ihmiset olettaa, että koska sivusto ei anna mitään virhettä niin kai se sitten on vahvistettu joskus muinoin. Itsekin olen näköjään tuonne rekannut jo vuonna 2008 joten ei voi muistaa onko tuo silloin vahvistettu jotenkin.

Sehän on juuri profiilisi sivu jossa näet sen onko ko. asiat kunnossa . Mihin ihmeeseen jengi voi kuvitella niiden vievän. Siinä on vihreä V jos asiat kunnossa !! Alkaa oleen trollauksen makua pelle kun ei näin yksiselitteinen asia mee jakeluun kun linkit ja kaikki

edit : eikä niissä mun linkeissä ollut mitään newsletterlinkkiä vaan siis nämä :

Be on the Rockstar Games Mailing List
Have a verified email address
Be a member of any Crew

edit : saattavat siis viedä johonkin missä liitytään jolleivat jo kunnossa

Sivulla tulee tämä ilmoitus:
http://abload.de/img/club4wsria.jpg

Ja kerrataan nyt vielä:
Kohta 1 eli " be on the rockstar mailing list" on oma linkkinsä joka vie sinne newsletterin tilaamiseen eli homma selvä ja tehty.
Kohta 2 eli " have verified email address" on oma linkkinsä joka vie tähän: http://abload.de/img/club3usqrh.jpg

Näetkö jossain ilmoitusta siitä onko email vahvistettu vai ei? Ja kuten sanoin niin monella on täysin sama homma eli ei tässä kukaan trollaa tai ole muuten vaan idiootti vaan sitä ei oikeasti näe mistään. Ainoa johon tulee se vihreä väkänen on se mailing list tilaus.

Sivulla tulee tämä ilmoitus:
http://abload.de/img/club4wsria.jpg

Ja kerrataan nyt vielä:
Kohta 1 eli " be on the rockstar mailing list" on oma linkkinsä joka vie sinne newsletterin tilaamiseen eli homma selvä ja tehty.
Kohta 2 eli " have verified email address" on oma linkkinsä joka vie tähän: http://abload.de/img/club3usqrh.jpg

Näetkö jossain ilmoitusta siitä onko email vahvistettu vai ei? Ja kuten sanoin niin monella on täysin sama homma eli ei tässä kukaan trollaa tai ole muuten vaan idiootti vaan sitä ei oikeasti näe mistään. Ainoa johon tulee se vihreä väkänen on se mailing list tilaus.

Joo siis yhdessä vihree väkänen, muista selviää eli näet ootko crewssa sekä yhdestä mikä sun vahvistettu sähköpostiosoite sekä pisteinä password eli selvää kun pässinliha !!
Siellä ei olis mitään email osoitetta jos se ei olis se verified. Muutenhan linkki veisi kohtaan jossa verified email tehdään !!

edit : ja ainahan noita ihmettelijöitä riittää niin gamefaqsin foorumilla kuin muillakin kun kyselevät ennemmin kun ottavat selvää itse asioista ja niitäkin jotka ei vaan tajua.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siitä 25% sossu apurahastosta vielä sen verran, että niiku minä kun tein virheen kun ostin ekana sen coquette musclen niin tietenkin mä saan siitä sen 25% pois, joka on sitten jotain noin 200k pois. Huomasin kyllä ton tarjouksen mut en sit sen enempää kiinittänyt siihen huomiota, olisi tietenkin kannattanut se T20 ostaa ekana koska silloin saisi mahdollisimman ison palautuksen. Toihan koskee sitä autoa jonka ostit ensimmäisenä legendary motorsportista. Joten ne jotka ei ostanut T20 autoa ekana vaa jotain muuta, nii se sossurahasto tulee sitten sen auton mukaan jonka ekana ostit.

Vielä rockstarin mainitsema teksti:

Qualified members will have a 25% rebate applied to their first Legendary Motorsport vehicle purchase made before July 15, 2015.

Siitä 25% sossu apurahastosta vielä sen verran, että niiku minä kun tein virheen kun ostin ekana sen coquette musclen niin tietenkin mä saan siitä sen 25% pois, joka on sitten jotain noin 200k pois. Huomasin kyllä ton tarjouksen mut en sit sen enempää kiinittänyt siihen huomiota, olisi tietenkin kannattanut se T20 ostaa ekana koska silloin saisi mahdollisimman ison palautuksen. Toihan koskee sitä autoa jonka ostit ensimmäisenä legendary motorsportista. Joten ne jotka ei ostanut T20 autoa ekana vaa jotain muuta, nii se sossurahasto tulee sitten sen auton mukaan jonka ekana ostit.

Vielä rockstarin mainitsema teksti:

Qualified members will have a 25% rebate applied to their first Legendary Motorsport vehicle purchase made before July 15, 2015.

Nimenomaan ! Itsellä kolme superia, joten ostin BlackFin : in ekana kun uus huippumuskeli !! Toi T20 niin rumakin ja suunnilleen samaa tasoa kun esim. osiris niin ei pelkän alen takia ollut oikeastaan järkee tohon sijoittaa. Tiedä sitten oisko tosta sit myydessä tehny voittoa kun noin iso ale, mut hillon takia en itse ainakaan ruvennut temppuilemaan.

Sitä ei myöskään mainita, että koskeeko tuo myös yksinpeliä joten kannattaa olla ihan varoiksi tarkkana ettei mene täysin hukkaan tuo diili.

eidt: Toisaalta tuo crew vaatimus kyllä antaa sen kuvan, että pelkkä online juttu kyseessä.

Ettei tästä nyt aivan turha viesti tule niin kannattaa myös muistaa lifeinvaderissa stalkata noita firmoja jos ei ole jo niin tehnyt. Esim legendary motorsportin stalkkaamisesta saa 10% alennuksen seuraavasta ostosta jolla lähtee esim T20:n hinnasta pois 220 000$

http://www.lifeinvader.com/post/yjGNDxbppEqyMxszKSrGDg

Ja nuo muuten toimii myös yksinpelin puolella. Itse tuhlasin warstock alennuksen yksinpelissä kun ostin helikopterin.

Sitä ei myöskään mainita, että koskeeko tuo myös yksinpeliä joten kannattaa olla ihan varoiksi tarkkana ettei mene täysin hukkaan tuo diili.

eidt: Toisaalta tuo crew vaatimus kyllä antaa sen kuvan, että pelkkä online juttu kyseessä.

Ettei tästä nyt aivan turha viesti tule niin kannattaa myös muistaa lifeinvaderissa stalkata noita firmoja jos ei ole jo niin tehnyt. Esim legendary motorsportin stalkkaamisesta saa 10% alennuksen seuraavasta ostosta jolla lähtee esim T20:n hinnasta pois 220 000$

http://www.lifeinvader.com/post/yjGNDxbppEqyMxszKSrGDg

Ja nuo muuten toimii myös yksinpelin puolella. Itse tuhlasin warstock alennuksen yksinpelissä kun ostin helikopterin.

Hyvä pointti kun tuo legendary motorsport on myös yksinpelipuolella. R* on kyllä kettu monessa asiassa mut jos ei pelkkä online niin mielestäni silloin jo "vähän" käyttäjäepäystävällinen, mutta kannattaa siis olla tarkkana !!

No mulle aivan sama koskeeko mikään alennus yksinpeliä, se kun on puhki ja läpi pelattu pari kertaa, sekä tälläkertaa ps4 puolella sijoitin kaikki massit lesterin salamurhatehtävien osakkeisiin, niin jokaisella hahmolla semmoset 700 miljoonaa tilillä, niin siinä on lähes mahdotonta tuhlata niitä kaikkia rahoja. Monesti kyllä tulee sielä kokeiltua jotain uutta lelua ennenkun tekee lopullisen päätöksen että ostaako sitä onlinen puolella. Tosin ne kultaiset ökylentokoneet ym, niin yksinpelissä ei tietenkään ole sitä sampanja/sikari toimintaa.

Mulle tässä dlc paketissa ehdottomasti paras ja positiivisin yllätys oli kuitenkin coquetto classic, joka kaiken lisäks muscle luokassa:

Näytä liitetiedosto 14520

..... Monesti kyllä tulee sielä kokeiltua jotain uutta lelua ennenkun tekee lopullisen päätöksen että ostaako sitä onlinen puolella...

Juuri näin teen aina itsekkin, tosin autojen kohdalla se yksinpelissä kokeilu ei kerro kyllä juuri mitään todellisesta suorituskyvystä, kun ei ole mitään/ketään johon verrata. Ajettavuus toki tulee tutuksi, mutta siihen se sitten jääkin..

Monesti kyllä tulee sielä kokeiltua jotain uutta lelua ennenkun tekee lopullisen päätöksen että ostaako sitä onlinen puolella.

Juuri tuon takia kannattaakin olla tarkka jos noita alennuksia käyttää. Jos esim joku ei ole vielä noita hyödyntänyt ja nyt menee stalkkaamaan legendary motorsportsia ja päättää ensin yksinpelin puolella testata jotain autoa niin se alennus menee siinä hukkaan.

Juuri näin teen aina itsekkin, tosin autojen kohdalla se yksinpelissä kokeilu ei kerro kyllä juuri mitään todellisesta suorituskyvystä, kun ei ole mitään/ketään johon verrata. Ajettavuus toki tulee tutuksi, mutta siihen se sitten jääkin..

Itse käyn aina yksinpelissä tsekkaamassa mitä visuaalisia modeja autoihin on tarjolla koska usein se auto ei lopulta näytäkään niin kivalta ulkona mitä siellä lsc:n hallissa.

Eilen tuli myös sit todistettua, että niitä smuggler planeja ei enää näy! Ainakaan niin usein kun ennen, ennen tätä uutta dlc päivitystä sielä freemodessa niitä pörräilii parhaimillaan 10kpl sen session aikana kun sielä häröili. Eilen sit ei ainuttakaa! Yks haiseva punainen auto vaan, kyllä se rockstar sit vaan jaksaa nerfata kaikkea mistä saa pikkasenkin enemmän extraa/helpolla rahaa. Daylit nyt onneks vielä pysyy, vielä 14 päivää ku jaksais niitä putkeen tehää niin 500k napsahtais. Varmaan niitäki nerfataan niin että ne ei oo enää dailyt vaan että saat tehää niitä vain kerran viikossa yhen.

Eilen tuli myös sit todistettua, että niitä smuggler planeja ei enää näy! Ainakaan niin usein kun ennen, ennen tätä uutta dlc päivitystä sielä freemodessa niitä pörräilii parhaimillaan 10kpl sen session aikana kun sielä häröili. Eilen sit ei ainuttakaa! Yks haiseva punainen auto vaan, kyllä se rockstar sit vaan jaksaa nerfata kaikkea mistä saa pikkasenkin enemmän extraa/helpolla rahaa. Daylit nyt onneks vielä pysyy, vielä 14 päivää ku jaksais niitä putkeen tehää niin 500k napsahtais. Varmaan niitäki nerfataan niin että ne ei oo enää dailyt vaan että saat tehää niitä vain kerran viikossa yhen.

Mähän mainitsin tästä just aiemmin kirjoituksessani että ne katosi kuin tuhka tuuleen viikonlopun jälkeen. Rahankuljetusautojakaan ei ole tullut kuin yksi 3 päivään... :mad:

Mikäs juttu tuo dailyjen 500K on, pitääkö tehdä putkeen vai hä?

Hyvä että tuli toi liberator ostettua viikonloppuna kun nyt on hinta noussut. :cool: Eli maksoin 561,000 $ ja nyt hinta 742,014 $ !!

Ylös Bottom